![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft een feit dat men langs slinkse wegen een politieke groepering heeft willen uitschakelen, en dat men het hiervoor over had om de vrije meningsuiting aan banden te leggen. Trouwens uw voorbeeld van imans is wel wat anders. Deze zeggen niet de negers vuil en lui zijn, doch roepen ineens op tot geweld tegen andersgelovigen. En het is daar waar in een democratie de grens zou moeten getrokken worden (en waar men ze in de vs blijkbaar terecht trekt). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 19 januari 2005 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Is schelden, verwijten, kleineren, vloeken een meningsuiting?
Een mening is normaal een standpunt en dat is bij ons naar mijn weten nergens verboden.
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() racisme is het VERWERPEN van de vrije meningsuiting van anderen ...
http://www.vlaamsbedrog.tk Laatst gewijzigd door SaeKoTiC : 19 januari 2005 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de verklaring van de rechten van de mens staat dat alle mensen gelijk zijn (en als het niet zo is, het zou zo toch moeten zijn, ik ken ze niet van buiten). Racisme zegt dat niet alle mensen gelijk zijn, dus racisme moet verboden worden. Simpel als pompwater. Ik vraag mij trouwens af hoe lang het Behang de grote verdediger van de vrije meningsuiting zal blijven mochten ze ooit aan de macht komen!
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij mijn weten wordt er geen mening opgelegd, integendeel het is een wet die eerder tot doel heeft dat een mening zou opgelegd kunnen worden door het repetitief afdreunen van wat holle slogans |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door schaveiger
Is schelden, verwijten, kleineren, vloeken een meningsuiting? Oorspronkelijk bericht door Tyr de dietser Ja. 8) Nooit van beschaving gehoord, dietser ?????????? Vrije mening eindigt voor mij, DAAR waar de integriteit van anderen in gevaar komt. Blijkbaar hebben sommigen daar een probleem mee. Kwestie van opvoeding, waarschijnlijk.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vrij je mening zeggen over anderen, maar nooit oproepen tot geweld ! daar ligt de grens ! vb : je zou mogen zeggen, roepen : stomme blokker, sos, gele, bruine, blauwe, groene, zwarte of zelfs neanderthaler, maar nooit oproepen zijn huis in brand te steken of hem op zijn gezicht te slaan !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je mag mij een domme blokker noemen... moet kunnen, dat is uw mening en inschatting. Dat is vrije meningsuiting !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we zullen binnen een paar jaar die stomme wetten wel terug eens aanpassen... moet kunnen hé... dat is toch democratie ! Zelfs "SS" wil de snel-belg-wet herzien en verstrengen... zou hij na al die jaren het signaal duidelijk begrepen hebben of is er iemand verscenen voor hem ?!
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS : die "SS" is Simpele Steve (dixit) Annemans
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 20 januari 2005 om 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 20 januari 2005 om 00:34. |
|
![]() |
![]() |