![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, je kan het zo tussen de regels lezen dat het de bedoeling is om werkzame moslima's aldaar te "beschermen" tegen de "decadente" Westerse gewoontes
![]() En het zal wel geen toeval zijn dat de burgemeester een islamiet is ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/02...ven-collega-s/ https://www.hln.be/binnenland/gij-zu...neel~a33a8402/ https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250206_93741464
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 februari 2025 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De enige dans waarbij ik te vinden was op de dansvloer ![]() Alle voor de allerlaatste keer ![]() https://youtu.be/BycLmWI97Nc?si=yRet776LYpTGjFxw Wat een kille en enge samenleving het is geworden. De Islamisering heeft daar ongetwijfeld sterk toe bijgedragen ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 februari 2025 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Zo mag je op sociale media geen kritiek geven op beleidsbeslissingen van de stad"
- lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die BBB (bleke bruine burgemeester) zal daar niet moeten van weten zeker? Alhoewel, islamieten doe dat toch onder elkaar? Mannen met mannen welteverstaan, niet met vrouwen. Een schaap of geit kan nog maar geen vrouw.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let erop, Gent zal volgen, nog zo'n islam-broeinest.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Liefst wel ene met intelligenter woordgebruik en zonder mietjesbewegingen alsof 'm twee YMCA-leden tegelijkertijd aan 't masturberen is. https://x.com/OutandAboutpod/status/...993154?lang=en
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 7 februari 2025 om 03:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat het zover zou komen had ik zelfs niet durven denken toen ik me liet uitschrijven als resident destijds. Wat ik persoonlijk het meest schrijnende vind is dat de autochtonen dat toelaten zonder veel gemor.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet. Als een zoen niet meer mag dan draai je toch gewoon een tong of raak je elkaars geslachtsdelen een minuutje aan.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de autochtonen die protesteren worden voor racist en fascist uitgescholden
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In plaats van elkaar een hand te geven beter een genderneutrale sms sturen misschien ook dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ge weet dat dat eindigt in een "alleen op de wereld" scenario en dus het versnelde einde van homo sapiens sapiens. De idee dat machines het dan zullen overnemen lijkt me niet echt plausibel.
Laatst gewijzigd door Bach : 7 februari 2025 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier mag en kan het nog wel. Tot de dag er 1 moslima komt werken en is het direct afgelopen en wordt er stande pede ingebonden.
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250206_97331590 Hier vinden ze een kus op de werkvloer nog wél de normaalste zaak van de wereld: “Handen schudden, daarvoor kennen we elkaar te goed Het is nogal ver gekomen als we een kus op het werk associëren met grensoverschrijdend gedrag Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 februari 2025 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom, denk je nu echt dat dit enkel onder invloed van de islam is. Er zijn al veel langer geen duidelijke omgangsvormen meer en dat leidt op wel meer plaatsen tot ongemak. Daarenboven heeft in het feminisme door al de #metoo schandalen duidelijk een meer puriteinse stroming de bovenhand gekregen. Daar bovenop komt dan nog eens corona en het effect van de twee-meter-regels. Ik ga niet ontkennen dat ook de druk van de islam een rol speelt maar de islam of het feit dat de burgemeester van Leuven Mohamed heet als enige oorzaak aanduiden is te kort door de bocht.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Morren kan nog. Binnenskamers liefst. Een overheid die meent te moeten voorschrijven hoe mensen zich al dan niet mogen begroeten, en dat zelfs tegen oude tradities in. Men zou dat totalitair kunnen noemen. Men kan zich ook 'offended' voelen door geen kus of hand meer te mogen ontvangen of geven. Waarom zich aanpassen aan een minderheid en niet andersom?
Laatst gewijzigd door Bach : 7 februari 2025 om 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter heeft de Islam zeker een invloed op hoe we tegenwoordig met elkaar omgaan. Ik ondervind dat dagdagelijks in Brussel. En dan heb ik nog even niet over de steeds radicaler wordende strekkingen. Zelfs reclameborden worden in de moslimwijken aangepast. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 februari 2025 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gepluimd, uit hun job gezet. Wie als individu zijn nek uitsteekt zal het weten.