![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet zo voor dat gelebber. En moet je de mannen dan ook kussen?
![]()
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seksuologe wil naakt in de playboy maar dat gaat niet door vanwege protest andere mediafiguren en bedrijven. Bron.
Onze samenleving is hypocrieter en puriteinser (doch niet ethisch conservatiever) aan het worden en dat heeft maar ten dele te maken met de islam.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij hoeft dat kussen ook niet zo hoognodig, maar er is toch nog altijd een héél groot verschil tussen 'moeten' en 'niet mogen', hé. Eigenlijk verwacht ik een topic als dit hier eerder op 1 (één) april of de dagen vlak daarna. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iedereen het doet wil ik er gerust aan meedoen maar bij de minste onduidelijkheid heb ik er geen zin in. Als ik moet gaan uitvogelen wie ik wel en niet moet of mag ... pfff
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nooit een goed idee om luidruchtige dragers-eigenaars van overgevoelige lange tenen - de zogenaamde 'sneeuwvlokjes' - steeds wéér hun zin te geven, hé. Op den duur gaan die denken dat alléén ZIJ - en niemand anders - te bepalen hebben wat 'bon ton' is en/of wat 'niet door de beugel kan'. Nu hoeven we enkel nog te wachten op de heroprichting van de schandpaal, in het midden van de Grote of Oude Markt. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het werk zit je met mensen uit alle streken en milieus. Om daar te gaan uitvogelen wie het wel of niet apprecieert wordt inderdaad awkward en gecompliceerd. Overigens: sinds Covid is zelfs handen geven uit de mode geraakt. En ik heb op het werk nooit anders geweten dan dat collega’s mekaar begroeten met een ‘hallo’ of ‘goedemorgen’.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie is dat enkel in Wallonië de gewoonte.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleen op de wereld niet, maar veel volk zal er inderdaad niet meer rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() De streek rond Halle ook
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 7 februari 2025 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben pro voor een afspraak dat niet gekust wordt op de werkvloer (dus ook voor wie werkt in een stad of gemeente).
Ik wil absoluut niet gekust worden door een sos of een pvda-er. En ook niet door een vld-er. Bovendien kende ik destijds zo'n vent die alle vrouwelijke collega's die hij ook maar van ver kende, moest kussen. Ik zie hem nu nog actief op facebook. Zo'n gast die om de twee dagen een selfie moet posten, kent ge dat type? Wat ook iets meer formeel geregeld zou moeten worden dan nu: een collega weigeren de hand te schudden, 's ochtends voor dezelfde bureau, of voor een vergadering ... Maar wie weigert in het parlement (en in veel gemeenteraden) de hand te schudden van sommige anderen? Inderdaad, de grote inclusenaars, de verbondenen, de ik-ben-sociaal-met-heel-de-wereld.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Zeker weten? Ik vind die twee dienstertjes toch ook niet slecht.
![]() |
![]() |