![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yves Leterme voelt zich ongetwijfeld beter op zijn plaats bij de volkse sportliefhebbers, dan in het ceremoniaal gedoe waar hij toch niets mag zeggen zonder dat er kabaal wordt overgemaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier maar janken dat er geen Vlaams front is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het VB zelfs niet door de N-VA als een Vlaamse partij gezien wordt maar de 'Vlaamse' coalitiepartijen VLD en SP.a wel... Hoe wil je dan zelfs maar van een Vlaams front gewagen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 januari 2005 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 januari 2005 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vuurwerk gegarandeerd!!!! ![]() en dan pas zal het hard tegen hard gaan, gedaan met da eeuwig rond de pot draaien enigste voorwaarde is wel dat CD&V op haar Vlaams standpunt blijft staan dat de twee andere partijen op hun Vlaamse strepen zullen blijven staan ben ik wel zeker van |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het liever de 'Vlaamse' coalitiepartners steunt?
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En niet alleen Bourgeois.
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is geen Vlaams front, gisteren niet vandaag niet en voor zover ik kan zien morgen ook niet.
Er is een gedeeltelijk front... Waarom ? Tja men wil een bepaalde partij, toevallig de grootste niet betrekken bij dat front...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de dag dat men naar de Walen gaat met een volledig Vlaams front (inclusief Vlaams Belang) zal de dag zijn dat de Walen zich ofwel zullen neerleggen bij de Vlaamse meerderheid ofwel de dag zijn dat de Walen Belgie opblazen.
En zolang de andere Vlaamse partijen in hun broek blijven schijten voor koningen, kardinalen en de Waalse politici zal er geen bal veranderen in dit land... dan zal Vlaanderen altijd in het zand bijten. PUNT.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste commentaar van vandaag was te lezen in 'Het Volk' Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor jullie is het dus een win-win situatie ![]() Laatst gewijzigd door instromaniac : 27 januari 2005 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Jazeker schreef :
Citaat:
Beste Groeten en een Goed Jaar.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. niet ter zake doend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Jazeker, de moegestreden flamingant schreef :
Citaat:
Wel van betekenis ! Het juk van de kattekoppen maakt moe én moedeloos ... "Kattekoppen" ? Een oude Mechelse benaming voor de (voegere ?) CVP. bij 2. Laat je wat rust voorschrijven beste Jazeker ! JIJ moet toch weten dat die fout opzettelijk in die korte tekst staat om je als antwoord te kunnen geven : "Ik kan alleen de namen van de grote partijen juist schrijven". Beste Groeten.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. De CD&V doet verdomd goed mee met Vlaamse zaken vandaag de dag. Azijnpissers moeten eerst een mondcorrectie laten doen voor ze dat echter nog maar kunnen uitspreken.
2. "Ik kan alleen de namen van de grote partijen juist schrijven" => waarom ? |
![]() |
![]() |