![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe naief.
De redenering erachter zal wel simpel zijn zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Ik wou zeggen dat uw denkvermogen wss niet echt hoog genoeg is om het te zien. Ofwel gewoon te rationeel denkend (dus mss is uw denkvermogen wel hoog genoeg).
Ge ziet waarschijnlijk ook niet dat The Simpsons niet bepaald gemaakt zijn om conservatisme te promoten, maar eerder decadentie. Maar u bent wss ook daar te nuchter voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u naar het VRT-nieuws had gekeken had u kunnen opmerken dat er niet enkel "skinheads" aanwezig waren op de manifestatie van de nationalisten tegen de NAVO. Zelfs leden van de Vlaamse Jongeren Mechelen waren aanwezig. Nochtans houden die geregeld samen activiteiten met de VBJ-Jongeren in Mechelen. Ik ben consequent nationalistisch en Europeaan wat niet van iedereen kan gezegd worden die het collaboreren met vreemde machten blijkbaar vanzelfsprekend vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Ook ik ben overtuigd Vlaams Nationalist en ik sta voor een groot gedeelte achter de meeste buitenland-politieke beslissingen van Bush. Ik heb er hoegenaamd geen moeite mee om mij met Amerika te alliëren.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() De NAVO is opgericht om de SU te bestrijden, het mag dna toch wel duidelijk zijn dat het nu geen doel meer heeft.
|
![]() |
![]() |