![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
(Naïeve) ik dacht dat (bepaalde persentages) personen op basis van ras of huidskleur voorang geven, een vorm van possitieve discrimminatie was...
Een kleine gedachtenkronkel: Eigen volk eerst is schandalig, maar ander volk eerst moet dan weer wel kunnen... of begrijp ik het verkeerd?? Hetzelfde gezeik met dat ritssluitingssysteem: Ik vind het een goede zaak dat er vrouwen heden ten dage aan politiek kunnen doen, maar laat ons alsjeblief politici verkiezen omwille van hun talent, en niet omwille van wat er al dan niet tussen hun benen hangt!!
|
|
|
#23 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
(Naïeve) ik dacht dat (bepaalde persentages) personen op basis van ras of huidskleur voorang geven, een vorm van possitieve discrimminatie was...
Een kleine gedachtenkronkel: Eigen volk eerst is schandalig, maar ander volk eerst moet dan weer wel kunnen... of begrijp ik het verkeerd?? Hetzelfde gezeik met dat ritssluitingssysteem: Ik vind het een goede zaak dat er vrouwen heden ten dage aan politiek kunnen doen, maar laat ons alsjeblief politici verkiezen omwille van hun talent, en niet omwille van wat er al dan niet tussen hun benen hangt!!
|
|
|
#24 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Quota zullen er niet komen, ik denk dat de aanbevelingen zijn dat zenders misschien wat actiever alledaagse allochtonen of nieuwe belgen in beeld moeten brengen, in plaats van enkel de misdadigers en fundamentalisten te tonen. Want dat geeft een verkeerd beeld aan "ons" over al wat niet belg is, en anderzijds bevestigt het het idee bij allochtonen dat "wij" hen allemaal als dusdanig zien. Het werkt dus in 2 richtingen, niks mis met een zender die zich bewust is van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid in plaats van enkel naar kijkcijfers en reklameinkomsten te kijken. |
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar gaat het over "gekleurde sprekende personen " Blijkbaar zijn er een aantal inhoudelijke aanbevelingen nodig om tot een goed diversiteitsbeleid te komen! Hoeveel percent zou een goed diversiteitsbeleid dan aan "gekleurde sprekende personen " moeten uitzenden om niet het etiket "slechts in beperkte mate " te verkrijgen, terwijl we hier toch in het algemeen géén 20% "gekleurde sprekende personen " hebben rondlopen? 16% ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Vreemdeling
|
wat ervan aan is of niet en wat jullie van mijn uitleg vinden of niet maakt mij niks uit,er wordt over gesproken en dat opzich is al een teken.
waar rook is is vuur !!! btw dit : Citaat:
zei anciaux onlangs niet dat de autochtoon hem beter zou aanpassen aan de allochtoon,zei stevaert niet iets in diezelfde trent. het feit is dat de vlaming meer en meer onderdrukt begint te worden. en dan dat gezeik blijven rondspuien dat we de welvarendste regio zijn uit europa,en dat elke vlaming een enorm spaarpotje heeft staan (ik vraag mij wel af welke vlaming dit zijn,ik alvast niet),allemaal prietpraat om de schijn op te houden. en hetergst van al is dat meer dan de helft van de vlamingen dit nog gelooft ook,niet arm niet vies maar eerder; stom stom vlaanderen !!!
Laatst gewijzigd door M@ddog : 11 januari 2005 om 18:55. |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Mijns inziens niks!!!
|
|
|
#29 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar leest U ergens in de tekst dat het zou gaan over de bepaalde rol die de "gekleurde sprekende personen" spelen? Nu vraag ik me ondertussen ook wel af waarop men zich gebaseerd heeft om tot een resultaat van 11% non-fictie (informatie en entertainment) en 15% fictie (series) te komen? 11% bij informatie en entertainment: Indien men daar de NIEUWSberichten bijneemt (de beelden uit Palestina, Osamaatje, Tsunami slachtofffers, zwarte afrikaanse slachtoffers): zijn die inbegrepen? Zou Vlaamse Belg er dan voor pleiten om geen "sprekende gekleurde personen" meer in het nieuws te brengen die niet echt positieve berichten overbrengen? 15% bij fictie (series) Zouden ze daar de debiele afro-american sitcoms bijgerekend hebben? Met de beste wil van de wereld kan ik daar geen enkele meerwaarde in terugvinden. Maar smaken verschillen. Mag ik als alternatief misschien voorstellen dat ze ipv die debiele sitcoms (k�*n er écht iemand mee lachen?) wat extra films van Denzel Washington, Morgan Freeman e.a. uitzenden (Harry Bellafonte was in zwart/wit: telt dat mee?)? Mogen we misschien ook wat Indische, Chinese of Japanse(!!! hallo!!!) films hebben? Alles is goed om de "gekleurde sprekende medemens" in beeld te brengen! Mag het bij de fictie-categorie dan misschien een ietsiepietsie hoogstaander? Of heeft men zich in deze studie enkel gebaseerd op inlandse producties (idd. Thuis en bij Flikken de Turkse cop?) en de nieuwslezer van Turkse afkomst bij VTM?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#34 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Minister-President
|
t vooral naar
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
[size=4][/size]
|
|
|
|
#38 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Whitestorm : 11 januari 2005 om 19:34. |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
enkele zelfingenomen personen die zichzelf een grotere iQ aanmeten dan wat ze in werkelijkheid verdienen gaan wat bepalen wat er moet gebeuren,en ik heb het over al die tjeven,socios en groene mensen. wat ze wel nooit hebben getoont is een vorm van verantwoordelijkheid,want als blijkt dat hun opgelegde vorm van multiculturele samenleving niet werkt en integendeel toch geweldadig blijkt te zijn voor de modale vlaming. dan zal ik het niet na laten om deze de volle verantwoordelijkheid toe te schrijven voor iets wat ik en meer dan 2.000.000 mensen niet hebben gewild.
|
|