![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje off-topic, maar in de Delhaize zijn ze zeer beperkt in hun feestaanbod.
Normaal staat het vol met allerlei champagne en speciale rekken/koelkasten, nu bijna niks.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef mijn portie maar aan fikkie.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan spreek ik enkel over champieter he, hele paletten sterke drank, (weliswaar de mainstream stuff) maar in ruim voldoende hoeveelheden beschikbaar. Nu ik heb mijn eigen stock dus ik had niks nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor gegist druivensap met prik... allee ja er zullen wel liefhebbers voor zijn neem ik aan. Achtereen nog wat scotch gaan inslaan zie, in Frankrijk, heel frapant overigens de Whiskey is daar goeiekoper als in de UK en de Cognac is er duurder dan hier, leg dat maar eens uit. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 december 2024 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge een paar villawijken in de buurt hebt, ja dan ga je meer flessen dure champagne verkopen dan dat ge vlak naast een of ander bidonville zit he. Nu die villagasten die rijden met hune SUV toch naar Frankrijk waar ze ineens genoeg booz meebrengen om de rest van het seizoen door te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zodra het leeg is, wordt het weer pas bijgevuld als de actie verlopen is. Ik koop mijn koffie (blikken van Illy, normaal €30/kg) altijd enkel als-ie in de aanbieding is en dan is het altijd van't zelfde. Er staan een paar blikken die dan natuurlijk ook zo weer weg zijn en als bij wonder worden die pas de donderdag erna weer terug aangevuld. Als het echt een goeie aanbieding is (bv 1+1 bij die Illy) bestel ik er altijd. Als je ze besteld tijdens de actie krijg je ze normaal ook aan de actieprijs. Maar dat gaat natuurlijk wel enkel bij dingen die je niet direct nodig hebt. Volgende week donderdag uw 1+1 Vrancken gaan afhalen voor Kerst heeft weinig zin natuurlijk.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren trouwens de everzwijnragout klaargemaakt.
Nachtje getrokken in de koeling. Nu gaat-ie de diepvriezer in. Ragout (of het nu van rund of wild is) mag je nooit de dag zelf opeten. De dag nadien is-ie sowieso beter en een paar dagen vriezer kan zelfs geen kwaad.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |