![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen....
‘ZELF-MOORD voor zijn lekkend zwembad in Frankrijk?'.. ‘in de vijver van het BIEZEN-bos in Wil-rijk?'... De dag van zijn verdwijning was er ‘s morgens al een heel gedoe over vier pita-bars van allochtonen die, de dagen ervoor, een dreigbrief hadden gekregen die eindigde met ‘pak uw BIEZEN of sterf'... http://groups.google.com/groups?selm...ing.google.com http://groups.google.com/groups?hl=n...ing.google.com http://groups.google.com/groups?hl=n...ing.google.com Officieel wist men pas rond ‘16uur' dat de ‘GSM van Ward' (die opstond...) aan het water lag... En de dag voor men het lijk effectief heeft gevonden... wist men echter al te zeggen dat het zelfmoord was, terwijl ze officieel nog geen lijk hadden... Boze tongen beweren dat men het lijk één dag heeft laten liggen om extra-aandacht te houden voor de Tsunami-12-12.... Maar, men kan evengoed zeggen dat men het lijk NIET ‘op die dag' in het water wilde vinden, om te vermijden dat de mensen zouden beginnen denken dat hij ‘vermoord' werd... ‘door het water' en de personen die hem er hadden ingegooid... Ik hoorde de volgende formulering op het TV-nieuws: ‘De afspraak was om het lichaam pas boven te halen als de wetsdokter er was....' (‘Hoelang zouden ze dan gewacht hebben?' Wie was die wetsdokter? En hoe kan die met zekerheid weten dat het zelfmoord is? En hoe kan men dan beslissen om het dossier definitief af te sluiten? Waarom doet men GEEN LIJKSCHOUWING? Heeft men schrik om een verdovend spul te vinden in zijn maag, zodat het geen zelfmoord maar moord is? Heeft een getuige gezien dat hij naar het water ging? En waarom was de wetsdokter niet al op voorhand ter plaatse? Het doet allemaal denken aan de ‘zogezegde' zelfmoord van Patrick Haemers en spontane dood van Herman Brood, die begraven werd op de dag dat ROGGE-(brood) de grote baas werd van de Olympische Spelen...) En dan de kwestie dat hij depressief was.... Alle mensen die voor de camera kwamen, zegden juist dat hij nu NIET depressief was... Als de media beweren dat hij depressief is, moeten ze dan niet één getuige hebben die dat zegt, of mogen ze er maar op los liegen? En dan het TV1-programma op zondag-avond met ‘Sport-persoonlijkheid v/h jaar' en "WITSE-Inch'Allah"... Beide programma's gingen blijkbaar over Ward Beysen... Enerzijds de slogan ‘meer blauw op straat... en... tegen de allochtonen'...., anderzijds werd nu een reporter ‘in het water van een vijver' gegooid door de laureate Kim Gevaert (en haar vriendinnen van de honderd meter)... Tijdens WITSE kwam er ineens de tekst: "DIT PROGRAMMA WORDT ONDERBROKEN"... en dan kwam er niets meer. Pas één minuut later verscheen de tekst dat men op "teletekst p... meer kon te weten komen over de televoting voor de persoonlijkheid v/h jaar"... De politieker van dienst in WITSE had de naam Ooster-linck... En dan leg ik de ‘link' naar de ‘universiteit' van Leuven... en vandaar naar de vijver van de ‘universiteit' van Antwerpen, waar de politieker Ward Beysen de dood vond.. Ook de kwestie waarbij ‘Aagje Van Walleghem' werd gekozen als ‘belofte v/h jaar' was meer dan opvallend, omdat ze daarna drie kussen kreeg van de minister van Sport... Bert Anciaux... Al-bert ‘Anxiuos'... een verwijzing naar onze ‘bange' koning Albert die zich liet voorzien van kleine meisjes door Dutroux en Nihoul... Vorige keer had Bert een andere ministerpost om dan de koning Al-bert te beschermen tegen Gerard Reve en zijn pedofiele vriend die effectief veroordeeld was voor het misbruiken van een jonge jongen... Aagje is de samentrekking van An+Eefje... Kim Gevaert verwijst ook naar Kim Clijsters, maar ook naar ‘Kim en Ken', waarbij Kim werd opgevist uit het Albert-kanaal... En dan was er de ‘persoonlijke keuze van Pfaff' voor Eric Gerets, die indertijd een hersenschudding kreeg door een botsing met Pfaff, tijdens een wedstrijd op het WK'82. Indertijd was Pfaff ook in een zwembad gegooid en was hij bijna verzopen, omdat hij niet kon zwemmen. Officieel was hij in het water gegooid door de reporter Wauters..., maar ook Eric Gerets was bij de kwestie betrokken... Door die keuze van Pfaff voor Gerets, die Wolfs-burg traint, komt die water-kwestie dus terug ‘boven water'... en dus moet het ons ook niet verwonderen dat Pfaff ook meedeed met de Tsunami-12-12... |
![]() |
#2 |
|
![]() marc janssens wrote:
> Door die keuze van Pfaff voor Gerets, die Wolfs-burg traint, komt die > water-kwestie dus terug 'boven water'... en dus moet het ons ook niet > verwonderen dat Pfaff ook meedeed met de Tsunami-12-12... Je begint te vervelen. VH |
![]() |
#3 |
|
![]() "marc janssens" <[email protected]> wrote in message
> Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen.... > Stop met deze onnozelheden, Peterjanssens - straks rest er alleen nog een Wilrijkse vijver. u. |
![]() |
#4 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "marc janssens" <[email protected]> wrote in message > >> Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen.... >> > > Stop met deze onnozelheden, Peterjanssens - straks rest er alleen nog een > Wilrijkse vijver. Al lachend zegt de zot de waarheid, u. Krokke8aas |
![]() |
#5 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die
Tue, 18 Jan 2005 06:29:01 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"uncle" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "marc janssens" <[email protected]> wrote in message >> >>> Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen.... >>> >> >> Stop met deze onnozelheden, Peterjanssens - straks rest er alleen nog een >> Wilrijkse vijver. > >Al lachend zegt de zot de waarheid, u. Gelukkig lach je zelden, jij! :-)) > >Krokke8aas > -- Fusti |
![]() |
#6 |
|
![]() "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die > Tue, 18 Jan 2005 06:29:01 +0100, in littera >>Al lachend zegt de zot de waarheid, u. > > Gelukkig lach je zelden, jij! :-)) Elke morgen, als ik me inbeeld hoe jij op je duintop de tsoenami ziet voorbijstromen. :-) Krokke8aas |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Welke zogezegde zelfmoord vind je het MEEST ON-geloofwaardig? 1) Patrick Haemers De lange Patrick HAeMERs verhing zich zogezegd aan een chauffage van 30centimeter hoog... op een moment dat het Russische communisme (met als symbool een HAMER en een sikkel) zelfmoord pleegt... 2)Herman BROOD... ('Red Bull' geeft je vleugels) "Gella had ook problemen met een brood-mes op dezelfde dag dat Herman BROOD was begraven. Op diezelfde dag was ook de broodprijs verhoogd en was er gekozen voor een baas bij de Olympische Spelen . Het werd Jacques Rogge! Brood en Spelen . De ene zijn dood, is de andere zijn rogge-brood. Enkele dagen later kreeg ze een gouden medaille uit de hand van Jacques Rogge. Haar eerste. Ze grapte: Ik had al eerder een brood-mes op mijn voet moeten laten vallen! Gella deed ook mee met de persoonlijkheid van het jaar . Ze werd geklopt door het koppel Rogge-Clijsters ! Rogge kreeg de prijs omdat Kim toen al in Australië zat.." (Een citaat uit http://groups.google.be/groups?selm=bc16b998.0201231056.4cfecfd9%40posting .google.com) 3)Ward Beysen... Op de dag van de Tsunami-12-12-actie... Geef een teken.... Het liedje was van Stef BOS... en daar sterft hij dan.. in een bos...in het water... Breek de stilte...STILLE WATERS... In dat feuilleton 'Stille Wters' pleegt de vader van 'Anke DeBoeck' ook zelfmoord in het licht van de dood van kleine kindjes.... "Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen.... ‘ZELF-MOORD voor zijn lekkend zwembad in Frankrijk?'.. ‘in de vijver van het BIEZEN-bos in Wilrijk?'... De dag van zijn verdwijning was er ‘s morgens al een heel gedoe over vier pita-bars van allochtonen die, de dagen ervoor, een dreigbrief hadden gekregen die eindigde met ‘pak uw BIEZEN of sterf'..." Een citaat uit http://groups.google.be/groups?selm=...ing.google.com |
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() "markpeters2004" <[email protected]> wrote in
message news:markpeters2004.1j2ih0@no- > > Welke zogezegde zelfmoord vind je het MEEST ON-geloofwaardig? > 1 goeie raad, beste jongen: blijf uit de buurt van vijvers - en laat je verzorgen. u. |
![]() |
#9 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Voor mij geldt de volgende volgorde... Het meest ongeloofwaardige: PATRICK HAEMERS.. dan HERMAN BROOD... en tenslotte WARD BEYSEN... |
|
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Krokke8aas beweerde :
> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die >> Tue, 18 Jan 2005 06:29:01 +0100, in littera > >>>Al lachend zegt de zot de waarheid, u. >> >> Gelukkig lach je zelden, jij! :-)) > > Elke morgen, als ik me inbeeld hoe jij op je duintop de tsoenami ziet > voorbijstromen. :-) > > Krokke8aas Weg tsssssssssss -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://mesnews.no-ip.com |
![]() |
#11 |
|
Tue, 18 Jan 2005 14:30:05 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die >> Tue, 18 Jan 2005 06:29:01 +0100, in littera > >>>Al lachend zegt de zot de waarheid, u. >> >> Gelukkig lach je zelden, jij! :-)) > >Elke morgen, als ik me inbeeld hoe jij op je duintop de tsoenami ziet >voorbijstromen. :-) Blijf dromen. >Krokke8aas > -- Fusti |
![]() |
#12 |
|
![]() Vitae forma vocatur, Whoopi <[email protected]>, die Tue, 18 Jan 2005
20:18:37 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Krokke8aas beweerde : >> "F ustigator" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Vitae forma vocatur, "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be>, die >>> Tue, 18 Jan 2005 06:29:01 +0100, in littera >> >>>>Al lachend zegt de zot de waarheid, u. >>> >>> Gelukkig lach je zelden, jij! :-)) >> >> Elke morgen, als ik me inbeeld hoe jij op je duintop de tsoenami ziet >> voorbijstromen. :-) >> >> Krokke8aas > >Weg tsssssssssss Innige dank voor je wegjagen van het ongedierte dat de hersenpan van Krokkebaas illegaal bezet houdt. -- Fusti |
![]() |
#13 |
|
![]() uncle wrote:
> "marc janssens" <[email protected]> wrote in message > > >>Er klopt iets niet bij de dood van Ward Beysen.... >> > > > Stop met deze onnozelheden, Peterjanssens - straks rest er alleen nog een > Wilrijkse vijver. > u. Graag wat meer respect voor Kunst, u. Luc |
![]() |
#14 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] t.net... > Graag wat meer respect voor Kunst, u. > Niet voor 'entartete' Kunst, Lucas. u. |
![]() |
#15 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Niet voor 'entartete' Kunst, Lucas. > BTW - 1 mijner huisgenoten, die af&toe deze ng inkijkt, beweert dat ie je onlangs op tv als bloGGer zinnige dingen hoorde vertellen (en voegde ie eraan toe: voor 1 West-Vlaming vrijwel accentloos). Kan dit, of probeerde deze me te belazeren? u. |
![]() |
#16 |
|
![]() uncle wrote:
> BTW - 1 mijner huisgenoten, die af&toe deze ng inkijkt, beweert dat ie je > onlangs op tv als bloGGer zinnige dingen hoorde vertellen (en voegde ie > eraan toe: voor 1 West-Vlaming vrijwel accentloos). > Kan dit, of probeerde deze me te belazeren? > u. Ik ben inderdaad onlangs op de televisie verschenen, uncle. En dan nog wel op jouw favoriete Canvas van de staatsomroep, de VoRT dus. Een gedigitaliseerde opname is verkrijgbaar op eenvoudige aanvraag via e-mail. Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg Luc http://lvb.net |
![]() |
#17 |
|
![]() "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message news:41edb1d7$0$2019
> > Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? > http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg > Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) u. |
![]() |
#18 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message > news:41edb1d7$0$2019 >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >> > > Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche > landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) In het Vlaamse "landsgedeelte"... Als daar geen heel politiek programma achter verscholen zit. Ik hoor mijn vader ook nog altijd die term gebruiken. Het wijst er ons op dat er ooit echt een Belgisch natiegevoel in Vlaanderen geweest is. Een hele wereld die onherroepelijk voorbij is. Krokke8aas |
![]() |
#19 |
|
Wed, 19 Jan 2005 16:46:17 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"uncle" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> "Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message >> news:41edb1d7$0$2019 >>> >>> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >>> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >>> >> >> Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche >> landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) > >In het Vlaamse "landsgedeelte"... >Als daar geen heel politiek programma achter verscholen zit. Ik hoor mijn >vader ook nog altijd die term gebruiken. Het wijst er ons op dat er ooit >echt een Belgisch natiegevoel in Vlaanderen geweest is. Een hele wereld die >onherroepelijk voorbij is. Rook minder deurmatten, jij! Please francisize further! -- Fusti |
![]() |
#20 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "uncle" <[email protected]>, die Wed, 19 Jan 2005
16:38:47 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Luc Van Braekel" <[email protected]> wrote in message news:41edb1d7$0$2019 >> >> Of heb je voldoende aan een screenshot als bewijs? >> http://lvb.net/media/1/20050105-terzake-lvb.jpg >> > >Ik moet idd wat meer je blog raadplegen - jij wordt in het Vlaemsche >landsgedeelte wereldberoemd, Lucas ;)) Terecht! >u. > -- Fusti |