![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 maart 2005 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Sorry maar aan de Tora, Bijbel en Koran het woord van god toeschrijven is ook ver gegrepen. Men kan ze zowat vergelijken met een grondwet die, naargelang de omstandigheden, aan- en toegepast wordt volgens de behoeften van de mensen. Er is nooit een god geweest die daar ooit één letter van gedikteerd heeft, laat staan geschreven.
Betreffende de kruisiging van Jezus om ons van onze zonden te verlossen een paar opmerkingen. Gelovigen zouden de Romeinen en de Joden op hun twee knieën moeten bedanken om hem vermoord te hebben want zonder hen hadden ze nog altijd hun zonden. En verder zie ik sindsdien niet veel vermindering in het zondige van de mensheid, integendeel. Ik ken de Islam niet zo goed, noch het Judaïsme, maar een ding weet ik zeker en dat is dat ze allemaal dezelfde mythes plagiëren.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
oneindig en permanent in beweging, in evolutie. Of naar menselijke maatstaf, de mensheid. Dat is een beeld die me tenminste iets zegt. Humanisten geloven in de mens......des te meer als ze geloven dat de mensheid een deel is van God. Niet door God geschapen maar een deel van, verbonden met.....
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan zijn het Christendom en de Islam ook onderling verbonden.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |