![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() Verander die achtergrondkleur eens
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede Belgen hebben een rustgevender achtergrond
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[email protected] of indien u het persoonlijker wenst Philippe Leclercq Papegaaistraat 32 8780 Oostrozebeke U bent steeds welkom |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of is uw logisch denkvermogen dan zo kleinschalig? Daarbij wat maakt het veschil tussen Cottenjé en Cottonjé de Dauphin. Uw naam bevat ook kleine letters!? |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofdletters zijn er in veel Vlaamse familienamen gekomen doordat ze tijdens het Frans bewind werden geregistreerd, vaak door Nederlands onkundige ambtenaren (die dan ook heel de naam aan elkaar gingen schrijven) of door ambtenaren die de Franse gewoonten na-aapten (en hoofdletters gingen schrijven). |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor de zoveelste maal baseert Rik Verwaest, van de Nutteloze partij van Vlaanderen, zijn mening op basis van afkomst. En wat als ik nu eens zeg dat je naam een echte Vlaemsche boerennaam is? [size=5]*KNIP*[/size]
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Peter Johan : 23 januari 2005 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je moet trouwens eens de namen van de oprichters van Pro Belgica bekijken: http://www.probelgica.be Bijna allemaal adelijke dikkenekken. Zo zie je maar wie de belgicisten zijn hé. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat heeft trouwens niet met racisme te maken, ik wist niet dat franstalige adel een ander ras was. Het zal aan dat blauw bloed liggen zeker? ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 20 januari 2005 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 20 januari 2005 om 00:14. |
||
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Al twijfel ik er hoegenaamd niet aan dat het u frustreert niet Jean de Becq te heten, daar twijfel ik niet aan. Elk z'n meug... Laatst gewijzigd door zorroaster : 20 januari 2005 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() PS: Laten we het franskiljons krapuul �* la Bourgeois, Anciaux,... buitengooien ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
't Zou maar al te pijnlijk worden mocht onmiddellijk duidelijk worden dat sommige partijen eigenlijk de domme aantrekt... 't Zou maar al te pijnlijk worden mocht onmiddellijk duidelijk worden dat sommige partijen eigenlijk de migranten aantrekt... en zeg nu eens wat is uw punt.... |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat probelgica betreft spreek ik me niet uit, dat is de BUB niet. VB is toch ook de NSDAP niet? |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adelijken zijn inderdaad inferieure lieden die net als Joden niet aan politiek mogen doen
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U stelt de adel voor als buitenaards en u beschouwt een mens als adel enkel door zijn naam. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je zo'n franstalige adelijke naam hebt is de kans wel enorm groot dat je er ook nog naar leeft, en het bewijs is dat het een belgicist is. Kijk maar naar Pro Belgica, is al bewijs genoeg.
En als die adel zichzelf nog steeds ziet als adel (bvb koninklijke familie en dat clubje van Pro Belgica) zijn ze inderdaad buitenaards en verwerpelijk. Ik kan ook terug een adelijk titel krijgen als m'n gezinshoofd wat geld betaalt voor erkenning maar dat kan mij, noch mijn familie een fluit schelen. Adel is iets van het verleden dat volledig verwerpelijk is omdat de essentie van die term zichzelf boven een ander stellen is. Is Cottenjé de Dauphin dan niet adelijk? Hoe komt hij dan aan die naam? |
![]() |