![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Waar het hier over gaat is (efedrine) neusdruppels dus,
wanneer stop de hypocrisie rond doping nu is eigenlijk, verschillende producten op de wda |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() lijst zijn totaal niet gevaarlijk in bepaalde hoeveelheden (net zoals alcohol)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Het is redelijk belachelijk van de walen om te zitten juichen wanneer ze een sporter betrappen op neusdruppels (alsjeblief zeg).
Laatst gewijzigd door maarte : 20 januari 2005 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Of geloven jullie misschien dat de modale topsporter zijn prestaties levert op neusdruppels. Men springt nu al een gat in de lucht wanneer men iemand kan betrappen (meestal per ongeluk) op EPO, een product dat al bijna 20 jaar gekend is. Maak u geen zinsbegoochelingen het verschil tussen sport en topsport is nog altijd het verschil in waarde van medische begleiding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Rodeo: mij gaat het hier niet over de regionalisering. Of er hier 3 Ministers van Sport nodig zijn of niet is een ander debat. B.U.B. herleidt dit debat tot de éénheid van Belgie, hetgeen volgens mij niet de start was van het debat. Het gaat hier om het feit dat een Minister van Sport zijn job niet kent of niet wil kennen. Hij maakt gewag van een dopingverhaal terwijl dat ,op zijn minst , voorbarig is.
Ik heb het ondertussen nagezien: Claude EERDEKENS is wel degelijk juridisch geschoold en al jaaaaaaren Advocaat. Dus herhaal ik dat hij zeker in de fout is gegaan. Maar ja, als politiekers denken om te kunnen scoren dan beginnen ze te flippen. En hij is niet de enige..... zie wat VERWILGHEN ook vandaag nog aan het zeveren was ...... over electriciteitskosten. Als hij niet weet dat Europa de zegen moet geven wat betreft btw tarieven, ja dan ben ik uitgepraat, lees uitgeschreven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ik vind drie ook teveel, seffens kunnen we beginnen spreken van "Vlaams Kampioen" ![]() De drie ministers, zijn er nu net gekomen vanzege de regionalisering, dat is er een nadeel van, net als het feit dat Vlamingen Elio en Co electoraal niet kunnen bestraffen in de federale regering. En dan maar kakkeren op België ![]()
Laatst gewijzigd door rodeo : 20 januari 2005 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |