Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2005, 15:55   #21
PieterP
Gouverneur

Standaard

De indruk uit deze soap is dat we hier met onbekwame mensen te maken hebben. Het beheer van een dergelijk budget...Bovendien zat die man blijkbaar meer te telefoneren met zijn exotisch liefje dan dat die aan het werken was.

En dan denken dan het Blok tégen de verwijdering van de boekhouder Peeters was.

De Antwerpenaren zullen wat minder beleg op hun boterhammetjes krijgen.

Doch OCMW is er niet voor VLD of CD&V of wie dan ook. OCMW is er voor de mensen die ergens pech gehad hebben en die moeten gesteund worden. liefst tijdelijk om hun weg opnieuw te vinden.

Dat is de job. Maar geen potverteren. En dit moet bestuurd worden door bekwame mensen. Wie is het slachtoffer: de gewone man die het echt nodig heeft.

Laatst gewijzigd door PieterP : 18 maart 2005 om 15:56.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 16:01   #22
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Hoeveel eeuwen loopt dit al mis eigenlijk bij het ocmw ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 16:05   #23
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

en zeggen dat die top van het OCMW vol zit met """"slimme universitairen""""... ze zouden beter gewone huismoeders/mannen aan de top zetten van een ocmw.
Die weten tenminste hoe ze geld moeten beheren en dat als je maar 100 euro hebt je maar 100 euro kan uitgeven....

Eigenlijk is het toch wel grof. Heel het bestuur zit vol met universitairen en andere hoger opgeleiden en toch gaat het land naar de kloten en de verdoemenis....

Ik stel voor dat men het land eens in handen geeft van gewone mensen van de middenklasse die hun gezin met hun beperkt inkomen een redelijke vorm van welstand weten te verschaffen. Dat zijn mensen die geld kunnen beheren.
Onze slimme geleerden en politiekers kunnen het duidelijk niet.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be