![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter: Zeg je dit over een derde dan denk ik niet dat het een afleiding is van je eigen narcisme. Bijvoorbeeld: Je kent iemand die lijdt onder narcisme en je wil die persoon verdedigen en je noemt diens partner een narcist. Dan denk ik dat de kans klein is dat je dit zegt om je eigen narcisme te verstoppen hebt wanneer je dit uit pure empathie zegt, aangezien narcisten geen empathie hebben. Ze kunnen heel goed tonen dat ze empathie hebben en heel goed doen alsof ze empathie hebben, maar enkel als ze er zelf iets bij te winnen hebben. Ze "voelen" niks.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een manier om alles te exposen en meteen zekerheid te verwerven. 1. Zeg neen op iets waarin je altijd gemanipuleerd wordt. Dit maakt een lang verhaal kort dus let ermee op. Gebruik het voorzichtig. 2. Doe eens iets buiten uw comfortzone en prijs uw geluk en dat van anderen. Dit kan/mag wat onzekerheid opwekken, jaloezie is echter een rode vlag. 3. Wees bloedeerlijk en let op ogen. Crazy eyes is een absolute rode vlag. Vooral als ze even moet nadenken om strategie uit te spuwen. Vrouwen zijn manipulatief dat geen naam heeft.
![]() |