![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() klopt maar het verschil is dat wij het ook menen en de mensen geen rat voor de ogen houdt. VB: u weet wel waarom!. Maar willen we al deze zaken realiseren dienen we eerst aan de macht te geraken. Daarom is dat belangrijk en dat heet ambitie en motiviatie om de mensen te willen tonen dat het Vlaams Belang wel degelijk iets in hun mars heeft.
Filip Dewinter zei het bovendien openbaar en publiekelijk. Wie bereid is de politieke moed te tonen om het cordon sanitaire te doorbreken, word beloond. Niet meer, niet minder. Stop spoken te zien waar er geen zijn en woorden te verdraaien. |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat doet flipke nu in godsnaam verkeerd.Hij maakt gewoon duidelijk dat hij bereid is om de kiezers te geven wat ze vragen en is zelfs niet te beroerd om andere mee van de kaas te laten eten.Als je ziet wat er nu gebeurd , de kiezer brengt zen stem uit en wordt er de avond zelf voor bedankt en vanaf dan vergeet men dat er kiezers zijn.Voor vb is het het belang van het volk dat telt en waar men rekening mee houd.Wat hij nu doet door te zeggen dat er postjes verdeeld kunnen worden is zelfde als dat wij al eens zeggen als ik de lotto win doe ik dit of dat of geef ik die of die wat.Het verschil tussen vb en de andere partijen is dat VB het meedeeld aan de kiezers en dat de andere partijen achterbaks werken .Zij verdelen ook postjes voor de verkiezing, alleen wordt het daar onderling en achter gesloten deuren gedaan.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De andere partijen beloofden ook openlijk vóór de verkiezingen niet samen te werken met de bruine smurrie ! Niet achter gesloten deuren. 8) |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zeker niet.En ik spartel niet gelijk ne vis , ik verdedig gewoon men standpunt en zeg men mening.Maar ik denk dat er bij de volgende verkiezing veel gaan onder gaan gelijk nen baksteen in plaats van te spartelen gelijk ne vis .En hopelijk is dat dan ook niet achter gesloten deuren dan hebben we nog iets te beleven.En dan maar hopen dat Dewinter de hand reikt om je uit de miserie te halen.Van mij mag hij zen beide handen in zen zakken steken en een lieke fluiten dan.De andere partijen hebben zoveel beloofd en ik wacht nog steeds op de dag dat ze het dan ook gaan uitvoeren.Ik vind het in ieder geval flauwe zever dat Dewinter zo door het slijk wordt gehaald en achter alles zoekt men iets.Volgens mij is dat teken dat de grond onder hun voeten is aan het wegzakken of dat ze het warm krijgen.
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het Cordon Sanitair is geen afspraak maar een contract om de democratie te fnuiken ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Het VB is geen haar beter dan de andere partijen wat dat betreft. Een overschotje bij de N-VA als Morel werd gekocht met een dubbele verkiesbare plaats, Kris van Dijck werd benaderd met de belofte dat hij de tweede plaats op de Antwerpse lijst kon krijgen...
Ja, als ik dan hoor over die "idealisten" die voor het Belang kiezen, daar kan ik toch alleen maar fijntjes bij lachen. Een overstap van een partijtje met zes zetels naar één met 32 zetels en met een schrijnend tekort aan fatsoenlijk parlementair en politiek personeel, maar al die anderen zijn uiteraard de "postjesjagers"... |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn de N-VA de verraders. Bij onderhandelingen blijft het Vlaams Belang bepaalde zaken eisen zoals de onafhankelijkheid anders gaan ze er niet mee in zee. Klopt maar Morel en co was dan ook een grote vis, je kan mensen niet voor niets overbrengen. Het talent was er dan ook en ze was overtuigd Vlaams nationaliste. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Het vb is idd niet uit op postjes , maar op het uitvoeren van haar programma ... FDW bewijst dit. A'pen heeft na 80 jaar links bestuur en dat door steun van PC'ten nood aan ander bestuur , een bestuur dat niet langer de struisvogelpolitiek toepast ...
Het vb zal bvb niet in brussel de vlamingen verraden voor een ministerpost van zandbakken. En marie-rose morel had de 2 plaats op de senaat bij de n-va ...ik denk niet dat de n-va zo maar iemand daar zet ![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 2 februari 2005 om 02:32. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja Lucien ge kunt altijd nen total make over proberen he... te zien op VT4 of Vitaya...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Om een citaat van jouzelf hierboven te gebruiken : "een probleem met pijnlijke waarheden ? ![]()
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() By the way, Separatist, waarom heb jij een tegenstander van het VB als avater ?
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Belang is de minst corrupte partij van alle Vlaamse partijen, ga maar na !
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Wilders gebruikt trouwens veel straffere taal dan het vb ooit heeft gedaan , hij zal net als fortuyn wel degelijk sympathie hebben voor het vb ... maar ook net als fortuyn al genoeg hebben aan de plaatselijke hetze tegen z'n persoon . Fortuyn is trouwens vermoord omwille van die demonisering... De farctieleider van leefbaar rotterdam zei dat fortuyn wel degelijk sympathie had voor het vb , maar dat hij op dat moment al genoeg gelyncht werd. Hilbrand Nawijn( ex -minister LPF) vond zelfs dat wilders te ver ging ... maar heeft veel sympathie voor het vb en kwam dan ook spreken op de nieuwjaarsreceptie, net als tal van leden van leefbaar rotterdam ...
in nederland is men z'n kar aan het keren. Er is dagelijks wel een geval van zinloos (en meestal multicul) geweld .... en men is er van oordeel dat het multiculturele model heeft afgedaan. De leitcultuur is een alternatief... |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() knsap ni echt wat er corrupt aan is maar kom.
Als mensen weten dat hij in zee wilt gaan met Coveliers dan weten die dat vanop voorand. Tis ni dat ze zoals andere partijen doen en dit erna beslissen hé |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
je kent er blijkbaar veel van *sigh* NV-A is net hetzelfde als het blok. Behalve dat het hypocriete, arogante en machtslustige mensen zijn die derin zitten. Ze delen het vreemdelingen beleid niet en dat is zowat het enige verschil die er is. Dat het blok geen vlaams nationalisten kent is echt wel één van de grappigste zaken die ik hier gelezen heb. Laatst gewijzigd door zX-i0n : 2 februari 2005 om 13:48. |
|
![]() |