![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Vlaamse competitie is natuurlijk onzin.
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga er mijn tijd niet aan verspillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij vond evenwel niet dat de nationale ploeg moest gesplitst worden, maar achtte het een goede zaak om de amateursafdelingen, overeenkomstig de wettelijke indeling van dit land, te splitsen en aldus mogelijk te maken dat iedere afdeling volgens de eigen dynamiek en de door de regionale overheid aangebrachte financiën kon groeien. Nergens heeft Preud'homme gesteld dat de splitsing van de amateurafdeling een slechte zaak zou zijn en al evenmin, zoals u beweert, dat hij er tegen is. U maakt er nogal een potje van... zoals gewoonlijk trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Welke idioot ziet er nu weer achter dit voorstel ... natuurlijk meneertje dommer dan dom : Bert den bleiter.
![]() Hij heeft echt een gave : alles wat hij aanpakt verandert in een puinhoop. Als je ooit een oorlog wil winnen moet je deze man bij de tegenstander proberen te krijgen, succes verzekerd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Op naar de Vlane-liga! ![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah. Zo.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() vraagje;
[size=3]zijn er al andere argumenten aangedragen geweest dan de studie van Preud'homme?[/size] Een vogel maakt de lente niet.... [size=1]tot zover mijn nuttige bijdragen en als ge dit quote zijt ge ne randdebiel[/size]
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() ik denk dat de splitsing van de voetbalbond direct verbonden is met een splitsing van België: als Vlaanderen eindelijk onafhankelijk wordt, is het maar logisch dat er een aparte Vlaamse en Waalse voetbalbond komt; als eerst de voetbalbond gesplitst wordt, komen er wellicht binnen het jaar 2 aparte hoogste klassen waardoor één van de laatste dingen wat Vlaanderen met Wallonië op sportief vlak bindt, verdwijnt..
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() enkel door te splitsen kan het niveau weer naar boven gaan
dus een vlaams nationale ploeg en een vlaamse competitie met 10 / 12 / 14 ploegen |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volksvermaak, amusement, sport, vertier, ontspanning... Met Vlaams-nationalisten aan de macht, verdwijnt dat allemaal.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |