![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lucht, water en brood zijn de basis producten die ieder mens nodig heeft. Ik wil royaal zijn, ge krijgt er nog een pot confituur bovenop. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De non-profit sector kan wel eisen stellen aangezien we moeilijk onze oudjes kunnen uitvoeren om in lage loonlanden te laten verzorgen. Of zou het mogelijk zijn om in plaats van seksindustrie in Thailand daar rusthuizen uit te bouwen en daar goedkoop onze hulpbehoevenden te laten verzorgen. Misschien kunnen we zelfs onze werklozen meesturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
precies of gij moogt bepalen wat die moeten doen, want gij hebt werk, gij zijt bij de 'goeien'. ik zit u toch ook niet naar de zuidpool te sturen. kleinburgerlijk klootjesvolk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() De Rva gaat de werklozen niet gerust laten.
De strop gaat nauwer aangespannen worden heb ik gehoord. Alee... in Vlaanderen toch. Ik zou al maar naar Wallonie verhuizen, als ik een sukkelaar was. Daar heb je op vrijwel alles recht. De werkloosheid wordt daar aangemoedigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en zie maar dat ge zelf niet werkloos wordt, don kasjot. ge denkt toch niet dat u niks kan overkomen zeker. Laatst gewijzigd door Mitgard : 9 maart 2005 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Neenee,
Ik ben zo wat slimmer dan de rest. Ben al jaren overgestapt van privaat naar staat. Men zal mij niet afdanken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Vanuit mijn positie, welstellend dus, met een gemakkelijke dikbetaalde job..
Kan me alles permiteren.. Moet dus geen droog brood eten, uit schrik dat ik uit een krot gezet wordt. Heb een eigen huis. Wie is kleine burger? Die beroepsjankers die nog op een forum mogen zagen tot oktober 2038, maar nog geen stap vooruit zullen zijn. Dat denk ik. En kom je me nu lynchen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben je daarmee geboren, of hebt je dat opgedaan toen je veel geld begon te verdienen? je bent vast apetrots op wat je 'bereikt' hebt. maar ik wed ook dat je een gore rotzak bent tov je wijf en kinderen. ik ken jouw soort. een broek vol streverij, maar grote bleitsmoelen als ze mislukken. die kraak je met 1 vinger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |