![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik gok op het laatste, aan uw avatar te zien ben jij het type dat niet van straat geraakt en een moslima is (al zou je het graag hebben) geen spek voor uwen bek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ze is marokkaans en dan?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 7 januari 2005 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() "wow, hoe gefrustreerd en beroofd van argumenten moet je al zijn om het persoonlijk te spelen?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Versieren doe ik al lang niet meer, ik ben trouw en ze is Arisch. Blauwe ogen en blonde haren, een pluspunt! 3. Jij met een Marokkaanse? Ofwel ben je zelf marokkaan of je hebt één of ander afvallig afdankertje van de straat geraapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Bakkebaard, kerel, gewoon laten zijn. Ze beseffen het zelf niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() " een sterker identiteitsbesef " noemt ie dat ...
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Misschien kan net als uw vriendje Likkebaard wel één of ander Marokkaans afdankertje opscharrelen en wat aan rasvervuiling doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik doe alles om het Arische ras te vervuilen. Dat wist je toch al wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() ik doe mee! op wie moet ik plassen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet je nu niet mijn adres opzoeken en mij vermoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar goed, moet hij weten. Als hij ooit mijn lief zou zien, en hij vindt het geen knappe dan is hij gewoon geen man. Of juist voor de mannen. Niet dat ze de mooiste meid ter wereld is (wel ja, voor mij dan) maar ze mag er toch wezen. @Whitestorm: uw arisch ras was meer dan 50 jaar geleden. Wordt het geen tijd om toch eens vandaag de dag te leven. U kunt het, u hebt internet...
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 7 januari 2005 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() de wereld is niet extreem. het is alleen jouw extreem enge visie ervan. en die "oude waarden" zijn er NOOIT geweest. het zijn geen waarden, het zijn uitvluchten voor mensen, met te veel irrationele angsten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Leef jij dus in een extreme wereld? Ik denk het niet: kriebelt uw teen, dan komt een MUG-ploeg u speciaal thuis oppikken en de helft, of zelfs meer, van de kosten worden vergoed. Elke dag brood op de plank, in overvloed. Want had u het niet, dan zat u nu zwaar te werken voor uw brood. Maar aangezien u hier van alles uitkraamt, neem ik aan dat u uw brood deftig verdient in een jobke van 9-5. Als u dan al werkt, doet u het niet. Dan wordt u betaald door de overheid en krijgt u een dak boven uw hoofd. Extreem is het eigenlijk wel in zeker opzicht, wij hebben alles tot in het extreme. Van warm water in de winter tot airco in de zomer. Ga eens 2 maand het nomaden volk achterna in de woestijn. Ik denk dat we u nooit meer terug zien, tenzij in een lijkkist (waarvoor de kosten ook worden vergoed om u te repatrieren)
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Altijd dezelfde belachelijke stellingen.
"Ga eens 2 maand het nomaden volk achterna in de woestijn." of "Ga eens naar de negertjes in afrika om te zien hoe stecht zij het daar hebben." Zolang zij massaal en illegaal naar hier komen kan hun miserie me niets schelen. Il stel prioriteiten, en eigen volk staat bij mij op de eerste plaats. d.w.z. onze cultuur, waarden en tradities behouden en niet laten verzieken door andere rassen. Als Europa blank is, en verlost van alle bruine profiteurs en criminelen, zal ik met alle plezier mijn medemens in afrika helpen. (daarmee bedoel ik IN AFRIKA, niet HIER) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |