Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2005, 22:29   #21
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Hieruit valt duidelijk op te maken dat je je onderschrift weer eens te veel in praktijk hebt omgezet....
En wat is het probleem met bewijzen? Jij hebt dat natuurlijk niet meer nodig als je al in je nirwana vertoefd
Nope. 't Is nog te vroeg. Ben nog steeds aan't "werk" en voor het moment on a break. 'k Rook bijna altijd m'n eerste joint maar pas rond middernacht.

En er is helemaal niets "mis" met bewijzen.
't was enkel een vasstelling dat alleen jij en je alterego steeds bewijzen vragen van iets dat IEDEREEN weet. 8)

Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 februari 2005 om 22:30.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 22:48   #22
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Nope. 't Is nog te vroeg. Ben nog steeds aan't "werk" en voor het moment on a break. 'k Rook bijna altijd m'n eerste joint maar pas rond middernacht.

En er is helemaal niets "mis" met bewijzen.
't was enkel een vasstelling dat alleen jij en je alterego steeds bewijzen vragen van iets dat IEDEREEN weet. 8)
Haha.... jij e, IEDEREEN weet dus dat, om maar één voorbeeld te geven van wat Mustapha schrijft, ze in Qatar "Daarom dat ze Westerlingen hun gat kussen zeker?" Is het omdat iedereen daar naartoe geweest is om zijn "gat te laten kussen" door een Qatari?

Ik ben echt impressed van je kennis van zaken over dat onderwerp.

BTW ik ben ook illwill niet en weet niet eens wie dat juist is, buiten dat ik de nick wel af en toe zie. Het zou me niet verwonderen dat ik hem ook al tegensproken heb, maar in jouw logica zou ik dan schizofreen moeten zijn....

Een mens kan toch nog wat bijleren op zo'n forum, zenne
Oud 3 februari 2005, 23:33   #23
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:

BTW ik ben ook illwill niet en weet niet eens wie dat juist is, buiten dat ik de nick wel af en toe zie.

Dat ga je er toch moeten voor zorgen dat één van jullie Nederlands leert schrijven. 8) Exact dezelfde stijl, exact dezelfde (overtollige) schrijffouten....
Je bent echt met grote voorsprong de stomste en onnozelste wibo die ik ooit ben tegengekomen op forum.
Allez, en nu ga ik eentje smoren.
Zou je trouwens best ook eens doen. 8)
Mariuhana stimuleert namelijk bepaalde delen van de hersenen. 8)
In jouw geval speelt het zelfs geen rol welk dat deel dat is.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 februari 2005 om 23:34.
Oud 3 februari 2005, 23:42   #24
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat ga je er toch moeten voor zorgen dat één van jullie Nederlands leert schrijven. 8) Exact dezelfde stijl, exact dezelfde (overtollige) schrijffouten....
Je bent echt met grote voorsprong de stomste en onnozelste wibo die ik ooit ben tegengekomen op forum.
Towelie030981 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 23:42   #25
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mustapha,
lees eerst het franse artikel eens voor je begint... wat ik schreef was om de onkundigen in de huidige tweede landstaal te helpen.

Trouwens geef eens wat bewijzen van hetgeen je aanhaalt over het Steve Stevaert syndroom daar van alles gratis ... dat staat zeker niet in dat artikel
[font=Arial]Ook al zou Mustapha de Franstalige tekst niet gelezen hebben, hij maakt een prachtige analyse, (me 2 I like this coherent and constructive approach)[/font]

[font=Arial]Ik heb hem intussen zelf gelezen ...[/font]

[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]U zegt dat U schreef om de onkundigen in de huidige tweede landstaal te helpen ...[/font]
[/font]

[font=Arial]Uw subjectiviteit vervormde de originele tekst tot een manipulatief & racistisch documentje van niemendal. Hoe staat het immers met uw kennis van de Franse taal? In het artikel staat het VB niet vermeld, staat géén enkele verwijzing naar extreem rechts in Europa, staat géén enkele verwijzing naar de situatie in Europa tout court![/font]

[font=Arial]De verschillende terminologieën zijn netjes geparreerd door Mustapha, waarvoor dank[/font]
[font=Arial]Toch nog deze:[/font]
[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]De migranten zijn daar echter wel de onmisbare schakel in de economie. Wat ook opvalt is dat 72% niet van arabische broederlanden komen. De vraag is waarom, want die zouden toch een groot voordeel moeten zijn omdat ze de taal machtig zijn, zogezegd tot hetzelfde volk behoren enz...[/font]
[/font]

[font=Arial]Al eens de geschiedenis van de migraties in de wereld nageplozen? De grootste economische migraties gaat niet tussen buurlanden aangezien de levenstandaard zich dikwijls op een gelijkaardig niveau bevindt en bij economische migratie gaat het over niets anders dan levenstandaard. De Marrokanen naar West-Europa, de Filipijnnen naar Arabië, de Colombianen naar de US, ... het komt telkens op hetzelfde neer.[/font]
[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]Zo'n artikel van een PC-krant (groep Le Monde) wekt meer vragen dan antwoorden op[/font]
[/font]

[font=Arial]Gelukkig dat U de antwoorden brengt, m[/font][font=Arial]aar naar volgend deel van het artikel maakt U totaal geen verwijzing:[/font]
[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]...[/font][font=Arial] sont ceux qui, comme le koweïtien Arab Times, prennent la défense de cette main-d'œuvre corvéable �* merci et dépendante du bon vouloir de ses maîtres : "Regardez ces expatriés qui ont quitté leurs familles pour travailler huit �* douze heures pour un salaire de 40 �* 50 dinars koweïtiens [de 100 �* 130 euros]. Ils vivent dans des conditions inhumaines. Regardez ces logements miteux où s'entassent des travailleurs bangladais, indiens, sri lankais, iraniens, afghans, etc. Ils sont jusqu'�* dix �* se partager une piè …[/font]
[/font]
[font=Arial]Dit b[/font][font=Arial]ewijst nogmaals uw subjectieve arme geest[/font]

[font=Arial]
Citaat:
[font=Arial]Trouwens geef eens wat bewijzen van hetgeen je aanhaalt over het Steve Stevaert syndroom daar van alles gratis ... dat staat zeker niet in dat artikel [/font]
[/font]
[font=Arial]Moeten er weer bewijzen geleverd worden meisje? Wij dachten nochtans dat U alles reeds wist. Mustapha heeft het inderdaad bij het rechte eind wanneer hij het over de gratis geneeskundige hulp heeft in de Oliestaten, sorry maar helaas ...[/font]

Laatst gewijzigd door Gun : 3 februari 2005 om 23:46.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2005, 23:49   #26
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
mooie vraag, foute plaats! Hier gaat het over de arabische golfstaten en zeg me eens waar er daar nog joden mogen leven nadat ze er verdreven waren, voor zover dat ze er niet uitgemoord werden. Leg eens uit wie er niet in bepaalde moslimlanden binnen mag? Geef eens de lijst van de honderden synagogen die daar van oudsher bestonden en hoeveel er niet verwoest werden? Geef ook eens het aantal kerken dat er mogen gebouwd worden voor al de christelijke migranten uit de Filippijnen (neem een vergelijk met het aantal migranten daar en hier en het aantal kerken daar en hier)...
Dat zijn vragen over de golfstaten, maar misschien interesseert het je niet omdat je dan niet aan de usual Israelbashing kan doen want buiten dat kun je niets inhoudelijk bijdragen op dit onderwerp...
Waarschijnlijk foute vraag aangezien ze onbeantwoord blijft. Waarom alle Arabische landen beschuldigen van rascisme terwijl men een staat heeft, Israel genaamd, die enkel gebaseerd is op ras en geloof. Hypokriet. Voor mij geen enkel probleem als de Arabische waarden in twijfel worden getrokken, maar als dat steeds op dergelijke vulgaire manier gebeurt dan is elke discussie ver te zoeken. Elk topic dat door jou wordt geopend gaat uitsluitend over Arabieren, vooringenomenheid. Maar het is de rest die hoaxs promoot en die zich bezondigd aan Israel-bashing. Goed bezig.
Oud 3 februari 2005, 23:59   #27
democratsteve
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Waarschijnlijk foute vraag aangezien ze onbeantwoord blijft. Waarom alle Arabische landen beschuldigen van rascisme terwijl men een staat heeft, Israel genaamd, die enkel gebaseerd is op ras en geloof. Hypokriet. Voor mij geen enkel probleem als de Arabische waarden in twijfel worden getrokken, maar als dat steeds op dergelijke vulgaire manier gebeurt dan is elke discussie ver te zoeken. Elk topic dat door jou wordt geopend gaat uitsluitend over Arabieren, vooringenomenheid. Maar het is de rest die hoaxs promoot en die zich bezondigd aan Israel-bashing. Goed bezig.
Ik meen bij deze dat we nu weten dat we dit sujet in de toekomst best negeren.
Ik heb het al enkele malen tegen Exodus gezegd op andere topics, en herhaal nog eens voor de ernstige posters hier:
Negeer hem/haar. Het is verspilde energie en leidt meestal de aandacht af van het onderwerp.

Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 februari 2005 om 00:00.
Oud 4 februari 2005, 00:11   #28
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik meen bij deze dat we nu weten dat we dit sujet in de toekomst best negeren.
Ik heb het al enkele malen tegen Exodus gezegd op andere topics, en herhaal nog eens voor de ernstige posters hier:
Negeer hem/haar. Het is verspilde energie en leidt meestal de aandacht af van het onderwerp.
De vraag is of hij/zij (Nadine alias Illwill) zo is of hij/zij (Nadine alias Illwill) zo doet. Ik vrees voor het eerste.

Het was mij ook al opgevallen dat het ofwel Nadine, ofwel Illwill was die het forum bevuilden, maar nooit allebei tegelijkertijd.
Oud 4 februari 2005, 01:00   #29
Bert Bubber
Provinciaal Statenlid

Bert Bubber's schermafbeelding

Standaard

Negeer hem/haar. Het is verspilde energie en leidt meestal de aandacht af van het onderwerp

[size=3]Je weet tot wat een "cordon sanitair" leidt, en WAAROM dat negeren is uitgevonden!8)[/size]

Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 4 februari 2005 om 01:01.
Bert Bubber is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2005, 01:27   #30
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Neen wrong topic, er zij voldoende topics om aan Israelbashing en jodenhaat uit te spuwen. Hier gaat het over de oliestaten.
De vraag op deze topic zou dan zijn:

Waarom Israël beschuldigen van racisme terwijl men staten heeft, Arabische genaamd, die enkel gebaseerd zijn op ras en geloof. Hypokriet. Voor mij geen enkel probleem als de Israelische waarden in twijfel worden getrokken, maar als dat steeds op dergelijke vulgaire manier gebeurt dan is elke discussie ver te zoeken. Elk topic waar jij op reageert gaat uitsluitend over Israeliers en joden, vooringenomenheid. Maar het is de rest die hoaxs promoot en die zich bezondigd aan Arab-bashing. Goed bezig.
Oud 4 februari 2005, 01:33   #31
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Volgens al de inhoudelijke informatie die ik van jou al gelezen heb denk ik ook niet dat je nog veel zou moeten studeren of "werken".... dop en mariuhana schijnt mij de beste combinatie voor jou en voor de samenleving en de beschaving te zijn om verdere catastrofen te vermijden.
Oud 4 februari 2005, 01:51   #32
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
[font=Arial]Ook al zou Mustapha de Franstalige tekst niet gelezen hebben, hij maakt een prachtige analyse, (me 2 I like this coherent and constructive approach)[/font]

Alleen met zo'n reactie erop begin ik me ook al zorgen te maken voor je mentaal, maar soit

[font=Arial]Ik heb hem intussen zelf gelezen ...[/font]

[font=Arial][/font]

[font=Arial]Uw subjectiviteit vervormde de originele tekst tot een manipulatief & racistisch documentje van niemendal. Hoe staat het immers met uw kennis van de Franse taal? In het artikel staat het VB niet vermeld, staat géén enkele verwijzing naar extreem rechts in Europa, staat géén enkele verwijzing naar de situatie in Europa tout court![/font]

Nadenken is ook al de beste gave niet, laat staan dat je mij vraagt over mijn kennis van het Frans
Ik heb geen referenties nodig in het artikel om te zien dat daar dezelfde praktijken gevoerd en gevoed worden zoals het VB. Als je al niet leest wat in mijn eerste zin staat "In dit artikel ...laat duidelijk zien dat de arabische golfstaten er dezelfde politiek op nahouden als het VB, maar dan wel als regering en niet als oppositie" dan zul je niet ver geraken in een discussie

[font=Arial]De verschillende terminologieën zijn netjes geparreerd door Mustapha, waarvoor dank[/font]
Pareren door uit zijn nek te lullen. Prachtig gelul van jezelf nu
[font=Arial]Toch nog deze:[/font]
[font=Arial] [/font]

[font=Arial]Al eens de geschiedenis van de migraties in de wereld nageplozen? De grootste economische migraties gaat niet tussen buurlanden aangezien de levenstandaard zich dikwijls op een gelijkaardig niveau bevindt en bij economische migratie gaat het over niets anders dan levenstandaard. De Marrokanen naar West-Europa, de Filipijnnen naar Arabië, de Colombianen naar de US, ... het komt telkens op hetzelfde neer.[/font]
Tiens waarom dan niet van Marokkanen naar de Golf, dat is toch al verder dan gewoon de straat van Gibraltar oversteken en past dus beter in "je logica"
[font=Arial] [/font]

[font=Arial]Gelukkig dat U de antwoorden brengt, m[/font][font=Arial]aar naar volgend deel van het artikel maakt U totaal geen verwijzing:[/font]
Moet ook niet meer: wat jij quote is dat ze daar gediscrimineerd en uitgebuit worden door de Arabieren en dat stond al op lijn twee van mijn eerste post... Lees jij wel wat er staat. begin daar aan te twijfelen.

[font=Arial][/font]
[font=Arial]Dit b[/font][font=Arial]ewijst nogmaals uw subjectieve arme geest[/font]
Jij doet gewoon wat aan introspectie want je bewijst nog altijd niets...
[font=Arial][/font]
[font=Arial]Moeten er weer bewijzen geleverd worden meisje? Wij dachten nochtans dat U alles reeds wist. Mustapha heeft het inderdaad bij het rechte eind wanneer hij het over de gratis geneeskundige hulp heeft in de Oliestaten, sorry maar helaas ...[/font]
Mustapha heeft ook al die Qatari de migranten hun gat zien likken en jij ook zeker.
Jij bent echt een van de meest hilarische die ik al op het forum gezien heb. Anderen hadden soms nog wat logica en kennis, maar bij jou is het nu precies een sport geworden om met niets ander dan wat bashing en verkeerde argumenten naar voro te komen. Zelfs de meest extreme commie of neonazi geraakt hier niet tot je niveau

PS als je problemen hebt om mijn reacties te lezen, dan is het eigen schuld dikke bult. Ik gebruik geen nieuwe html tags voor elke lijn of nieuwe zin... en heb het maar tussen je stomme tekst geplaatst om het niveau er wat te verhogen, maar echt moeilijk was dat niet
Oud 4 februari 2005, 02:06   #33
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neen wrong topic, er zij voldoende topics om aan Israelbashing en jodenhaat uit te spuwen. Hier gaat het over de oliestaten.
De vraag op deze topic zou dan zijn:

Waarom Israël beschuldigen van racisme terwijl men staten heeft, Arabische genaamd, die enkel gebaseerd zijn op ras en geloof. Hypokriet. Voor mij geen enkel probleem als de Israelische waarden in twijfel worden getrokken, maar als dat steeds op dergelijke vulgaire manier gebeurt dan is elke discussie ver te zoeken. Elk topic waar jij op reageert gaat uitsluitend over Israeliers en joden, vooringenomenheid. Maar het is de rest die hoaxs promoot en die zich bezondigd aan Arab-bashing. Goed bezig.
U zegt dat door mij enkel gereageerd wordt op topics waar Israel ter sprake komt, hadden we het hier niet over de Arabische oliestaten? En zal u niet negeren, vindt het zelf een beetje amusant.
Oud 4 februari 2005, 02:15   #34
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
U zegt dat door mij enkel gereageerd wordt op topics waar Israel ter sprake komt, hadden we het hier niet over de Arabische oliestaten? En zal u niet negeren, vindt het zelf een beetje amusant.
Juist en wie dan hier Israel ter sprake; jij wodt echt hilarisch. Geen inhoud, maar wel "amusement pour la compagnie"
Oud 4 februari 2005, 02:20   #35
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Juist en wie dan hier Israel ter sprake; jij wodt echt hilarisch. Geen inhoud, maar wel "amusement pour la compagnie"
Heeft inhoud echt belang, als je zou openstaan voor "inhoud" dan had je al lang je enge wereld verlaten. Wat is het nut van een inhoudelijk debat aan te gaan met jou, het eindigt toch altijd met de eeuwige sneer naar de Arabieren.
Oud 4 februari 2005, 02:30   #36
nadine
Parlementslid

Standaard

Wat het had moeten zijn: Heeft inhoud echt belang, als je zou openstaan voor "inhoud" dan had je al lang je enge wereld verlaten. Wat is het nut van een inhoudelijk debat aan te gaan met jou, het eindigt toch altijd met de eeuwige sneer naar de Israelis en de Joden....zoals je hier ook probeerde!!!

Hier gaat het over nieuws uit de Golfstaten en hoe die hun migranten beschouwen, ingeval je het nog niet door had.... maar dat schijnt wel erg te storen dat je vriendjes gelijkenissen hebben met het VB en daarom wil je op een bijna hysterische manier de aandacht ervan afbrengen.

In de media, door de NGO's en de Groen!stapos enz wordt maar altijd aan Israelbashing gedaan. Soedan, Kopten, Chaldeers, Koerden enz... allemaal weinig nieuws; 2.5 miljoen doden "dank zij" de islamistische arabische regering in Karthoem is nog niet voldoende om over genocide te mogen spreken.... En dan val je op iemand die dat niet SLIKT en die dossierkennis heeft....en al door één zijn jullie gefrustreerd. Dat wijst er alleen op hoe zwak dat het dossier van Israelbashing wel is, want al het andere moet verzwegen worden... het zou wel eens als echt belangrijker kunnen beschouwd worden... een paar hectaren tov 2.5 miljoen uitgemoord... allean al in Soedan!!!

Laatst gewijzigd door nadine : 4 februari 2005 om 02:38.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2005, 04:19   #37
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat het had moeten zijn: Heeft inhoud echt belang, als je zou openstaan voor "inhoud" dan had je al lang je enge wereld verlaten. Wat is het nut van een inhoudelijk debat aan te gaan met jou, het eindigt toch altijd met de eeuwige sneer naar de Israelis en de Joden....zoals je hier ook probeerde!!!

Hier gaat het over nieuws uit de Golfstaten en hoe die hun migranten beschouwen, ingeval je het nog niet door had.... maar dat schijnt wel erg te storen dat je vriendjes gelijkenissen hebben met het VB en daarom wil je op een bijna hysterische manier de aandacht ervan afbrengen.

In de media, door de NGO's en de Groen!stapos enz wordt maar altijd aan Israelbashing gedaan. Soedan, Kopten, Chaldeers, Koerden enz... allemaal weinig nieuws; 2.5 miljoen doden "dank zij" de islamistische arabische regering in Karthoem is nog niet voldoende om over genocide te mogen spreken.... En dan val je op iemand die dat niet SLIKT en die dossierkennis heeft....en al door één zijn jullie gefrustreerd. Dat wijst er alleen op hoe zwak dat het dossier van Israelbashing wel is, want al het andere moet verzwegen worden... het zou wel eens als echt belangrijker kunnen beschouwd worden... een paar hectaren tov 2.5 miljoen uitgemoord... allean al in Soedan!!!
Wat de golfstaten betreft, ga geen oordeel vellen over iets wat voor mij bijna onbekend is. Een andere reden waarom ik geen oordeel ga vellen is het feit dat je het blijkbaar nodig vond alles te onderbouwen met de geest van het Vlaams Belang. Deze onderbouw wordt wel eens de Good Company/Bad Company drogredenering genoemd. Een ander voorbeeld hiervan is, vegetariers zijn slecht aangezien Adolf Hitler een vegetarier was, dezelfde redenering. Waarom deze drogredenering gebruiken? Dan wat het Israelbashing betreft, blijkbaar wordt kritiek beschouwt als bashing, bijvoorbeeld kritiek op de muur dat is bashing waarschijnlijk over het onetische karakter mag niet gesproken worden. Dan haalt u alweer de crisis in Soedan aan, men zou nog beginnen denken dat u deze crisis misbruikt. Laatst heb ik u in een topic een link gegeven i.v.m. de crisis in Soedan, waarom heeft u hem dan nog niet als u onderschrift gebruikt aangezien u het afgrijselijk vindt wat daar gebeurt. Maar www.thetruth.org zal belangrijker zijn dan 2.5 miljoen Soedannezen. Begrijp mij niet verkeerd het is inderdaad ontoelaatbaar wat daar gebeurt. Maar waarom vermeldt u nooit Ivoorkust, Ivoorkust staat op punt af te glijden in een burgeroorlog, een situatie vergelijkbaar met Soedan, is de reden misschien dat het geen islamitische Arabieren betreft. U vooringenomenheid spreekt boekdelen.

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 4 februari 2005 om 04:34.
Oud 4 februari 2005, 10:38   #38
nadine
Parlementslid

Standaard

Weer uit je nek aan het lullen, ook teveel weed?
Mijn acties gedurende jaar voor Rwanda heb ik hier ook al gezet, niks islamitische arabieren aldaar... wel 1 miljoen doden door de medeplichtigheid van de VN en België doro beide toegegeven...

Kritiek op het veiligheidshek, want het maar +/- 8 KM muur op plaatsen waar reeds vele israelis vanuit palestijnse huizen werden neergeschoten, kan maar als dezelfde troep dan beweert dat de zelfmoordaanslagen maar "faits divers" dan weet men onmiddellijk dat voor die "truppen" de muur weg moet om meer zelfmoordaanslagen tegen de Israelis te laten plegen. Zo is het. En waarom tegen deze "muur" er zijn tientallen , maar daartegen wordt niets gedaan omdat het niets met joodse israelis te maken heeft.
http://www.take-a-pen.org/english/Fences.htm
Oud 4 februari 2005, 12:15   #39
nadine
Parlementslid

Standaard

Terug naar topic, want dat onderwerp schijnt er wel een paar echt te storen omdat ze geen argumenten hebben noch kunnen waarmaken.

Om even weer het gelul van Mustapha en zijn "navolgers" te ontkrachten over de zorgen enz in de golfstaten. Niets gevonden op internet buiten dat de zorgen voor eigen volk eerst zijn. Heb dan maar een paar ambassades opgebeld en navraag gedaan.
Het is duidelijk de sociale voorzieningen voor de migranten zijn alles behalve wat Mustapha en zijn "navolgers" zo goed schijnen te weten.

Fabeltjes komen vertellen daar zijn ze goed in, maar als het erop neer komt van een bewijs te geven.... dan blijft het antwoord schuldig en nu weet ik ook waarom.

Het is dus duidelijk dat de Arabische golfstaten tegenover hun migranten een zelfde politiek volgen zoals het VB hier wil. En dat legt uit dat de marokkanen naar hier komen uitwijken waar je gemakkelijk werkloosheidsteun krijgt, sociale voorzieningen die hun door hun "broeders" in de golfstaten zouden geweigerd worden: geen job dan "buiten" is daar de regel!

Men kan het VB van veel beschuldigen, maar dus niet dat ze anders zijn dan de Arabische staten zelf! En dan nog niet de armste,....
Oud 4 februari 2005, 13:20   #40
Towelie030981
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Weer uit je nek aan het lullen, ook teveel weed?
Mijn acties gedurende jaar voor Rwanda heb ik hier ook al gezet, niks islamitische arabieren aldaar... wel 1 miljoen doden door de medeplichtigheid van de VN en België doro beide toegegeven...

Kritiek op het veiligheidshek, want het maar +/- 8 KM muur op plaatsen waar reeds vele israelis vanuit palestijnse huizen werden neergeschoten, kan maar als dezelfde troep dan beweert dat de zelfmoordaanslagen maar "faits divers" dan weet men onmiddellijk dat voor die "truppen" de muur weg moet om meer zelfmoordaanslagen tegen de Israelis te laten plegen. Zo is het. En waarom tegen deze "muur" er zijn tientallen , maar daartegen wordt niets gedaan omdat het niets met joodse israelis te maken heeft.
http://www.take-a-pen.org/english/Fences.htm
Alweer mijn argumentatie proberen onderuit te halen door een aanval op mijn eventueel drugsgebruik. Sorry, wat Rwanda betreft weet ik niet, heb je daar hier ooit een topic over gehad? Dan haal je andere voorbeelden aan van scheidingsmuren, mag ik erop wijzen dat deze muren zich bevinden in soevereine staten en dat het een scheidingsmuur is tussen twee staten. Het is niet een scheidingsmuur neergeplant op bezet gebied, een verschil volgens mij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be