![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wie zegt dat de briefschrijver handelt uit politieke motieven, ik ga zeker niet ontkennen dat het politieke implicaties heeft maar dat bewijst het eerste nog altijd niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() bovendien is het de taak van de politiek om de criminaliteit aan te pakken, zodus heeft zelfs straatcriminaliteit een band met de politiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() en nog iets, echte racisten lopen vaak ook niet zo hoog op met het vlaams belang. ze zullen er waarschijnlijk wel op stemmen omdat ze geen politiek alternatief hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zolang het onderzoek niet uitgeklaard is kunnen we hier niet veel meer over zeggen vrees ik. Misschien is het een gestoorde racist, misschien is het een linkse provocatie, we zullen het waarschijnlijk weten als de dader aangehouden is. Waar ik me aan erger is dat sommigen er reeds van uit gaan dat het of een racist, of een linkse provocatie is, alsof ze de waarheid in pacht hebben.
Over het voor of tegen zijn van het dragen van een hoofddoek kan gediscussieerd worden maar het moet voor iedereen duidelijk zijn dat bedreigingen uiten de foute manier is, al moet ik er wel bij zeggen dat de volksvertegenwoordigers van tegenstanders ervan de mond gesnoerd worden dmv het cordon, wat dergelijke acties wel in de hand kan werken. Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 14 maart 2005 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als de briefschrijver iets snapt van omgekeerde psychologie kan het weleens om een sluwe linkse pseudo-politieker gaan maar het kan ook zijn dat het om een iewat dommere racist gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar het kan evenzeer gaan om een criminele pseudo-politieker, links of rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS: En wie weet leest hij wel mee op forum.politics.be 8) Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 14 maart 2005 om 16:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() een andere hypothese:
Vlaanderen storten in een welles-nietes oorlogje waardoor in het algemeen de politiek en dus alle politieke partijen eronder lijden. Wie wint hierbij...tuurlijk, de Walen. Vergeet ook niet dat de zaak de internationale media gehaald heeft en dat Vlaanderen en niet zozeer België hieronder te lijden had. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 14 maart 2005 om 16:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 14 maart 2005 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad en waarom net die persoon, ... als het iemand zou zijn die bv, alle moslimwerknemers van bedrijf X of Y viseert zou ik nog zeggen, maar dit is te persoonlijk, dit is iemand die die twee of in elk geval 1 ervan goed kent en zijn persoonlijke vendetta uitvecht. Wat ik verder nog zo bizar vindt is dat heel dat zaakje zo geweldig goed in beeld wordt gebracht, ik zou dat als bedrijfsleider stil houden en intern regelen, het zeker niet aan de klok hangen want dan geef je die idioot nog maar een platform, ... Bovendien duurt dit al te lang, elke amateur had al lang fouten gemaakt, een beetje speeksel onder de postzegel of een huidschilfer in de enveloppe zijn genoeg om u te doen hangen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel die zaak is een grote reclamecampagne geworden, ... komaan een onozel bedreiginkje, ... ik denk dat er mensen zijn die elke dag zwaardere zaken te slikken krijgen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Eender links of rechts, vlaming of waal. Als het uitkomt zal de media een grote rol spelen. Hangt ie het aan de grote klok (dus gewoon een voortzetting) dan kan het zijn dat we rare dingen gaan zien, verzwijgt ie het dan blijft alles zoals het is. Je kunt je afvragen wat het beste is...
En zoals het nu gemedialiseert is heb ik het gevoel dat de media zelf gaat kiezen ifv wat de dader is. Helemaal niet partijdig dus... . Maar nu ben ik op de feiten aan't vooruit lopen, we zullen zien wat het brengt. Alleen vind ik het ferm verdacht dat de dader nog altijd niet gevat is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En tuurlijk zijn er aasgieren op de loer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 14 maart 2005 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie wint erbij? -Remmery die een hoop gratis reclame krijgt en op slag een BV geworden is. -Het linkse kamp dat inderdaad politieke munt slaat uit het gebeurde. Wie verliest: Het rechtse kamp dat alle sympathie van de meeste mensen verliest. Persoonlijk gok ik op een of andere gek van het slag valse bommeldingen, vals brandalarm, antraxbrieven, groen radioactief poeder enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() De koning naar Ledegem???? Je meent het niet. Gaan ze die soap echt verder zetten??
Telkens het dreigt wat stil te vallen, wordt er weer tamtam rond gemaakt. Ik zie er manipulatie van hogerhand in en hoe langer hoe meer. Dit is niet opgezet door een gefrustreerde werknemer, die zou al lang door de mand gevallen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |