![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat al zou gebeuren, dan gaan ze toch eerst veel werk hebben om al dat bloed van hun broeders van mijn kasseien te schrapen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik in een cafe een koppel thai. latte veganisten het op hun heupen zou doen werken door nen Orval te bestellen, dan zal ik er niet zoals gebruikelijk 1 drinken , maar 2, alleen al om die trutten den duvel aan te doen. (ja ik heb een slecht karakter, en heb daar geen last van. ). Ah en de diksten entrecote die er op de kaart stond was ook de mijne uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben er vrij zeker van dat met mijn gestel ik minder last heb van 1 pint bier, dan veel mensen met zo een pil in hun systeem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je mag er niet zichtbaar met Alcohol over straat lopen en in uw auto moet het ook in een papieren zak. Zoals de jeugd hier op een fuif met ganse bakken bier naar binnen sleuren denk ik niet je daar vlug zal tegenkomen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2024 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vergeten we nog de Tramadol en Codeine slikkers zijnde al diegenen met chronische rug en andere kwalen alsook artrose en reuma. Die mensen laten daar ook hun auto niet voor staan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2024 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het draait niet langer rond mensen hun gebruik, maar de doden door andermans gebruik.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol doden in't algemeen, of alcohol doden in verkeer?
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe verantwoord een ander ook met alcohol kan omgaan, er zijn dagelijks alcoholgebruikers die een ander (die meestal nuchter is) doden. Wees daar nu toch eens eerlijk in mensen. Alcohol is de ergste drugs ter aarde. Bij heroïne sterven de gebruikers, maar door alcohol anderen die losstaan van de gebruiker.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 9 december 2024 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, dan gaan we zuurstof ook moeten verbieden, de meeste mensen zijn daar zwaar verslaafd aan. En als oxidant vernielt het continue cellen, en verouderen mensen erdoor.
Citaat:
Het punt van alcohol in't verkeer is dat het perceptie, inschattings- en reactievermogen verminderd. En dat is gewoon gevaarlijk voor elke weggebruiker. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit alcohol als hetzelfde te categoriseren. Er is niets sociaal aan. Het is vaak voor mensen die daarna als ongeleide projectielen en marginale zatlappen te keer gaan. ik was het zelf en zie het dagelijks in anderen. en ze rijden mensen dood. Het zou maar consequent zijn de beschikbaarheid significant in te perken. Ooit pleitte ik de minimumleeftijd naar 21 op te drijven, nu een complete stop. En dat er dan gebruikers sterven door slecht gestookte alcohol, maar daarbij minder onschuldige doden vallen is dat voordeliger.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol is zo beschikbaar, suiker en gist. En wat geduld. Meer is niet nodig.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila dus mag het uit de rekken en mogen ze dat openbaar even hard stigmatiseren en sanctioneren als de andere illegale drugs.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U wil gist en suiker ook verbieden?
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden we niet beter “bedden” verbieden?
De meeste doden vallen in bed.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruik je zelf die geestvernauwende drugs alcohol misschien?
Neen ik pleit daarbij eerder alcohol achter gesloten deuren te houden zonder het openbaar aan te bieden. Zoals ik vroeger mijn wiet zelf moest kweken omdat er geen aanbod was.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |