![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 18 maart 2005 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb één geruststellende gedachte: het zal zich wreken op de mensheid als het zo doorgaat. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb enige tijd geleden een programma zitten kijken op discovery over transsexuelen. Ik ben heel blij dat er voor deze mensen de mogelijkheid is om zich te laten opereren zodat ze dan eindelijk de persoon kunnen zijn die ze hadden moeten zijn. Ik vond dat het hele mooie mannen geworden waren en vooral de verandering na de hormomen was geweldig. Het lijkt mij vreselijk om in een "verkeerd" lichaam te moeten wonen en al helemaal het onbegrip van de omgeving die ze moeten trotseren.
Chapeau voor de gene die er vooruit durven te komen. ik kan me voorstellen dat het soms best moeilijk kan zijn.
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geen zin in vruchteloze woordspelletjes met linkse dwaallichten. ![]()
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 18 maart 2005 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom: je bent er tegen, maar eigenlijk kan je niet uitleggen waarom... Eerlijk gezegd verbaast dat me hoegenaamd niet. Het is een beetje een tendens bij jullie, rechtse rakkers, om overal tegen te zijn, zonder eigenlijk ook maar bij benadering te weten waar je het over hebt en daar dan een air van fatsoenlijkheid aan te geven door het "gezond verstand" in te roepen.
Boring... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Volksstormer, doe ons een plezier en kom eens met gegronde wetenschappelijke argumenten voor de dag in plaats van met persoonlijke vooroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of vind je dat de maatschappij moet ingrijpen in de persoonlijke levenssfeer wanneer er hoegenaamd geen enkele inbreuk op de rechten van anderen wordt gepleegt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het heeft gewoon te maken met taboes, een overzichtje:
Citaat:
Idem voor de minirok, condoomgebruik, de pil, holebi's, het homohuwelijk, getrouwde priesters (protestantisme), enzovoort, enzovoort. Let op: Niet alles moet uit de taboesfeer genomen worden! Dingen zoals pedofilie en dergelijke moeten en zullen altijd verboden blijven. Voor moeilijk bespreekbare onderwerpen geldt een gouden regel: Zolang je jezelf, anderen en de maatschappij geen schade berokkent moet het normaal gezien kunnen. (De definitie zou ver uitgebreid kunnen worden met vele nuances maar hierop komt het ongeveer neer) Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 18 maart 2005 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is de eigen verantwoordelijkheid. Ik vind skien bijzonder schadelijk, je kan er stokken en benen mee breken. Maar wie ben ik om het te verbieden?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Homofielen, necrofielen, pedofielen, transseksuelen : allen stellen ze seksualiteit als essentie van hun identiteit. Door seks als leidraad van het leven te verheffen, als levensmotief, hebben ze het leven zelf verloochent. Het leven, de voortzetting van het leven, wordt opgeofferd aan het individu. En wij zouden het leven moeten eerbiedigen van hen die het leven niet eerbiedigen ? Belachelijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Een topic openen over "transseksuelen" en deze als gevaarlijk (schadelijk)beschouwen, en dit zonder enige kennis of wetenschappelijke argumenten om deze te staven? Hmm, interessant.... daar moet je best intelligent voor zijn.
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verder vind ik ook dat mensen niet altijd genoeg zelfverantwoordelijkheid kunnen nemen: Zo vind ik anti-rookcampagnes positief en ben ik blij dat lsd en heroïne illegaal zijn, al kan je bij deze wel stellen dat het naast een negatief effect op jezelf ook een weerslag kan hebben op je omgeving, de ziektekas en de economie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Wat gij dan niet als essentie van uw identiteit stelt, radicaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Andere vormen van sexualiteit die niet tot voortplanting leiden zijn uit den boze. Als je dat concequent als leefregel hanteert dan kan je op de vingers van 2 handen uittellen hoe dikwijls je sex mag hebben in je leven. Veel succes met je quasi celibatair leven! |
|
![]() |
![]() |