![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Abraham verhaal heeft niets met geschiedenis te maken.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 15 augustus 2025 om 05:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joodse originele roots ergens aan de Middellandse Zee kust ook niet. Allez, volgens mij toch. Allez, ik geef toe dat die informatie me niet door de bewoners van toen persoonlijk is bevestigd. (Om Ronald Reagan te parafraseren in één van zijn tongue-in-cheek opmerkingen aan journalisten.)
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gaat de EU trouwens doen bij de erkenning van Palestina, dat enkel moslims het land mogen beheersen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joden hebben NOOIT een land voor zich alleen gehad en toen ze terugkeerden van Egypte, beval hun god dat land door genocide in te pikken Op dat recht beroepen ze zich vandaag. Wat zin heeft het dan hier tegen VB uit te pakken als ge elders nazi in leven roept omdat ze mogen van hun god? De enige claim die ze nog hebben is een genocidale god want historisch (en zelfs religieus) is dat reeds debunked. Wees geen religioot of nazi-Israel propagandist en kijk eerlijk en consequent aub. Het is trouwens asurd te stellen dat blanke Europeanen die een joodse achternaam nemen, meer connectie met dat land dan de autochtonen zouden hebben.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2025 om 07:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is helaas waar en ik raad ook iedereen aan die docu te bekijken.
Zeker jij Pandareus, ze doen daar helemaal uit te doeken op welke claims ze die illegale nederzettingen bouwen. Pure religioterij en nationalisme dat hier in cordon zonder aarzelen zou vliegen.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het dekolonisatieproces bereikt stilaan z'n finaliteit. De rijke Arabische olielanden moeten hun kolonisten nu nog terugnemen.
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het zionisme is een racistische en koloniale ideologie die zich verschuilt zich achter Joden en daarmee die mensen geen dienst bewijst. Daarbij meem ik dat de moderatie niet graag dit soort van openingsberichten ziet zonder bronvermelding. Vandaar de vraag naar een bron. Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2025 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een bedog en zelfbedrog om kolonialisme een moreel kantje te pogen meegeven. Laatst gewijzigd door Bach : 15 augustus 2025 om 08:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is het andersom en een eindeloze cyclus van over en weer migreren.
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer uw geschiedenis wat beter. Of probeer uw eigen waanbeelden niet op te dringen.
Het was door een oproep van Benjamin Disraëli en wat diplomatieke maneuvers (en het winnen van een Krim Oorlog) dat rijke Britse joden grond konden kopen van Ottomaanse grootgrondbezitters. En dat was mid 18de eeuw, toen het VK zowat op het toppunt van hun coloniale en technologische macht kwam. Citaat:
Citaat:
De paar hardnekkige joden, en een hoopje semi nomadische moslim geitenhoeders in die regio hebben nooit iets in de pap te brokken gehad. En nu is het de jonge staat Israël die de plak zwaait. Maar dan politiek gecastreerd door "de internationale opinie".
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 augustus 2025 om 08:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zijn we nu ook wel een kritiek punt voorbij en is het een alles of niets geworden.
Dat joden een land voor zich wilden is te begrijpen. Maar ik denk niet dat ge de expansie ervan nog uitgelegd krijgt aan de wereld. En Iran uitdrogen nog minder.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De de baksteenbakkers uit Boom zijn dankbaar. ![]()
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee ne nieuwe wijk in het oosten en het betegelen van een gigantische parking in het westen. Als bouwfirma, zou ik eens goed met die gasten gaan eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker nu 't bouwverlof inmiddels ook verleden tijd is voor 2025.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele bouwfirma's in België hebben maar 1 maand werk meer. (maar ik krijg geen deftige firma te pakken om een schoorsteen af te breken.)
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben reeds zéér lang ervan overtuigd dat gans de kwestie veel meer te maken heeft met de Islam-belijders die het maar niet kunnen slikken dat niet-Islamieten zich gevestigd hebben op wat zij als heilige Islamitische grond beschouwen.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En aangezien de hele wereld Dar-El-Islam moet worden, en Joden toch maar apen en varkens zijn....
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog nooit van die man gehoord. Ik beweer al veel langer dat Israël een dekolonisatieproject is. Als ik die idee ergens onrechtstreeks haalde dan is het bij Elie Kedourie. Maar elke zelfstandig denkend niet door ons islamogauchistisch establishment gebrainwashte mens kan niet anders dan tot die conclusie komen.