![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet best dat dit 'valse' geld even onbruikbaar is als de briefjes van een monopoliespel. Hou ons aub niet voor dommekloten want we weten wel beter wat jou precies stoort, namelijk de waarheid. Niets kwetst er immers meer dan dat.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Mijn welgemeende felicitaties aan de NVA voor deze actie.
En aan de niets betekende blubber-club : ik wens u voor 2005 nog veel realiteitszin toe, en als dat niet helpt, een container kostzakjes voor Patriot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() en ik die dacht dat de tranferts kwestie reeds lang op de politieke agenda werd gezet door de partij van 1.000.000 , excuus, inmiddels al 1.100.000, kiezers.
Ik kan me vergissen, maar is het NVA met de hulp van de politiek correcte media haar beschadigd BHV blazoen aan 't opkuisen ?? Of wordt de eindspurt naar nieuwe verkiezingen al voorbereid ? Come and see very soon. Groetjes |
![]() |
![]() |