![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het verschil tussen ons is dat ik geen avatar van Himmler of een ander schurk heb, dat ik geen nazi of fascist ben terwijl jij de kaart van het communisme trekt en daarmee impliciet de kant van de dictatuur en massamoord kiest. Doe zelf eens een poging, minus. ![]()
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De kern van de zaak: Wat zou de bedoeling zijn van sommige forummers, om in een discussie over de Holocaust, steeds maar weer te proberen om de aandacht af te leiden door de Goelag aan te halen? In tegenstelling tot sommige forummers (mocht je je aangesproken voelen, je gaat je gang maar) heb IK in een discussie over de Goelag nog nooit de behoefte gevoeld om de Holocaust er bij te sleuren. Vorige zin lijkt mij behoorlijk Nederlands, wat begrijp je nu niet? Ik ben nooit een aanhanger geweest van Mao, Stalin, Pol Pot,.... en zal het ook nooit worden. In dit opzicht ben ik met jou akkoord dat dit massamoordenaars zijn, misdaden tegen de menselijkheid die ik ten stelligste veroordeel. Ook deze zin lijkt mij behoorlijk Nederlands, wat begrijp je nu niet? Mijn avatar stelt Dolores Ibarruri voor, beter gekend als La Pasionaria, één der boegbeelden van de Spaanse Burgeroorlog. Van haar is de wereldbekende strijdkreet "No Pasaran" afkomstig. Niettegenstaande zij lid was van de toenmalige Spaanse Communistische Partij wordt zij wereldwijd aanzien als een symbool van het verzet tegen het fascisme. In dit opzicht hebben wij een gemeenschappelijke band. Dat jij je hieraan ergert zegt meer over jezelf dan over mij. Dat het onderlijnde je stoort, is mijn probleem niet. Bemerkt dat ik geen scheldwoorden gebruik?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 februari 2005 om 06:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 5 februari 2005 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |