![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u het vreemdelingenprobleem evolueren (of escaleren) ? | |||
Uiteindelijk zal het gezond verstand zegevieren en zullen die goede (extreem-)rechtse partijen het overwegend blanke karakter van Europa herstellen |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,85% |
U bent zo naïef te geloven dat we evolueren naar een harmonische multiculturele maatschappij |
![]() ![]() ![]() |
21 | 40,38% |
Europa zal compleet ten onder gaan als gevolg van de islamisering en negrisering |
![]() ![]() ![]() |
16 | 30,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() sorry, maar welk vreemdelingenprobleem bedoel je ?
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"islamisering en negrisering die het overwegend blanke karakter van Europa bedreigen"
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doggy: ik "interpreteer" niet, volg slechts de klare tekst.
Je verwijst naar de bijbel (die ik ook tamelijk goed ken) als zijnde eveneens een haat-boek: zeker, de verwantschap is bekend en Mo liet copiëren wat hem bruikbaar voorkwam (hetgeen hem, als afstammeling van de niet-incestueuze zoon van de "stamvader" naar mijn mening rechtens moet hebben vrijgestaan). Echter, voor de zogeheten christenen geldt als leerstuk voornamelijk het nieuwe testament en Jezus was TEGEN doodmaken. We kunnen er dus van uitgaan dat zich misdragende christenen wisten en weten dat zij fout zaten/zitten door zaken jegens andersdenkenden te bedrijven die de koran aan moslims dringend/dwingend AANRAADT. Maar: 2 kwaden maken niet 1 goed.
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de beginstelling hier was namelijk dat de "islamisering en negrisering die het overwegend blanke karakter van Europa bedreigen", en misschien vind je koranverzen daarover terug, maar in de realiteit vind ik daar weinig van terug. uiteraard besef ik wel dat de godsdienst intenser wordt belijdt in de islam dan in wat overblijft van ons catholicisme, maar dat wil geenszins betekenen dat ik mij bedreigd voel. als ik sommige posts hier moet geloven is het alsof "ze" achter iedere hoek klaarstaan met kromzwaarden om ons de keel over te snijden en ons landje te veroveren... ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vrees dat door de demografische evolutie van de Moslims in Belgie en Europa er enkel nog meer conflikten op ons af komen.
De koran is wel degelijk de oorzaak van alle moslim-kwaad. Het boek versprijdt ongegronde haat tegen alle niet-moslims, vooral tegen Joden en Christenen. Mohammed, de zogenaamde islamprofeet, zou in elk rechtsysteem nog duizend jaar moeten brommen voor alle wandaden die hij pleegde... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Ag extremisten vind je overal. Ilamisten, zoinisten, skin's, neo's, losers.
Uiteindelijk zijn het geen tegengestelden maar spiegelbeelden. De bijbel heeft ook passages over niet-gelovigen bestrijden enz. Dat nemen de meesten nu ook niet meer letterlijk. Maat we moeten de problemen inderdaad niet negeren (zeer lage humor trouwens, paar berichten trug) Ik geloof echter niet in de zogenaamde oplossingen van het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Doggy, kijk om je heen hoe landen met een noemenswaardig percentage moslims er aan toe zijn en bekijk ook even hun geschiedenis.
Een zeer recent voorbeeld is Libanon dat minder dan 100 jaar geleden nog modern en welvarend was. Eerder in deze draad uitte ik al bezwaar tegen enige "extreme" en mijns inziens niet relvante termen in de vraagstelling. Ik ga al iets te lang met Mensen om, baseer mij niet op vooroordelen maar op CONCLUSIES. Lees de koran.
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een prettig gestoorde peace-freak enerzijds en een psychopatische plunderaar en massamoordenaar anderszijds?
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 7 februari 2005 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() euh. de essentie van de godsdiensten zijn ongeveer overal hetzelfde, godsdienst wordt vooral gevormd door politiek en cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Principessa: niet alle godsdiensten/culturen stellen mishandeling en moord verplicht in hun handboek. Er zijn dus gradaties in griezeligheid.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() *zucht* ik weet dat er een hoop scheef zit in die godsdienst. Maar ik zou echt niet weten hoe wij dat zouden kunnen oplossen. Nuja mensen als Bousacla (van instappen.be), kunnen een belangrijke rol spelen. Er zal een evolutie gebeuren in de islam -dat kan gewoon niet anders. Maar laten we islamisten niet veralgemenen met de gematigde moslims die vaak echt wel hun best doen. Hun (groot)ouders kwamen hier vaak als analfabeet.
Vrouwenbesnijdenis (wat trouwens niet iets typisch moslim is) geen rede zijn om op het VB te stemmen, het is immers ook een internationaal probleem waar we in belgië zelf nu niet bepaald veel last van hebben. Trouwens door ze hier buiten te houden los je het probleem zelf ook niet op.Hoe dan wel? Ik denk dat dewinter daar net zo min als ik een antwoord op heeft. Ag dat VB, het is overal en nergens tegen naar gelang het hen uitkomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
sta me toe dat ik daar dan enige reserves bij heb.
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Wat een kinderachtige poll!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Ideaal van iedere moslim blijft de islamitische staat met "sharia" als grondwet en rechtssysteem; die staat moet middels "jihad" wereldomvattend worden gemaakt, echt onbekeerbare heidenen uitgeroeid of desnoods als slaven/vee gebruikt en joden en christenen in het gunstigste geval als 2e-rangs-burgers, onder voortdurend toezicht en vermaan, in leven gelaten tegen betaling van extra belasting (koran). Geen moslim-rechter zal ooit een moslim oordelen wegens het doden of anderszins benadelen van een andersdenkende (hadid). Inderdaad lees ik de ("oude") boeken van gevaarlijke bewegingen, die nog steeds de leidraad vormen voor de ijveraars. Het is onzinnig om te proberen de islam in te schatten zonder koran-kennis.
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Alsof de gemiddelde marokkaan in Antwerpen die 'Koran-kennis' wel heeft? Ben jij niet een beetje paranoide?
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 10 februari 2005 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik zie niets, ik heb geen glazen bol.
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Er is helemaal geen vreemdelingenprobleem. Het zijn de mensen die een vreemdelingenprobleem creëren. En kom nu niet af met: ja maar de immigranten stelen meer en de criminaliteitscijfers zijn hoger en weet ik allemaal wat.
Dan bestaat er ook een vlamingenprobleem want ze stelen ook en er zijn ook criminaliteitscijfers van.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |