![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat geld hadden ze toch een serieus armen project kunnen opstarten. Volgens mij is dat foefelen met de facturen dat het niet schoon meer is. Hoe zou het dan over gans belgië wel niet zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() op dit door t van fraude zou gevangenisstraf moeten staan
Eens een paar voorbeelden stellen is dringend nodig.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik vind dat al dat gesjoemel met geld tot op het bot uitgezocht moet worden en er sancties moeten getroffen worden. De voorzitter van dat ocmw mogen ze ontslaan en hem elke vorm van uitkering weigeren voor een bepaalde tijd.
Onlangs had je daar een man die van een leefloon moest rondkomen en die een paar keer gebedeld had toen zijn geld te laat gestort werd waardoor hij geen cent meer had. Hij wist niet dat het verboden was om te bedelen. De sanctie die hij kreeg voor dat luttele beetje dat hij bij elkaar gebedeld had was: 1 maand geen leefloon en 6 maanden geen extra tegemoetkomingen zoals huurtoelage en energietoelage. Die man moest maar een maand lang vasten of anders bij anderen gaan bedelen (wat dan weer niet mag). Terzelfde tijd gaat dat ocmw dus gewoon met zulke enorme bedragen zitten sjoemelen. Boekhoudkundige foutjes? Voor zo'n enorm bedrag zeker, wie gelooft dat nu? Wat een ongelijkheid. Voor die arme drommel is het de puntjes op de i. Van mij mogen ze de verantwoordelijken van dat gesjoemel nu ook eens een maand zonder eten zetten, dat zal hen eens een lesje zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is toch dom, tegen alles zijn, niks is goed, iedereen is mis......... Nou, hier heeft men geen wetenschappelijke studie nodig om aan te tonen dat drugs je verstand doet ineen krimpen.
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Heel die hetze bij het OCMW in Antwerpen is een politiek spelletje : er is geen fraude gepleegd met persoonlijke verrijking door de personen die nu geviseerd worden: er werd wel "op bevel" gesjoemeld en wie zich akkoord verklaarde en een brief tekende werd gerust gelaten; wie weigerde wordt aan de schandpaal genageld en open en bloot op TV getoond. Die persoon wou de zaken duidelijk maken aan de tuchtraad en de vuile zaakjes aan die commissie uitleggen. Of hem dat in dank zal worden afgenomen, blijft wel de vraag, want er zullen koppen moeten rollen, niet de schuldigen weliswaar, maar ja, dat is niet zo uitzonderlijk.
Er werd inderdaad gesjoemeld en gegoocheld, maar de echte schuldigen staan niet op de galg!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan bijna niet anders of er zit een persoonlijke noot in dat verhaal. fictieve facturen door de boekhoudingen loodsen en via via geld overboeken naar....?
Foutje oké, maar dat is hier de boekhouding van het 1é freubelklasje als dat nog fouten zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke toestanden komt men in de Congo (met zijn frauderende leiders, dixit De Gucht) nog niet tegen? Hoe kan dit allemaal[size=7]?...[/size] |
|
![]() |
![]() |