![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eens voor de fun een rondvraag gedaan bij enkele vrienden en werkmakkers en geen enkele!!!! kende bub. ![]() Er was er zelfs ene bij die vroeg of dat de naam was van een club die moddergevechten organiseerde. Ik vroeg hem hoe hij daarop kwam en zijn antwoord was: bub is dat geen synoniem van blubber=modder? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat lijkt me een verschil. hoe consequent en vastberaden leterme is moet nog blijken. Maar als ik zie dat een acv'ster als vervotte ook pleit voor een splitsing van de gezondheidszorg, vind ik niet slecht hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar van de europese deelstaten waar ik het wel van weet word ik even stil: spaans-baskenland, noord-ierland, corsica,... Willen we echt politici die dat soort bekendheid zoeken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betreffende Leterme en Di Rupo. Ik hoorde ook de resultaten van de peiling op de radio. En het bevestigt hoe weinig de Walen en de Vlamingen gemeen hebben. De Vlamingen zien Leterme als Premier, de Walen kennen hem niet eens. De Walen zien Di Rupo als Premier zitten, de Vlamingen moeten die kloot niet hebben. Twee volkeren, twee landen. Allebei lid van de Europese Unie, maar onafhankelijk van elkaar. Ik zal het blijven herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijd voor een onafhankelijke planeet Vlaanderen!
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=instromaniac]Tijd voor een psychiater voor Yann![/QUOTE
Touche!!! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 4 maart 2005 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of je het daar nu mee eens bent of niet doet er niet toe. Maar er is toch niks verkeerd mee dat dit hun idee is? Vedraagzaamheid en respect voor een anders mening noemen wij dat. Vrije meningsuiting om het eens democratisch te zeggen.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom zou Vlaanderen jou haten? Dus waarom zou jij ons moeten haten? De opspliting wordt gevraad, niet omdat we de Walen haten, maar omdat er teveel belangrijke verschillen zijn en er iets mis zit met de gigantische transfers waar "Jean Moyen" blijkbaar niets mee geholpen is.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
|
![]() |
![]() |