![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: gelooft u in leven na de dood? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 33,33% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
20 | 66,67% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() idd het lichaam is een vervoermiddel waarmee we ons doorheen de materiele wereld kunnen verplaatsen en er mee kunnen interacteren met de andere materie.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Plato en zijn leerling Aristoteles hadden het goed voor met de mensheid door het vragen van de zin van het leven,alleen jammer dat er een hoop marxisten rondlopen die hier de boel wil verraden door zoveel mogelijk willen "hebben". Wat het leven gewonnen heeft in lengte door de techniek,heeft het verloren in diepte! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Leven na de dood?...het kan me niet schelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ok. een gebedje of zo? Laat ons hopen dat als er een hel is dat we er dan zo kort mogelijk in zouden verblijven. Voor de rest zou ik eerder voor de levende zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() het lichaam is slechts de drager van de eeuwige genen.
zijn het toevallig slechte genen, dan zal men moeilijk een partner vinden, of gaat men op tijd dood voordat men zich kan voortplanten. genen zoeken zichzelf steeds te versterken. zo zit de natuur in elkaar. hoe schoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Of zoiets als "Ja, ik lag op een operatietafel en er stond een chirurg met assistenten rondom mij". Reactie van al die bijgelovigen: "Waaaaaw!"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind den Dante zijn hel echt fantastich en eigenlijk zou het bijzonder geinig zijn moest ze ook effectief bestaan Alleen denk ik dat die middeleeuwer ies goe met de pope en zijn corrupte vrienden wou lachen. Verder is er ook nog niemand teruggekomen om het even te beschrijven, de hemel kan 70 maagden hebben die rijstpap eten met gouden lepelkes maar het kan net zo goed een grote ouderwetse orgie zijn, als een eindeloze saaie vlakte waar alleen maar stilte heerst. Wel als god nen DJ is, dan zal 't wel een megadiscotheek zijn, dan valt er misschien nog iets te beleven zeker... Je bent alleen maar zeker van je leven , maak daar het beste van, verder lonkt alleen de eeuwige verroting vrees ik ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voilla dat is het mensen kunnen niet leven met het feit dat hun lijk wordt opgevreten door de beestjes, daarom fantaseren ze een hiernamaals... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar ben ik nu eens niet bang van zie Mitgard, ge hebt dat toch niet in de hand, deze minuut kan altijd uw laatste zijn, enjoy ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is die dood, en dan moete daarover, want die persoon komt niet meer terug, je mag daar al wel aan denken, en die herinneren, maar meer moet je niet verwachten. Ik heb dat zelf ook maar gemerkt toen er iemand stierf die mij nauw aan het hart lag/ligt. Je kan dan wel dingen doen die in haar/zijn geest lagen, maar je moet niet denken dat die geest er ook is om uw handje vast te houden. Als ge een persoon goed genoeg gekent hebt dan weet je zo ook wat die ervan zou gevonden hebben. l |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Il purgatorio . ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is erg dat ge het moet zeggen maar : The show must go on . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb geen schrik van de hel...moest ik er in belanden zou dat het teken zijn dat ik er recht op had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij kunt niet wete wat die mensen hebben ervaren en ge kunt niet alles bewijzen hoor de mensen denken dat ze alles weten. ik denk dat we nog geen procent van "het alles" kennen/weten. Laat staan dat we kunnen weten wat er na de dood gebeurd.. Niemand zegt dat je er in moet geloven....maar niemand zal kunnen bewijzen of er al dan niets is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |