![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Skynet ADSL? Wist je dat je met Tiscali eenzelfde abonnement als student maar 25 euro betaalt?
http://www.academicbroadband.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik betaal bij Skynet als student ook maar 29,95 euro, voor die vier euro meer kies ik liever voor Skynet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet TElenet ook zoiets..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Geen idee, denk dat je dat best navraagt bij Telenet, bij Skynet staat dat ook nergens aangegeven (of toch niet dat ik vind), maar die verkoper zei het me ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Vrees helaas dat mijn 52-jarige vader niet meer als "student" kan gezien worden (hij betaalt de rekeningen) ... Zeker niet als je dan ook nog es weet dat hij zelfstandige is en de telefoonrekeningen (te samen met ADSL) op naam van onze winkel aankomen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Sygate Home Network. Lost vele problemen op als je met oudere computers werkt.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Twee dagen verder ... en het spel (Skynet) marcheert nog altijd niet volgens mijn moeder (aan telefoon) ... Normaal kunde da toch ni noemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Heb je al gebeld naar de storingen eigenlijk
![]() Die zouden je toch moeten kunnen helpen ![]() 0800 / 22 700 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Intussen sinds vanmorgen (een uur of half elf) naart schijnt eindelijk opgelost (volgens mijn moeder aan telefoon - ben zelf al sinds maandagavond op kot) ... Maar ze hebben naart schijnt van Skynet uit wel degelijk in mijn gemeente en omgeving aan hun netwerk zitten prutsen, waardoor de modem was vastgelopen of zoiets ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() scarlet rules
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() telenet is ook niet alles, wel wat betreft internet, maar hun facturatiedienst is een onontwarbaar net, blijkbaar ook voor hun eigen mensen, want ngl de persoon aan de telefoon krijg je steeds andere informatie!
Dus overgeschakeld naar Belgacom, alhoewel Telenet het nummer niet wilde doorgeven. Blijkbaar is dit een beetje een gewoonte en zeker niet uitzonderlijk. |
![]() |
![]() |