![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waarom zouden we het niet moeten mogelijk maken om op nationale lijsten te stemmen in plaats van op regionale? Je zou meteen een veel grotere samenwerking over de taalgrens heen zien ontstaan, en de Franstaligen zouden dubbel hun best doen om ook Vlaamse kiezers aan te trekken en zullen dus veel meer moeite doen om het Nederlands machtig te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uw ''leve de koning'' ''Leve België'' zeik dan ? meestal zegt u zo'n dingen op andere topics bij gebrek aan argumenten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ja, je hebt wel gelijk dat verschillende VB'ers (ook N-VA'ers trouwens) nogal graag van die nulargumenten gebruiken. Maar ja, je hebt het aan beide kanten hé, is ook maar menselijk dat je af en toe (of voor sommigen vaak) een steek laat vallten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu betaalt men wel voor iet dat in de praktijk natuurlijk totaal onmogelijk is, nl. zuivere lucht naar hier transporteren wat is daarvan het nut? men geeft veel geld uit en de situatie veranderd totaal niet. waar zit de logica hier? ![]() ik zal het nog anders stellen, men koopt iet maar de eigenaar mag het houden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het zou fantastisch zijn te kunnen stemmen op wie je wil en niet meer op een deel te mogen stemmen omdat die nu eenmaal dezelfde taal spreken. Maar anderzijds zien vele incompetente Vlaamse politici dan wel hun^postje verloren gaan. Nog een reden waarom ze BHV weg willen. Niet om de wet te respecteren (we weten al langer dat ze die niet meer willen respecteren [zie maar de gevallen met het blok en de NVAdotatie]) maar enkel hun eigenbelang na streven. Zelfs de grote goeroe van de NVA bezondigd zich in al zijn wijsheid daar aan en stapt in een regering zonder dat BHV gesplitst is ondanks t feit dat hij formeel verklaard had niet in de regering te stappen als BHV niet gesplitst was. Sterk... ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Behoorlijk a-politiek me dunkt. Citaat:
Citaat:
[size=3]Vlaanderen mijn land[/size] [size=3]bij het Noordzeestrand [size=1](dixit Raymond v/h Groenewoud)[/size][/size] Laatst gewijzigd door Horus : 27 januari 2005 om 14:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die bewering komt van de volgens u intelectuele Walter Zinzen Nochtans, zo zeggen diezelfde Vlaamse politici, de kiezer heeft altijd gelijk. Ik ben een kiezer, DUS IK HEB GELIJK, ook al heb ik nog nooit op het Vlaams Blokbelang gestemd. en btw: dat was een vraag van mij en geen vaststelling ![]() |
|
![]() |
![]() |