![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Please francisize further! Ich habe heute kein Gusting. Der Kroke8äse |
![]() |
#22 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote in message
news:41ee80c9$0$44104 > In het Vlaamse "landsgedeelte"... > Als daar geen heel politiek programma achter verscholen zit. Ik hoor mijn > vader ook nog altijd die term gebruiken. > Soms zijn vaders wijzer dan hun zonen. u. |
![]() |
#23 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Soms zijn vaders wijzer dan hun zonen. > Op deze tijdschaal gemeten twijfel ik er niet aan dat je zonen wijzer zullen zijn dan hun vader. u. |
![]() |
#24 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > > > Soms zijn vaders wijzer dan hun zonen. > > > > Op deze tijdschaal gemeten twijfel ik er niet aan dat je zonen wijzer zullen > zijn dan hun vader. > u. > Opgelet u. Op deze ng wordt het als verre van normaal beschouwd als je dergelijke conversaties met jezelf begint te voe(de)ren. Niet gezond. Tijd voor wat vakantie? Hoe lang is het weer geleden sedert Zweden? |
![]() |
#25 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 > 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message news:41edb1d7$0$2019 > >> > >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? > >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg > >> > > > >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche > >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) > > Terechtstellen! Beul! |
![]() |
#26 |
|
news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Soms zijn vaders wijzer dan hun zonen. Nogal moeilijk, in mijn geval. :-) > Op deze tijdschaal gemeten twijfel ik er niet aan dat je zonen wijzer > zullen zijn dan hun vader. Als ik flink getoafeld heb, mag ik dat wel eens hopen. Krokke8aas |
![]() |
#27 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 > 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro > be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message news:41edb1d7$0$2019 > >> > >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? > >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg > >> > > > >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche > >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) > > Terechtstellen! > > >u. > > > > -- > Fusti |
![]() |
#28 |
|
![]() "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message
news:41eed251$0$2023 > Opgelet u. Op deze ng wordt het als verre van normaal beschouwd als je > dergelijke conversaties met jezelf begint te voe(de)ren. Niet gezond. Tijd > voor wat vakantie? Hoe lang is het weer geleden sedert Zweden? > Terechte terechtwijzing, V. Ik vrees dat het al te laat is: wellicht zit Olga ondertussen in 1 tehuis en heeft 'r schriele echtgenoot zz verzopen in 1 vd vele Zweedse meren. Mijn bloedmooie dochter gaat binnenkort voor enkele weken naar Ijsland - welke verderfelijke raad kan je haar meegeven? u. |
![]() |
#29 |
|
news:[email protected]... > "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message > news:41eed251$0$2023 > > > Opgelet u. Op deze ng wordt het als verre van normaal beschouwd als je > > dergelijke conversaties met jezelf begint te voe(de)ren. Niet gezond. Tijd > > voor wat vakantie? Hoe lang is het weer geleden sedert Zweden? > > > > Terechte terechtwijzing, V. > Ik vrees dat het al te laat is: wellicht zit Olga ondertussen in 1 tehuis en > heeft 'r schriele echtgenoot zz verzopen in 1 vd vele Zweedse meren. > Mijn bloedmooie dochter gaat binnenkort voor enkele weken naar Ijsland - > welke verderfelijke raad kan je haar meegeven? > u. Is afhankelijk van wanneer ze gaat. Het gebied rond de Hekla is nijg, Blue Lagoon, de Vatnajökull langs de noordzijde, te bereiken met een 4WD, maar je krijgt daar fantastische landschappen te zien. En al die enorme watervallen waarbij je je nietig voelt en in het geval van Hugo gewoon zelfmoord pleegt. Het is eigenlijk gewoon te veel om op te noemen. Ik denk eraan om dit jaar terug te gaan. Heb daar vorig jaar enkele grieten leren kennen... |
![]() |
#30 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die
Wed, 19 Jan 2005 20:20:34 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . > >> Please francisize further! > >Ich habe heute kein Gusting. Den mou pirazi (= sje man foe) >Der Kroke8äse > O Foustis -- Fusti |
![]() |
#31 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die
Wed, 19 Jan 2005 22:37:45 +0100, in littera <[email protected] t> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 >> 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >news:41edb1d7$0$2019 >> >> >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >> >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >> >> >> > >> >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche >> >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) >> >> Terecht Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te voegen, Edwin? -- Fusti |
![]() |
#32 |
|
Wed, 19 Jan 2005 22:38:15 +0100, in littera <[email protected] t> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 >> 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >news:41edb1d7$0$2019 >> >> >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >> >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >> >> >> > >> >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche >> >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) >> >> Terechtstellen! > >Beul! > Waarom post je een post van mij met een vervalsing : "stellen" heb ik niet geschreven na "terecht" zie Message-ID: <[email protected]> Heb je echt nix anders te doen? -- Fusti |
![]() |
#33 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die > Wed, 19 Jan 2005 22:37:45 +0100, in littera > <[email protected] t> in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 > >> 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro > >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message > >news:41edb1d7$0$2019 > >> >> > >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? > >> >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg > >> >> > >> > > >> >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche > >> >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) > >> > >> Terechtstellen > > > Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te voegen, > Edwin? Woeha! Alsof jij ooit iets zinnings hebt gepost... |
![]() |
#34 |
|
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die > Wed, 19 Jan 2005 22:38:15 +0100, in littera > <[email protected] t> in foro be.politics > (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > > >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected].. . > >> Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 > >> 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro > >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >> > >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message > >news:41edb1d7$0$2019 > >> >> > >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? > >> >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg > >> >> > >> > > >> >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche > >> >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) > >> > >> Terechtstellen! > > > >Beul! > > > > Waarom post je een post van mij met een vervalsing : > "stellen" heb ik niet geschreven na "terecht" Bewaaze! > zie Message-ID: <[email protected]> > Heb je echt nix anders te doen? Haha! Idioot! Die link werkt niet eens! |
![]() |
#35 |
|
![]() F ustigator wrote:
> Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te voegen, > Edwin? Vraag een aarswormpje niet om de werken van Shakespeare te commentariëren. Zullen we meteen de mannen in witte pakken op hem afsturen, of nog wat met hem spelen eerst? Ik ben voor het laatste. Zouden we Flonkenstein niet contacteren voor advies? Ik denk dat iedereen op deze obsolete nieuwsgroep nu wel razend benieuwd is om dit overjaarse (in mentaliteit, niet zozeer in jaren, hoewel) internet-fantoom in levenden (?) lijve te aanschouwen in Gent. Gisteren op de Geek Meeting van LvB in Gent nog gepraat met de verantwoordelijke voor skynetblogs. En wat blijkt? Vermetele heeft een eigen blog gestart (eindelijk!). http://exhibman.skynetblogs.be/ mvg, VH |
![]() |
#36 |
|
![]() "VisualHugo" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] oups.com... F ustigator wrote: > Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te voegen, > Edwin? Vraag een aarswormpje niet om de werken van Shakespeare te commentariëren. Zullen we meteen de mannen in witte pakken op hem afsturen, of nog wat met hem spelen eerst? Ik ben voor het laatste. Zouden we Flonkenstein niet contacteren voor advies? Ik denk dat iedereen op deze obsolete nieuwsgroep nu wel razend benieuwd is om dit overjaarse (in mentaliteit, niet zozeer in jaren, hoewel) internet-fantoom in levenden (?) lijve te aanschouwen in Gent. Gisteren op de Geek Meeting van LvB in Gent nog gepraat met de verantwoordelijke voor skynetblogs. En wat blijkt? Vermetele heeft een eigen blog gestart (eindelijk!). http://exhibman.skynetblogs.be/ mvg, VH Hugo verliest want a) zhij wordt weer hautain en elitair. Dat haal je uit het feit dat zhij begint over Shakespeare. b) zhij repliceert over Shakespeare aan iemand die een citaat van hem nog maar enkele dagen omtoverde in 'To kak or not to kak that is the question'. c) zhij heeft weer in zhaar eigen rijk gevuld archief zitten neuzen, want iedereen van deze ng weet dat zhij de enige is die homoseksueel getinde foto's maakt. d) zhij heeft weer nieuwe dieptes opgezocht. Hugo, een ex-professesor aan de kul, heeft een nieuw idee:" ik maak een website, plaats daar een foto op van mezelf en zal dan zeggen dat het van De Vermetele is". Werkelijk Hugo, oerbelachelijk en kinderachtig en geen kat die daar intrapt, op de goedgelovige Frankenfust na natuurlijk, want iedereen weet dat jij homoseksueel bent en graag foto's neemt van andere homo's die dan een bepaalde pose nemen alsof ze een kramp in hun rug hebben. Van het ene op het andere moment blijkt het dan te gaan over 'kunst', terwijl jij en je kornuiten die foto's enkel gebruiken om een stijve te krijgen en je op af te trekken e) Blogs zijn voor losers die geen leven hebben, niet weten wat te doen in hun leven en er dus maar eentje creëren in de hoop dat wat ze doen een waarde heeft. Alsof iedereen zit te wachten op wat jij nu denkt van het leven. Die van LVB is goed, maar de jouwe is niks dan wat amateuristisch gepruts en één grote smeekbede om aandacht. Een bijeenkomst van bloggers is niks meer dan een reünie van losers. f) Ik amuseer me met jou. Heb je dat nu nog altijd niet door? g) ik praat in de zhij-vorm, omdat ik nog steeds niet overtuigd ben dat Hugo een vent is h) ik steek zojuist een lekkere artisanale cognacchocoladetruffel van 50 eurocent in mijn mond. Dit zijn werkelijk de beste die ik ooit gegeten heb. Die extra calorieën loop ik er straks wel weer af. tata! De Vermetele |
![]() |
#37 |
|
![]() Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote in
news:[email protected]: >>Omdat ik met graagte mijn klanten ook wat gun en omdat het bovendien >>errug lekkere marchandise is: La Maison du Chocolat Artisanal, Marché >>aux Herbes, 67 BXL: >> >>http://www.excalvehs.demon.co.uk/choc/chocolate.htm >> >>Hoe meer pannes, hoe liever en grappa in pralines is eens wat anders >>dan doordeweekse cognac. > > De enige pralines die deze naam waard zijn komen van hofleverancier > Marcolini op de Zavel. Je hoeft er maar één te eten om dit voor altijd > te weten. Wittamer is ook nog te doen. Neem een tweede hypotheek op je > huis, en koop een halve kilo. > > De rest zijn klompjes chocolade met vulling. > > Fullator Zwijg me begot van die Wittamer: ik was er ooit een paar huizen hogerop aan het werk en omdat in de voormiddag mijn beer altijd begint te grommen stapte ik er onverhoeds in werkkledij binnen. Onafgezien van de commotie die er ontstond onder de klandizie en de lichte paniek bij de diensters achter de toonbank bij mijn verschijning stapte er een heertje buiten met tussen duim en wijsvinger het sierlijke touwtje rondom de verpakking van een taartje ter grootte van een vijffrankstuk maar dat hem desalniettemin vijfhonderd ballen lichter had gemaakt. Zelf nam ik genoegen met drie boterkoeken �* honderdtachtig toeten en een "au revoir monsieur" van de verkoopster die vanop twintig centimeter afstand het wisselgeld in mijn handpalm dropte. Tja, ze waren best eetbaar (de boterkoeken). BG, PS: de pralines van de Grasmarkt zijn de enige met 77% pure cacao. |
![]() |
#38 |
|
![]() In article <[email protected]>,
lvolders@forget_it.telenet.be says... > > *daarom heb ik daarstraks een 1Ds Mark II besteld om mijn G5 te > vervangen. Kenners weten waarover ik het heb. Zet me in totaal zo'n > 9900 euro lichter. Hugo, eat your heart out ;-)) ! > > Auto's daarentegen... > > > Gelukkig heb ik het voor auto's: zwart, Italiaans, V10 en volstrekt nutteloos. Devaluerend tegen de snelheid van... euh een 1Ds Mark II. Eergisteren me laten meetronen naar de voorstelling ervan, nu hartzeer en veel goesting. 2005 wordt een goed jaar: de Amerikanen hebben de C6 en de Mustang, de Ritals een pijn aan de ogen doende Lambo, Old England een tankvormig "sculpture in steel" met Duitse betrouwbaarheid. Let's roll! Tom -uitbreiding garageplaats wordt sterk , zeer sterk overwogen- De Moor |
![]() |
#39 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "VisualHugo" <[email protected]>, die 20 Jan
2005 05:50:35 -0800, in littera <[email protected] .com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >F ustigator wrote: > >> Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te >voegen, >> Edwin? > >Vraag een aarswormpje niet om de werken van Shakespeare te >commentariëren. Zullen we meteen de mannen in witte pakken op hem >afsturen, of nog wat met hem spelen eerst? Ik ben voor het laatste. Ik ook.... >Zouden we Flonkenstein niet contacteren voor advies? Moet je hem best via ICQ contacteren >Ik denk dat >iedereen op deze obsolete nieuwsgroep nu wel razend benieuwd is om dit >overjaarse (in mentaliteit, niet zozeer in jaren, hoewel) >internet-fantoom in levenden (?) lijve te aanschouwen in Gent. Zeker weten. >Gisteren op de Geek Meeting van LvB in Gent nog gepraat met de >verantwoordelijke voor skynetblogs. En wat blijkt? Vermetele heeft een >eigen blog gestart (eindelijk!). Dat kun je niet mé-nen! >http://exhibman.skynetblogs.be/ Ik denk dat ie homo is. -- Fusti |
![]() |
#40 |
|
Thu, 20 Jan 2005 09:25:06 +0100, in littera <[email protected] t> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "De Vermetele" <[email protected]>, die >> Wed, 19 Jan 2005 22:37:45 +0100, in littera >> <[email protected] t> in foro be.politics >> (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> >news:[email protected].. . >> >> Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005 >> >> 16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro >> >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >> >> >> >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >> >news:41edb1d7$0$2019 >> >> >> >> >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >> >> >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >> >> >> >> >> > >> >> >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche >> >> >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) >> >> >> >> Terechtstellen >> >> >> Waarom post je een post van mij zonder iets zinnigs aan toe te voegen, >> Edwin? > >Woeha! Alsof jij ooit iets zinnings hebt gepost... > Zotst is zotter dan zot. En jij bent nog zotter dan zotst! Laat je toch behandelen, man! -- Fusti |