![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Die vrouw is een rascist,een neo nazi zelfs!Ze zou er geen probleem van hebben gemaakt moest haar handtas gestolen zijn door een autochtoon.Ze kon het gewoon niet verkroppen dat het een marokaan was.Rascisten zijn het die hollanders,allemaal.Er zit er gene ene goeie tussen.Ik heb ze al zien rond hangen op de vogeltjesmarkt.Beesten zijn het!Ik ben er nog niet goed van
Laatst gewijzigd door Kielse bulldog : 22 januari 2005 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Informeer u eerst even. Op het nieuws werd duidelijk gezegd dat de vrouw geenszins wist dat het om Marokkanen ging: ze hadden immers een helm op waardoor hun gezicht niet te zien viel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() En jongens denk eraan geen kakje zonder zakje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vooral geen zever zonder Kielse zeverlap.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik probeer enkel het niveau wat op te krikken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hiermee?
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() flink he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() en zelf gevonden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Moeten ze soms blij zijn dat er iemand vermoord is? Vooral na politieke uitlatingen van de minister van INBURGERING, kan ik hun reactie goed begrijpen. En ik zou graag de reactie is willen zien van de katholieke gemeenschap moest het nu een marokkaan geweest zijn dat iemand dood reed toen ze hem wouden bestelen. Wat doet u dan? Kritiek uiten neem ik aan ![]()
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Katholieke gemeenschap ![]() Wat ik zou gedaan hebben. Iets gezegd van, tja, zelf gezocht... U mag eens een voorbeeld aanhalen waar dat Belgen een optocht hielden voor een moord op een belg.Ikkan er niet op komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zo bekijk ik het ook gezien de kerel zijn gerechtelijk verleden was hij niet aan zijn proefstuk toe. misschien had de brave burger moeten wachten tot de rollen waren omgedraaid en da stuk crapuul een onschuldige burger vermoorde bij een roofoverval? ![]() opgeruimd staat netjes . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de Marokkanen maar eens eerst de hand in eigen boezem steken en hun eigen criminelen met de vinger wijzen. Dat gebeurt echter niet. Geen onvertogen woord over de misdaden van die jongen. Integendeel, men ontkent het alhoewel de jongen met het Nederlands gerecht in aanraking is gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat er niet moest gestolen worden. Bij die eerste handeling ligt alle kwaad. Dat is de wortel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ieder medelijden is dan ook misplaatst Laatst gewijzigd door daiwa : 22 januari 2005 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de Nederlanders op straat kwamen om te protesteren tegen de overval ? |
|
![]() |
![]() |