![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan vallen ze eerst maar rap Afghanistan binnen om dan via via toch ook maar Irak aan te vallen ? Hij had evengoed die aanslag niet laten plaatsvinden en bv iets in Irak in scene kunnen zetten, veel simpeler, veel goedkoper en dan moest hij eerst die Talibanezen niet afslachten. (bv een aanslag plegen op een tanker, of een raket afvuren vanuit irak op koeweit of israël, een koud kunstje voor een seal team... ) Om tenslotte de Taliban een lesje te leren had hij ook 9/11 niet van doen, aan het tempo dat die gasten bezig waren, met de idioot uit te hangen moest hij zelf niks in scene zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taliban stond al genoeg geïsoleerd, de geldkraan compleet dichtdraaien was een mogelijkheid om ze uit te drogen, het vernietigen van die beelden daar en het eventueel vermoorden van mensen ginder had een aanleiding kunnen zijn om de strijd voor de vrijheid for the people of Afghanistan te gaan voeren... Of indien dat niet genoeg was, waarom en nu ben ik er met een Why vraag, ![]() een kleine greep : The Golden Gate Bridge Statue of Liberty Capitol Hill Het Witte huis zelf... Dan zou je pas de wereld meegekregen hebben ! Nu is het een aanslag om vooral mensen te doden, en dat doet mij aan terrorisme denken en dus aan OBL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is het een aanslag om vooral mensen te doden, en dat doet mij aan terrorisme denken en dus aan OBL Wie heeft er je gezegd dat het Osama was? Door wie ken je Osama? De Amerikaanse overheid, juist diegene die de believers (mits enige variaties) beschuldigen. Je bent weer aan het denken voor het feit dat een regering zou proberen zijn eigen verlies in levens te minimaliseren. Maar dit is totaal onjuist. Trouwens Hitler zei ook al, als je de mensen wil mee krijgen in iets, moet je ze een beetje bloed laten zien. En op 9/11 is dat er wel gekomen met 3000 doden.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niet alle Joden zijn zionisten ? Zelf gevonden ? Wat goed dat we op dit forum nog eens iets bijleren ! ![]() Alléén al in deze thread: Citaat:
Wat is het toch merkwaardig dat de nazi's het steeds maar hadden over complotten van Joden en Vrijmetselaars (en de neonazi's nog steeds trouwens). Vandaag heeft men het over dezelfde complotten, maar nu van Zionisten en Vrijmetselaars. Toeval, zeker? Citaat:
![]() Als dat zo is, waarom gebruiken jullie dan zulke debiele en doorzichtige argumenten om toch maar Bin Laden van elke blaam te zuiveren? ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen een beetje bloed laten zien en er een kompleet slachthuis van maken ! Kom hoe zou jij reageren moest je het Vrijheidsstandbeeld zien verpulveren door een aanslag, met bv, 100 doden tot gevolg, ... De klap zou even hard zijn, ! het symbool van de states weg, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2004gun aka Bruut geweld aka Liesl aka kaalkop (strondfront.org) aka wotan (kifkif) aka ...................... Heeft zich weer eens laten kennen Ga maar eens kijken naar kaaalkop op dat strondfront http://www.stormfront.org/forum/sear...earchid=804407 Hij was eventjes stil toen hij ontmaskerd werd, en heeft op 14/2 maar gauw wat zever zitten te posten om te laten zien aan zijn "kameraten" dat hij er nog is. Hij kon het evenwel niet laten nog gauw in die sessie ook hier een post te plaatsen. De uitspraken die hij hier gebruikt zijn wat dubbelzinnig, zoals zionisten, extreme joden, maar als Wotan of kaalkop laat zijn masker volledig vallen! Voor de kaalkop=2004gun bewijzen kun je terecht op: http://forum.politics.be/showthread....&page=13&pp=20 http://forum.politics.be/showthread....&page=14&pp=20 en de eerste post op http://forum.politics.be/showthread....&page=17&pp=20 De links naar zijn post op dat strondfront staan er ook bij en de laatste toont aan dat hij zichzelf in zijn voeten geschoten heeft en niet met los kruit! Dus je weet daarmee welk type individu dat is! Hij zal het wel misschien niet lezen langs zijn nick 2004gun, maar zijn andere nick(s) zal daar dan wel voor zorgen, tenzij één van zijn vrienden hier die hem eindelijk door zal hebben ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij speelt bovendien vals ( ![]() Dan doe ik het veel beter. Mijn theorie is kort en geeft ook de diepe oorzaak aan: Het zijn de Joden en de Vrijmetselaars die het gedaan hebben! Waarom ? Omdat dat in hun aard ligt !Drie korte zinnen ! Meer moet dat niet zijn. De bewijzen vind je op duizende Internet-sites. Die zullen toch niet liegen zeker ?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 16 februari 2005 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te ver doordacht zou ik het echter niet noemen. En je 'verschillende' oorzaken vertonen nogal wat familietrekjes. Probeer voor de drie van deze avond eens andere invalshoeken.
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik heb n voorstel.
Als believer in conspiracy theorieën zou je n reis moeten maken naar n land als Jemen, Syrië of Iran. Uit eigen ervaring kan ik alleen van Jemen spreken, om de twee drie dagen komt er ongevraagd een supporter van Osama n praatje met je maken. Je moet niet eens naar hun mening vragen, ze komen je met veel plezier vertellen hoe hard ze de VS haten en de Britten én de westerse dekadente way of life. Wat ze daarmee bedoelen wordt duidelijk als je de vrouwen in je gezelschap een dag alleen laat rondlopen, de kans is groot dat ze met tranen in de ogen terugkomen, ze zijn uitgescholden voor hoer of kregen een paar stenen in hun richting. Op 1 van de weinige toeristische plaatsen wilde ik n boek kopen over 'de islam'. Dat gaf commotie, onze chauffeur - een Jemeniet - probeerde mij het kopen van dat boek af te praten. Waarom was me onduidelijk, en koppig als ik ben kocht ik het toch. Later begreep ik snel de reden. Het boek was één haatpamflet tegen 'het westen' , mooi ingekleed in koranexegese. Dus 'conspiracy believers', stap n keer de echte wereld in en ga je zelf overtuigen van de toestand in het middenoosten. Ik ben vrij zeker dat je nadien minder moeite zult hebben met de officiële versie. Laatst gewijzigd door Knipp : 16 februari 2005 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Met enige overdrijving mag ik me zelf een wereldreiziger noemen, want uitgezonderd Australië (staat hoog op mijn ranking) en Antarctica heb ik elk continent reeds met de rugzak verkend. De landen die jij vermeld heb ik nog niet bezocht en stonden eerlijkheidshalve ook niet op mijn voorkeurslijstje. Heb in minder mate gelijkaardige ervaringen opgedaan in Tunesië
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Stap een keer in de echte wereld zeg jij dan... Ik denk dat u nog zou verschieten van de "echte wereld". Een regering die 3000 van zijn eigen mensen vermoord. Dat is ook een deel van de "echte wereld".
Laatst gewijzigd door exodus : 16 februari 2005 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Je bent waarschijnlijk op de hoogte van de heissa die is ontstaan wanneer net na de instorting van het WTC CNN kwam aandraven met beelden van juichende Palestijnen. Al snel werd er geschreven dat de dansers betaald werden door CNN om een beetje commotie te wekken ... ÉN ... om alweer de 'domme' Amerikaan te laten geloven dat de Arabier inderdaad de grote vijand is van 'The land of freedom'. Of die betaling nu gebeurd is of niet doet eigenlijk niet ter zake, het is de achterliggende bedoeling die allerhande zaken suggereert. Onderschat ook de godsdienststructuren niet in de Ustatednights, deze zijn véél extremer dan wat wij hier kennen. Wanneer een Nederlandse theoloog aan één of andere universiteit doceert over 'The promissed land', het spreekwoordelijk beloofde land, denkt 90% automatisch dat er over diezelfde Ustatednights word gesproken en we spreken niet van één of andere lagere school klas ... university my friend
![]() |