![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb eens horen zeggen dat een zeemeermin tussen haar ... euh schubben naar...vis stinkt...
aaaahh vettig .... het vetzakske in mij komt boven ... sorry...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dragen sommigen daarom lange kleren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we helpen het onderwerp zo wel naar de kloten he...
seffens zeggen ze dat we forumhooligans zijn ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Marie-Rose Morel is enkel naar China geweest ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=3]BVL, wat heeft Filip Dewinter en Coveliers te maken met geweld en nazi's ?[/size]
[size=3][/size] [size=3]zoveel als gij met intelligentie ! niets dus ![/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 17 februari 2005 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filip Dewinter samen met Hugo Coveliers en Hilbrand Nawijn (gewezen Nederlands Minister van Vreemdelingenzaken) naar Denemarken
Denemarken, Europees gidsland inzake immigratiebeleid Tijdens het paasverlof zal een delegatie, bestaande uit onder andere Filip Dewinter (Vlaams Belang), Hugo Coveliers (onafhankelijke) en Hilbrand Nawijn (Nederlands Tweede Kamerlid, gewezen Nederlands Minister van Vreemdelingenzaken) een bezoek brengen aan Denemarken. Het is de bedoeling om het Deense immigratiebeleid te bestuderen en contact te hebben met verschillende partijen en daartoe bevoegde instanties. Amper een week geleden boekten de Deense regeringspartijen een verkiezingsoverwinning na een campagne die quasi volledig over het immigratieprobleem ging. Het Deense immigratie- en asielbeleid is wellicht het strengste van heel Europa. In bijlage vindt u trouwens een samenvattende nota over de verschillende aspecten van het Deense immigratie- en asielbeleid. Dit beleid zorgde ervoor dat het aantal gezinsherenigingen en gezinsvormingen daalde van 10.950 (2001) tot 3.835 (2004), dat het aantal erkenningen als vluchteling daalde van 5.159 (2000) tot 1.607 (2004) en dat het aantal verwervingen van de Deense nationaliteit daalde van 18.811 (2.000) tot 6.583 (2003). Denemarken is, voor wat het immigratie- en asielbeleid betreft, het Europese gidsland geworden. De stunt van minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael die met zijn bezoek aan Denemarken de indruk wou wekken dat hij het Deense asielbeleid in Vlaanderen wil kopiëren, was niet veel meer dan een operatie ‘rookgordijn’. Dewael is terzake hypocriet, want hetgeen hij in Denemarken bestudeert – een samenwerking met de rechts-conservatieve Deense Volkspartij, die vanuit de oppositie het centrum-rechtse meerderheidsbeleid steunt, en een krachtig immigratiebeleid voeren – verkettert hij in Vlaanderen. De enige bedoeling van de reis van Dewael was het charmeren en lijmen van de rechtse VLD-kiezer. Filip Dewinter en Hugo Coveliers zullen niet nalaten om Patrick Dewael te blijven confronteren met allerlei voorstellen, geïnspireerd door het Deense immigratiebeleid. Voor meer echte informatie : nota Deens immigratiebeleid is te bekomen op de fractie van het Vlaams Belang 02/552.41.74 1. De studiereis zal gebeuren tijden het paasverlof 2. het wordt dus geen snoepreisje 3. Morel gaat niet mee 4. het wordt geen schijnvertoning �* la Dewael !
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoveel als Sjofele Sukelélé met communisme Stalin en Lenin en Mao en Pol Pot en wilde woeste stakingen �* la Dorazio ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() ""wat heeft Filip Dewinter te maken met geweld en nazi's ?""
FlipperDeWieter = geweld. Of hebt ge zijn gelaatsuitdrukking nog nooit goed bekeken? Dat straalt gewoon agressie uit! En nazi's ... da's een welbekend verhaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tsjonge,"blok-boot",waar blijven ze het halen.............. Leuk om deze laatste stuiptrekkingen te zien van de traditionele partijen.Ze knarsen hun tanden kapot ![]() Amusement eerste klasse!!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En trouwens,wat hebben gelaatsuitdrukkingen nu met politiek te maken?Het gaat erom wat ze vertellen en wat hun programmastandpunten zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Filip Dehuisvader... nergens geweld kunnen filmen in zes maanden tijd ???!!! SUKKELAARS ![]() ![]() Filip Dewinter zijn vader was zelf slachtoffer van de oorlog en werd lange tijd verplicht tewerkgesteld in een Duits fabriek ! ![]() maar ja dat wist ge zeker niet ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Frank haalt de mosterd uit de blunderboeken ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 17 februari 2005 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |