![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() erg is dat... vlaanderen zou dat zeker ook niet goed kunnen.. het is tenslotte ook vlaanderen dat tegen amerika en al zijn oorlogen zijn..
flamigranten: geld,en als vette kontduwers de amerikaantjes volgen. Echt alles word gebruikt om vlaanderen boven Belgie te promoten. Echt een schande.. en jullie zeggen dat wij fanatiek zijn.. Jullie moesten jullie echt schamen. Het enige land ter wereld dat ff heel cool zijn zin doet, zonder te kijken wil de grote dat? (amerika) Je kan natuurlijk voor eeuwig achter hun gat lopen. Wij worden er een beetje beter van.. maar zei zullen altijd wel de meeste vruchten plukken.. geldgeldgeldgeldgeldgeldgeldgeld enzo nog eens geldgelgd daar is het de flamigrant om te doen.. ikke ikke ikke en de rest kan stikken.. gvd ergerlijk zijn jullie.. als k u tegenkwam en ge hebt die pretentie dat in m'n gezicht te zeggen zal de LETTERLIJKE weerbots niet lang op zich laten wachten.. ![]()
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als we met de steun van de VS Vlaanderen onafhankelijk kunnen maken, dan zou ik dolgraag de Amerikanen steunen... Hypocriet? Misschien... Logisch? Zeer zeker... Ik moet niet veel hebben van de Amerikaanse regering, maar als puntje bij paaltje komt, dan kun je hen beter te vriend dan te vijand hebben. Steun moet niet onvoorwaardelijk zijn, maar een ietwat soepelere houding dan België onlangs moet toch wel mogelijk zijn. En daarmee moeten ze dan het midden houden tussen de Amerikanen en de Islamwereld... Trouwens, heeft België ook niet achter de kont van grote broers Frankrijk en Duitsland gelopen? Door zijn veto te stellen tegen NAVO-hulp aan Turkije hebben ze zich zeer halsstarig opgesteld, beter ware het geweest een ietwat neutralere houding te hebben van 'Wij stemmen tegen, maar bij aanvaarding leggen we ons neer bij de meerderheid...' (en dus geen veto). Ik weet het, dit druist lijnrecht in tegen wat ik tijdens de Irakkwestie zei, maar achteraf bekeken word je er toch beter van niet te zeer tegen Amerikaanse schenen te trappen. Zo gatlikken als de Polen hoeft ook weer niet, natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben geen politieker.. en in dit standpunt mss te naif maar ben bvb voor VLD en SPA enzo. Maar als NVA met een goed punt aankomt dat de VLD afwijst dan ga ik de VLD niet met m'n leven verdedigen zeg maar. Dan hebben die van de NVA gewoon gelijk. punt uit. Maar niet ALTIJD OVERAL het SLECHTE inzien bij de ander.. of gewoon ALTIJD het TEGENOVERGESTELD denken of doen. 2) Je zegt neutraler. Dat bedoel ik met de grote volgen. Ik vind.. hoe klein wij ook zijn (en ja Vlaanderen op zich kan al helemaal niks meer doen denk ik dan maar kom dat even buiten kwestie) dat wij onze eigen mening mogen hebben. Dat wij vinden.. als Belgen (ook de walen dus ja echt hoor) dat dat niet kan.. dan moeten wij niet zeggen: Wij steunen u.. ook al is dat pas op het einde.. das zou ik nog veel meer afgang vinden. Wij hebben nu gedaan wat we konden. Die wapentransporten was een heel oude overeenkomst.. (niet navo ofzo) en ja wij leven dat na.. nu zijn wij de slechte? komaan he beetje zelfrespect.. Dat denk ik dat Belgie trouwens 1 vd eerste was die verzet uitbracht? En frankrijk en Duitsland ons volgde? Maar natuurlijk die landen zijn bekende groter dus werd er mee daar over gesproken.. who cares. Frankrijk heeft een veto in veiligheidsraad.. wij niet. (in de NAVO wel) 3) Ik houd ten vriend diegene die het meest menselijk zijn. Nu valt het tezien hoeveel mensenleven u waard is boven geld enzo? Hoeveel respect jij hebt voor levens of waar uw waarden liggen.. of je daar in kan volgen of niet. Kan je dat niet.. vind ik dat erg.. maar k heb respect voor uw mening.. k ga er wel tegenin dan.. 4)Wij stemmen tegen maar volgen de meerderheid.. das zoals in eigenlijk niet stemmen.. blanco en de stem gaat naar de meerderheid. Die mensen hebben dus ook geen mening.. liefst stem naar NVA dan geen stem want dat zou laf zijn. => weer maar meedoen.. en dan weet amerika toch dat als ze gewoon doorgaan wij weer als schoothonden gaan volgen. 5) Wat deze topic nu over gaat. Die genocide wet is een goede zaak. Ben trots wat Belgie dat durft.. of doet. Maar ergens vind ik ook wel.. Belgie..ook niet het land dat ff gezag kan uitvoeren op de wereld.. tanden laten zijn.. maar verder. Lang de andere kant zijn wij denk ik democratischer en mensenlievender dan de Amerikanen. Maar THE POINT is dus wel ok die wet is er.. de Belgische regering heeft geen klacht neergelegd. Dat zijn andere.. die ons rechtsysteem daarvoor mogen gebruiken (in Amerika zou dat bvb niet fair verlopen kan je niet ontkennen) Als je democratisch bent en je vind dat je alles juist doet (of je zegt dat toch) dan zou een kleine onderzoek geen probleem mogen geven? Zei distansieren zich weer van die regels (net zoals Kyoto enzo..) en mogen met GEWELD (jaja..) die mensen hier komen bevrijden. Nuja.. ik heb gehoort dat ons leger niet al te best is uitgerust.. maar met grote getalen zullen de amerikanen niet komen dus denk ik dat onze para's die soldaatjes best afkunnen. Maar dat laatste mag ik niet zeggen.. ik ben niet voor geweld.. Amerika is voor mij lang niet (meer) zo een chique land. Tis er allemaal indrukwekkend.. stoere praat.. heel brutaal.. maar voor de rest.. Voila dit is mijn eigen bescheiden mening. Ieder heeft de zijne. Ik vind het alleen jammer dat sommige de Amerikanen steunen.. (zels uit eigen belang zeg nu zelf.. jullie vinden VL appart een goede zaak das een minderheid trouwens moet je dan instemmen in oorlog en andere om dat te bekomen? nee toch :s ) Ten laatste sorry voor die opmerking waar vlaanderen72 op wees. Maar dat is vooral bedoeld op mensen zoals vlaanderen72 die hunnen kop zot staat van Vl onafhankelijk en maar volgen.. en zo dus tegen alles zijn dat de Belgische regering beslist. Waren ze de Amerikanen nu matig gevolgd dan had hij daar op gekakt dus ja.. wees blij dat je Hier woont.. ondanks alles heb je een goed en confortabel leven en moet je geen schrik hebben als je eens ziek word etc.. Groeten Davy
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() pardon?
geen rasist hier.. gewoon even een persoonlijke (maar voor vele geldende denk ik) mening uitgetypt.. Jammer van deze kinderachtige eerste reactie ![]()
![]() |
#27 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() btw wat ik schreef in dat stukje text TOMB zijn ook maar opgesomde FEITEN!!
Zo is het gewoon.. dus ja.. maar ja.. sluit uw oren en ogen.. ![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() [quote="Trol"]
Ten laatste sorry voor die opmerking waar vlaanderen72 op wees. Maar dat is vooral bedoeld op mensen zoals vlaanderen72 die hunnen kop zot staat van Vl onafhankelijk en maar volgen.. en zo dus tegen alles zijn dat de Belgische regering beslist. Waren ze de Amerikanen nu matig gevolgd dan had hij daar op gekakt dus ja.. /quote] Wie is hij? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote="vlaanderen72"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | ||||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En Vlaanderen niets te zeggen? Daar ben ik niet zeker van hoor. Vlaanderen is één van de rijkste landen binnen de EU en het is ook belangrijk Brussel te behouden... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Suggestie voor een feit in het Trollenwoordenboek: Al dan niet genuanceerde niet onderbouwde opinie. Sluit uw ogen en oren beveelt u me aan. Dat doe ik nu juist niet. Ik val niet voor de extreem linkse propaganda die alles wat uit de VS komt onmiddellijk afschrijft als slecht.
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mijn beste dat doe ik ook niet. Ik koop nog Amerikaanse producten bvb.
Ik ben tegen de leiding daar.. de gemiddelde Amerikaan was eigenlijk ook tegen de oorlog denk ik? Nee ik ben geen racist.. maar als je mij zo wil noemen.. Een ander zijn mening weglachen of een kleinere dwingen iets anders te doen vind ik even racistisch en slecht Ja die wet is mss teveel voor Belgie.. maar om dan te zeggen van kom snel snel weg.. ach ja.. ja 5 miljard euro.. al bij al een klein bedrag toch? Ok RELATIEF. T zijn ook die leiders die dat dan verprutsen (zoals jij zegt) Wat dan iemand die leeft op sociale zekerheid.. soms komen die mensen er ook niet door en blijven ze er van leven (=bij u profiteren?) Wallonie heeft.. en daar heeft U 500% gelijk in.. zeker eens een onderhoudsbeurt nodig.. Want zij mogen niet moeien met ons.. wij dus ook NIET met hun maar inderdaat steun dat smos je niet op.. je hebt gelijk. Dus er moet controle komen. Maar sepparatie is ook extreem vind ik. Ik ben niet links.. ik voel me niet bedrogen.. ik ga net voor eerste keer stemmen en ben nog niet uit op wie. SPA is goed voor mensen slecht voor de anders.. VLD eigenlijk omgekeerd.. de perfecte partij bestaad niet.. ach ja. we leren er mee leven ![]() Laat die haat nu eens.. discutier op menselijke manier.. niet iemand aanvallen en beschuldigen (op t forum dan) mijn excuses als k dat ook gedaan moest hebben.
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() [quote="Trol"]
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ahzo
![]() -- respect -- ![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over jou ,inderdaad. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Wat wel een mooi bewijs is dat u eigenlijk zeer slecht geinformeerd bent over de Irak situatie is dat u denkt dat de gemiddelde Amerikaan tegen deze oorlog was. Er bestaan hier een aantal peace protesters, maar voor het leeuwedeel stonden de Amerikanen pal achter de actie in Irak. De gemiddelde Amerikaan heeft genoeg ballen om zijn kinderen naar de oorlog te sturen om een land te gaan bevrijden van een tiran. Of de gemiddelde Amerikaan dezelfde redenen daartoe heeft als zijn regering is nog heel wat anders natuurlijk.
![]() |