Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2005, 16:08   #21
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard Kofi Annan aangeschoten wild.

Vandaag moet er in HBVL over Annan eveneens een artikel staan, waarvan onderstaand de korte inhoud...

Citaat:
[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Arial]Kofi Annan aangeschoten wild.
[/font]
[/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Arial][/font][font=Arial]De Britse premier Blair zwaaide hem vorige week nog alle lof toe als een 'geweldige eenmaker', maar dat kan de realiteit niet verhullen: Kofi Annan zit diep in de nesten. Een derde termijn als VN-baas mag hij vergeten en het is nog maar de vraag of hij wel kan aanblijven. Amerikaanse conservatieven hebben hem vogelvrij verklaard en zij halen bijna altijd hun slag thuis.[/font][/size][/font]

[font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=2][font=Arial] Het Belang van Limburg (Paul De Bruyn)[/font][/size][/font]

Laatst gewijzigd door Chipie : 14 februari 2005 om 16:09.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 16:09   #22
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
U blijft maar de excessen opnoemen, en wat geeft het feit dat iemand gecoöpteerd wordt te maken het feit dat die persoon ooit nog eens baas was van oxfam?
Geen enkel multinational geïnterresseerd om zo'n tist te aanvaarden? Daar kan ik alleen maar mee lachen. Het bewijst dat je denkwijze volstaat van de vooroordelen.
U gaf uw geld voor de tsunamie slachtoffers waarschijnlijk liever uw geld aan een "zogenaamde NGO", die daar zelfs geen werking had.
Als u toch zo goed op de hoogte bent van de NGO-wereld kunt me ongetwijfeld vertellen wat of wie ICARDA is?
Geef eens een voorbeeld van een NGO tist die door een normale multinational werd aangeworven (niet in een waar de staat wat in de pap te brokken heeft natuurlijk )

Denk dat ge eerst ook eens beter wat meer zou lezen over Oxfam en co.

Je kunt hier al beginnen:
http://www.omdurman.org/oxfam.html
http://www.ngo-monitor.org/ngo/operate.htm
en de vele paginas over de betrokkenen.

ICARDA, haha, in het hartje vanwaar de neonazi Assad vandaan komt en die misschien wel juist Hariri heeft laten vermoorden in Libanon. Die zal wel zeer neutraal zijn als ze daar maar vrij mag opereren LOL

En waaraan ik mijn geld besteed daar heb gij nog de k.... zakens mee. Maar ik kan me wel in de spiegel bekijken elke morgen dat ik daardoor zeker geen corruptie, of nog erger!, mee gesteund heb

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be