![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: "Interculturele dialoog.be" had dit topic wel/niet mogen verwijderen | |||
Wel |
![]() ![]() ![]() |
11 | 34,38% |
Niet |
![]() ![]() ![]() |
16 | 50,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
5 | 15,63% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat heb je aan een forum waar iedereen dezelfde mening heeft, en niemand een afwijkende stelling mag posten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier vind je daar trouwens nog maar eens een treffend voorbeeld van: http://forum.politics.be/showpost.ph...79&postcount=1
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 januari 2005 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je post staat er ondertussen wel al terug hoor:
http://www.intercultureledialoog.be/...topic.php?t=21 aangepast: sorry! dat was die nieuwe post dan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 januari 2005 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Bedankt voor de tip....... Ik ga daar wat dialogeren ! Mijn universele god wat promoten. Zien wat ze daarvan denken......... of ze mij buiten zwieren. God en de evolutie, een eenheid.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoelang gaat thePiano nog zeggen dat hij niets over Hirsi Ali weet..... ?
Men had misschien beter gezegd dat ze een georgische was.... of een nazi. Wedden dat hij zelfs in haar vuilniszakken heeft zitten snuffelen?
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heb je een andere mogelijkheid dan hoe wij als niet-gelovigen in die visioenen die visioenen kunnen verklaren ? Zou "Mohammed en Paulus waren leugenaars" dan volgens jou wel mogen ![]() Verder konden Mohammed en Paulus er ook weinig aan doen dat ze geestesziek waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Helemaal huilie voor Raf dat intercultureel dialoog.be het nu wel laat staan. Want dat mocht van Raffie in eens niet. Ha ha. De opmerking die ik in de nieuwe openingspost had weg gelaten was dat Mohammed een kinderverkrachter was. Maar inmiddels staat dat onderwerp ook in meerdere reacties. Mocht ook dat verwijderd zijn (worden) dan zou ik een topic openen met de vraag ofdat je in het "multiculturele dialoog" mag zeggen dat Allah niet bestaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf wedden dat hij ook nog nooit van Hafid Bouazza of Afshan Elian gehoord heeft....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 januari 2005 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Als je iemand in het gezicht slaat moet je ook niet verbaasd zijn als je een klap terugkrijgt. Een dialoog daarentegen is eerst en vooral gebaseerd op respect en van dat laatste heb jij duidelijk nog nooit van gehoord. ![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Ik zie dat heel politics.be opeens verhuis is naar die site, hevige concurrentie voor Politics.be>
Citaat:
Citaat:
Proficiat! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje meer respect voor deze gek dus.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is dan ook normaal dat realiteit meestal niet strookt met fantasie. De zwakke geest heeft daar echter een goede oplossing voor... en dat is ontkenning. Veel geniale vorsers zaten met hetzelfde probleem toen de klassieke theoriën (wetten van Newton) niet meer leken te kloppen.... Dit waren echter sterke geesten, en zij zijn hun theoriëen gaan herbekijken, wat leidde tot de Lorentz-transformaties (Relativiteitstheorie).... Iets waar ons Hugo niet toe in staat is uiteraard. Zijn website is dus out-of-date, steunend op verkeerde fundamenten, niet strokend wegens anomaliën, onvolledig/ontoereikend.....
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb jij gelezen dat dat van MIJ niet zou mogen of niet zou kunnen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk is de moord op het mannelijk deel van een stam in Medina en het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven bij Piano dan ook een taboe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 6 januari 2005 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |