![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Nee maar ze halen daar vanalles binnen dat niet met vlaams-nationalisme te maken heeft puur en alleen om dat migraten beleid van uw partij.
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat met Le Pen jan? Het begint nogal op te vallen dat iedere keer als ik die opmerking geef de Belangers het straal negeren. Is het misschien omdat er binnen de partij iets aan het broeien is tussen diegene die met Le Pen aanpappen en diegene die tenminste nog trouw zijn aan het volksnationalisme en soevereinisme?
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben veel ex N-VAers tegen gekomen die bevestigen dat dit de reden is dat ze het VB de rug toekeren en terug aansluiten bij de N-VA. Gelukkig dat er mensen met hersenen die snappen dat het principe buig of barst niet bestaat, en dat je altijd zal moeten rekening houden met verschillende partners, die niet altijd eenzijdig jou mening volgen. GB is tenminste op zoek naar buitenlandse partners om het Vlaams project economisch te steunen. Of wat is het VB van plan? als ik ze hier hoor orakelen over 'linkiwinkies' zou je beginnen denken, van met ze de kans krijgen andersdenkenden de mond willen snoeren. Kwestie van vrijenmeningsuiting zeker?... tss. Groeperingen die met dergelijk denigrerend respect praten over anderen, wat de mening van die anderen ook is, zegt veel over wat deze strekking van plan is wanneer ze aan de macht is. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In 't Pallieterke stond er enkele weken geleden trouwens een artikel dat er een gespannen sfeer heerst tussen Belien en FDW (opnieuw ivm het aanpappen met Le Pen). Maar het is al langer geweten dat Belien niet meer zo gewenst is door de kliek van FDW, zelfs z'n schoonvader had onlangs nog veel kritiek op hem omdat hij te liberaal (maw niet "solidaristisch - conservatief" genoeg) is. Laatst gewijzigd door instromaniac : 25 januari 2005 om 23:44. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Of Jurgen Verstrepen? Dan moet je mij wel eens zeggen wat dat met ons migrantenstandpunt te maken heeft? Hij voert vooral actie rond de vrij meningsuiting! dus? |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga trouwens ook niet 100% akkoord met het programma van de FN, net zoals er nva'ers symphatie hebben voor de ETA maar daarvoor het gebruik van geweld niet goedpraten. het Vlaams Belang als partij aanpakken omdat sommige van haar kaderleden symphatie hebben voor Le Pen is dus zwak! |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die man en zijn partijtje zijn staatsnationalisten. Weet je wel wat dat inhoudt? Misschien zou je dan ook beter aanpappen met de Waalse FN en de BUB, dat zijn ook staatsnationalisten. Meer rekening met de verschillende regio's in Frankrijk? FN'ers zijn staatsnationalisten van de ergste soort, fanatieke patriotten en bekrompen chauvinsten. Alsof die ook maar een reet geven om de regio's, ze geven enkel en alleen om hun mooie, heilige, eeuwige Frankrijk, net zoals de belgicisten hier. Trouwens, FN heeft helemaal geen bevoegdheden over het meer autonomie verschaffen aan andere regio's. Maar als je toch wil beweren dat het allemaal waar is geef me dan maar eens een paar bronnen. Laatst gewijzigd door instromaniac : 26 januari 2005 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als lid van de West-Vlaamse -FransVlaamse economische commissie, weet ik verdomme maar al te goed dat het Le Pen en zijn bende is die het vak Nederlands in de scholen van Region Du Nord heeft proberen tegen te houden. En dat hij de verzelfstandiging van Frans-Vlaanderen op allemogeijke manieren probeert tegen te gaan. Le Pen is alles behalve een regionalist. U kletst uit uw nek dat het niet normaal is. Laatst gewijzigd door giserke : 26 januari 2005 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Enkele citaten uit hun programma:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door instromaniac : 26 januari 2005 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Ik wist niet dat het front national een comerciële onderneming is.
![]()
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |