![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er is helemaal niets "mis" met bewijzen. 't was enkel een vasstelling dat alleen jij en je alterego steeds bewijzen vragen van iets dat IEDEREEN weet. 8)
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 februari 2005 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben echt impressed van je kennis van zaken over dat onderwerp. BTW ik ben ook illwill niet en weet niet eens wie dat juist is, buiten dat ik de nick wel af en toe zie. Het zou me niet verwonderen dat ik hem ook al tegensproken heb, maar in jouw logica zou ik dan schizofreen moeten zijn.... Een mens kan toch nog wat bijleren op zo'n forum, zenne ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat ga je er toch moeten voor zorgen dat één van jullie Nederlands leert schrijven. 8) Exact dezelfde stijl, exact dezelfde (overtollige) schrijffouten.... Je bent echt met grote voorsprong de stomste en onnozelste wibo die ik ooit ben tegengekomen op forum. Allez, en nu ga ik eentje smoren. Zou je trouwens best ook eens doen. 8) Mariuhana stimuleert namelijk bepaalde delen van de hersenen. 8) In jouw geval speelt het zelfs geen rol welk dat deel dat is. ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 3 februari 2005 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[font=Arial]Ik heb hem intussen zelf gelezen ...[/font] [font=Arial] Citaat:
[font=Arial]Uw subjectiviteit vervormde de originele tekst tot een manipulatief & racistisch documentje van niemendal. Hoe staat het immers met uw kennis van de Franse taal? In het artikel staat het VB niet vermeld, staat géén enkele verwijzing naar extreem rechts in Europa, staat géén enkele verwijzing naar de situatie in Europa tout court![/font] [font=Arial]De verschillende terminologieën zijn netjes geparreerd door Mustapha, waarvoor dank[/font] [font=Arial]Toch nog deze:[/font] [font=Arial] Citaat:
[font=Arial]Al eens de geschiedenis van de migraties in de wereld nageplozen? De grootste economische migraties gaat niet tussen buurlanden aangezien de levenstandaard zich dikwijls op een gelijkaardig niveau bevindt en bij economische migratie gaat het over niets anders dan levenstandaard. De Marrokanen naar West-Europa, de Filipijnnen naar Arabië, de Colombianen naar de US, ... het komt telkens op hetzelfde neer.[/font] [font=Arial] Citaat:
[font=Arial]Gelukkig dat U de antwoorden brengt, m[/font][font=Arial]aar naar volgend deel van het artikel maakt U totaal geen verwijzing:[/font] [font=Arial] Citaat:
[font=Arial]Dit b[/font][font=Arial]ewijst nogmaals uw subjectieve arme geest[/font] [font=Arial] Citaat:
[font=Arial]Moeten er weer bewijzen geleverd worden meisje? Wij dachten nochtans dat U alles reeds wist. Mustapha heeft het inderdaad bij het rechte eind wanneer hij het over de gratis geneeskundige hulp heeft in de Oliestaten, sorry maar helaas ...[/font]
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 3 februari 2005 om 23:46. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het al enkele malen tegen Exodus gezegd op andere topics, en herhaal nog eens voor de ernstige posters hier: Negeer hem/haar. Het is verspilde energie en leidt meestal de aandacht af van het onderwerp.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 4 februari 2005 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was mij ook al opgevallen dat het ofwel Nadine, ofwel Illwill was die het forum bevuilden, maar nooit allebei tegelijkertijd.
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Negeer hem/haar. Het is verspilde energie en leidt meestal de aandacht af van het onderwerp
[size=3]Je weet tot wat een "cordon sanitair" leidt, en WAAROM dat negeren is uitgevonden!8)[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Bert Bubber : 4 februari 2005 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De vraag op deze topic zou dan zijn: Waarom Israël beschuldigen van racisme terwijl men staten heeft, Arabische genaamd, die enkel gebaseerd zijn op ras en geloof. Hypokriet. Voor mij geen enkel probleem als de Israelische waarden in twijfel worden getrokken, maar als dat steeds op dergelijke vulgaire manier gebeurt dan is elke discussie ver te zoeken. Elk topic waar jij op reageert gaat uitsluitend over Israeliers en joden, vooringenomenheid. Maar het is de rest die hoaxs promoot en die zich bezondigd aan Arab-bashing. Goed bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij bent echt een van de meest hilarische die ik al op het forum gezien heb. Anderen hadden soms nog wat logica en kennis, maar bij jou is het nu precies een sport geworden om met niets ander dan wat bashing en verkeerde argumenten naar voro te komen. Zelfs de meest extreme commie of neonazi geraakt hier niet tot je niveau ![]() PS als je problemen hebt om mijn reacties te lezen, dan is het eigen schuld dikke bult. Ik gebruik geen nieuwe html tags voor elke lijn of nieuwe zin... en heb het maar tussen je stomme tekst geplaatst om het niveau er wat te verhogen, maar echt moeilijk was dat niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Wat het had moeten zijn: Heeft inhoud echt belang, als je zou openstaan voor "inhoud" dan had je al lang je enge wereld verlaten. Wat is het nut van een inhoudelijk debat aan te gaan met jou, het eindigt toch altijd met de eeuwige sneer naar de Israelis en de Joden....zoals je hier ook probeerde!!!
Hier gaat het over nieuws uit de Golfstaten en hoe die hun migranten beschouwen, ingeval je het nog niet door had.... maar dat schijnt wel erg te storen dat je vriendjes gelijkenissen hebben met het VB en daarom wil je op een bijna hysterische manier de aandacht ervan afbrengen. In de media, door de NGO's en de Groen!stapos enz wordt maar altijd aan Israelbashing gedaan. Soedan, Kopten, Chaldeers, Koerden enz... allemaal weinig nieuws; 2.5 miljoen doden "dank zij" de islamistische arabische regering in Karthoem is nog niet voldoende om over genocide te mogen spreken.... En dan val je op iemand die dat niet SLIKT en die dossierkennis heeft....en al door één zijn jullie gefrustreerd. Dat wijst er alleen op hoe zwak dat het dossier van Israelbashing wel is, want al het andere moet verzwegen worden... het zou wel eens als echt belangrijker kunnen beschouwd worden... een paar hectaren tov 2.5 miljoen uitgemoord... allean al in Soedan!!!
Laatst gewijzigd door nadine : 4 februari 2005 om 02:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 4 februari 2005 om 04:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Weer uit je nek aan het lullen, ook teveel weed?
Mijn acties gedurende jaar voor Rwanda heb ik hier ook al gezet, niks islamitische arabieren aldaar... wel 1 miljoen doden door de medeplichtigheid van de VN en België doro beide toegegeven... Kritiek op het veiligheidshek, want het maar +/- 8 KM muur op plaatsen waar reeds vele israelis vanuit palestijnse huizen werden neergeschoten, kan maar als dezelfde troep dan beweert dat de zelfmoordaanslagen maar "faits divers" dan weet men onmiddellijk dat voor die "truppen" de muur weg moet om meer zelfmoordaanslagen tegen de Israelis te laten plegen. Zo is het. En waarom tegen deze "muur" er zijn tientallen , maar daartegen wordt niets gedaan omdat het niets met joodse israelis te maken heeft. http://www.take-a-pen.org/english/Fences.htm
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Terug naar topic, want dat onderwerp schijnt er wel een paar echt te storen omdat ze geen argumenten hebben noch kunnen waarmaken.
Om even weer het gelul van Mustapha en zijn "navolgers" te ontkrachten over de zorgen enz in de golfstaten. Niets gevonden op internet buiten dat de zorgen voor eigen volk eerst zijn. Heb dan maar een paar ambassades opgebeld en navraag gedaan. Het is duidelijk de sociale voorzieningen voor de migranten zijn alles behalve wat Mustapha en zijn "navolgers" zo goed schijnen te weten. Fabeltjes komen vertellen daar zijn ze goed in, maar als het erop neer komt van een bewijs te geven.... dan blijft het antwoord schuldig en nu weet ik ook waarom. Het is dus duidelijk dat de Arabische golfstaten tegenover hun migranten een zelfde politiek volgen zoals het VB hier wil. En dat legt uit dat de marokkanen naar hier komen uitwijken waar je gemakkelijk werkloosheidsteun krijgt, sociale voorzieningen die hun door hun "broeders" in de golfstaten zouden geweigerd worden: geen job dan "buiten" is daar de regel! Men kan het VB van veel beschuldigen, maar dus niet dat ze anders zijn dan de Arabische staten zelf! En dan nog niet de armste,.... ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |