![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik heb.nog contact met de afnemers van de valse facturen.zij begrijpen het zelf niet.
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() En ja ik ga het zo spelen dat we tot in Straatsburg geraken,zaak kan niet meer verjaren omdat de zaak voor de rechtbank is gebracht in eerste aanleg maar zaak kan wel vervallen wegens zeer lange overschrijding redelijke termijn.zoals die zaak van die drugsplantage.
Ik ga niet in op de grond van de zaak,mijn klanten zijn schuldig punt. Ik werk met een structurele en procedurele geschil gebaseerd op opportuniteitsprinciepe vs gelijkheidsbeginsel en daar kan je jaren over procederen maar dar is de fout van de prokureur ,hij heeft het zich zeer gemakkelijk gemaakt en krijgt her deksel nu op zijn neus. Gezien mijn klanten hun leeftijd zijn ze allen allang dood voor de zaak is uitgevochten. Paul