![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk gaat het over de massa die doet alsof de afwijkende de standaard is waaraan de rest afgemeten wordt.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 juni 2025 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vrouwen zonder hoofddoek.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij is het toch niet helemaal de vergelijking waar je naar zocht. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erven.
Privaat gemotoriseerd vervoer. Lintbebouwing. Dorpen. (Op voorwaarde dat ik de volgende voorzitter van de Europese commissie wordt.)
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. Laatst gewijzigd door Vlad : 8 juni 2025 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in mijn post was het de kerk die het canon Episcopi schreef en uitbracht met als boodschap, geloof in heksen is bijgeloof, ze bestaan niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Zoals ik zei: ik vond het gewoon een grappige vergelijking, er was vast een beter voorbeeld te verzinnen. Meer zit er vandaag niet achter. Volgende week weer, dan zal ik weer eens goed hard tegen een argument ingaan.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 8 juni 2025 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker als ze de beelden van Gaza bekijken. Die gaan samen met de Holocaust , de slavernij en de heksenvervolgingen in de geschiedenisboeken.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En 2025-29. De jaren dat de USA geregeerd werd door een bende clowns.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook nog telefoneren en of direct praten met elkaar. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 juni 2025 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Dat er mensen een spel van maken dat andere mensen zich van hunne leubbe ontdoen. En andere bemoeizuchtige bezigheden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erven? Over mijn lijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() roken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan 1000€ betalen voor een smartphone.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen 20 jaar gaat dat gezien worden als "budget minded buying".
Omdat de € de Zimbabwaanse dollar achterna gaat.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 8 juni 2025 om 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() ?
https://www.youtube.com/watch?v=RlbJ-bP0MVY "Vraag het eens." Conclusie van die hele zever. De ene geven ze een duidelijke termijn en de andere laten ze in het donker. Willekeur. "Je moet daar niet zo kwaad over worden." -Geef me een telefoon; "niet zo autoritair". Geen priviliges meer? We straffen de hele groep. Hmm... Stapel de gevangen dan maar op. Okay, genoeg met het stapelen en op de grond gooien. Ze zijn allemaal kwaad. We doen terug van duidelijke termijn en de andere laten we wat in het donker. Willekeur. Zelf gezocht.... euh... GEEF ME EEN TELEFOON; TREES! ![]() Raar beschouwen over 20 jaar. Betalen... misschien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Een beetje discipline hier. Djesus Christ... Pure Willekeur.
https://www.youtube.com/watch?v=MLkm5LebA3g Och, de Tank komt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Meer tanks.
Diejen vozen Jack. Met een ijzeren vuist voor dat Belgisch zooitje. https://www.youtube.com/watch?v=n2__aTsTm3c&t=2117s |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
De Romeinen verboden toch ook de volgelingen van Cybele om zichzelf te castreren?
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een beetje terug begonnen vrees ik. Gisteren weer twee sigaren gerookt. Is men noch links noch rechts is men averechts zeker ...
![]()
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot volgende week.
![]() |
![]() |