![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ma soit: merci! Citaat:
Da's toch prima? We hebben één onderwerp waar we mekaar de duvel proberen aan te doen maar verder... Is perfect voor mij zo. Citaat:
Hij wordt gewoon te weinig gebruikt en staat verder alleen maar plaats in te nemen in mijn garage. En om hem in de living te zetten is-ie niet echt 'speciaal' genoeg. 't Is geen 916 of koningsasser ofzo... Er staat nog niks vast (vrouwtje stelt momenteel nog haar veto tegen de verkoop) maar het wordt overwogen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dan wel een 'oudje' zijn, maar ik denk dat de +250 km/uur machines ons niet meer kunnen bekoren.
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken zo ne gast, die had zo ene, hij ging hem ook verkopen (was een speciaal model). maar mechanisch had dat ding zoveel zorg en aandacht nodig, dat hij hem uiteindelijk niet durfde verkopen. en hij dus naast de 2 of 3 andere moto's in zijn garage bleef staan, de 4 auto's stonden buiten op t straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo'n speciaal model is het niet hoor. Je koopt er zo een tiental op tweedehands of marktplaats voor €3000 a €6000. En zo gaat dat met zovele dingen. Je kan alles wel gaan bijhouden omdat je er anders misschien spijt van krijgt of omdat het later veel meer waard is geworden maar als ik dat heel mijn leven had gedaan had ik ondertussen in een magazijn gewoond...
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En 250/u heeft-ie nooit gehaald. Dan had ik hem waarschijnlijk ook niet gekocht.
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |