Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 19 maart 2005, 18:25   #21
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Ik wacht dan ook met volle spanning op het moment waarop het "LA" de premier mag leveren. Want zulks mag je toch wel verwachten met dat enorme electoraal potentieel én LA's boude plannen...
Ik heb niet gezegd dat we ineens in de meerderheid gaan zitten, laat staan een premier leveren. Ik zie dat nu niet gebeuren en in geen 20 jaar, maar wat ik wel suggereerde is dat het niet meer lang zal duren dat we electoraal iets kunnen gaan betekenen.

Trouwens, het is een publiek geheim dat Elio Di Rupo de échte premier van België is dus ik zou niet te hoog van uw toren blazen.

Laatst gewijzigd door LA'er : 19 maart 2005 om 18:26.
LA'er is offline  
Oud 23 maart 2005, 03:02   #22
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LA'er
Ik heb niet gezegd dat we ineens in de meerderheid gaan zitten, laat staan een premier leveren. Ik zie dat nu niet gebeuren en in geen 20 jaar, maar wat ik wel suggereerde is dat het niet meer lang zal duren dat we electoraal iets kunnen gaan betekenen.
Hoe dan wel? Uw partij is niet gegroeid sinds ze de laatste keer electoraal er totaal niets van bakte, ze heeft geen nieuwe mensen aangetrokken of haar werking uitgebreid...

Waaruit zouden we dan moeten concluderen dat het LA opeens wél levensvatbaar zou zijn?
zorroaster is offline  
Oud 23 maart 2005, 13:36   #23
Strasser
Banneling

Strasser's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Liberaal Appel blijft WEL bestaan!

Met dit schrijven wenst het Liberaal Appel haar ongenoegen uit te drukken over de inhoud van het artikel dat vandaag 19 maart '05 in Gazet van Antwerpen onder de titel "Liberaal Appel verdwijnt" is verschenen. Daarin wordt beweerd dat de partijraad maandag zal beslissen op te doeken.

Als bestuur van het Liberaal Appel willen wij dit formeel ontkennen en betreuren wij dat bepaalde personen deze signalen de wereld insturen. Signalen die volledig onjuist zijn en louter en alleen dienen om schade te berokkenen aan de partij.

Het Liberaal Appel werkt momenteel volop aan een rechts-liberaal alternatief en onderhandelt met diverse liberale groeperingen en partijen om met een goed uitgebouwd programma in 2006 naar de kiezer te gaan. De huidige activiteit binnen het dagelijks bestuur en de lokale afdeling Schoten kan dit alleen maar bevestigen. Van een eventueel opdoeken van de partij is dus geen sprake!

Hoogachtend

Nicolas Bas
Nationaal raadslid
Politiek Secretaris LA Schoten
Zéér jammer dat het L.A blijft bestaan. De liberale mensonterende ideologie is "links" en predikt "gelijkheid" en "egalitarisme" wat ingaat tegen de natuurlijke orde want mensen zijn ongelijk. Liberalen hebben géén oog voor tradities en culturen enkel het geld en economische macht is voor hen van tel.
Strasser is offline  
Oud 24 maart 2005, 19:49   #24
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strasser
Zéér jammer dat het L.A blijft bestaan. De liberale mensonterende ideologie is "links" en predikt "gelijkheid" en "egalitarisme" wat ingaat tegen de natuurlijke orde want mensen zijn ongelijk. Liberalen hebben géén oog voor tradities en culturen enkel het geld en economische macht is voor hen van tel.
De individuele vrijheid en het zelfbeschikkingsrecht zijn de hoekstenen van het liberalisme evenals de vrijemarkteconomie.
Oud 24 maart 2005, 19:52   #25
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hoe dan wel? Uw partij is niet gegroeid sinds ze de laatste keer electoraal er totaal niets van bakte, ze heeft geen nieuwe mensen aangetrokken of haar werking uitgebreid...

Waaruit zouden we dan moeten concluderen dat het LA opeens wél levensvatbaar zou zijn?
De werking is wel uitgebreid. Momenteel zijn we volop bezig aan het onderhandelen met rechts-liberale partijen en groeperingen. Binnenkort is er het lentediner waar ondermeer Hugo Coveliers en een zeer belangrijk VLD-mandataris aanwezig zullen zijn.
Oud 24 maart 2005, 20:00   #26
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De werking is wel uitgebreid. Momenteel zijn we volop bezig aan het onderhandelen met rechts-liberale partijen en groeperingen. Binnenkort is er het lentediner waar ondermeer Hugo Coveliers en een zeer belangrijk VLD-mandataris aanwezig zullen zijn.
Wie mag dat wel wezen ??
Pietje is offline  
Oud 24 maart 2005, 20:03   #27
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wie mag dat wel wezen ??
Jean-Marie Dedecker
Oud 24 maart 2005, 20:07   #29
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wel wel wel .............8)
wel wel wel???
Oud 24 maart 2005, 20:13   #30
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wel wel wel???
Welja, ik had de indruk dat Dedecker Coveliers had "laten vallen", bij deze zijne "C4" uit de VLD..........8)
Pietje is offline  
Oud 24 maart 2005, 20:15   #31
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welja, ik had de indruk dat Dedecker Coveliers had "laten vallen", bij deze zijne "C4" uit de VLD..........8)
Dat was dan slechts een indruk. U begrijpt best dat Dedecker in moeilijke papieren komt bij de VLD als hij nog te veel contact zou hebben met Coveliers. U mag zijn aanwezigheid op ons lentediner dan zien als een soort van statement.
Oud 24 maart 2005, 20:19   #32
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat was dan slechts een indruk. U begrijpt best dat Dedecker in moeilijke papieren komt bij de VLD als hij nog te veel contact zou hebben met Coveliers. U mag zijn aanwezigheid op ons lentediner dan zien als een soort van statement.
Goh, zijn hoog stemmenaantal bij de voorzittersverkiezingen zal hem toch nog een tijdje "beschermen" tegen represailles, denk ik.
Pietje is offline  
Oud 24 maart 2005, 20:21   #33
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goh, zijn hoog stemmenaantal bij de voorzittersverkiezingen zal hem toch nog een tijdje "beschermen" tegen represailles, denk ik.
Voorlopig nog...
Oud 24 maart 2005, 20:28   #34
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
De werking is wel uitgebreid. Momenteel zijn we volop bezig aan het onderhandelen met rechts-liberale partijen en groeperingen.
Hoe dan? Door het onstaan van twee splintergroepen (Liberaal Alternatief en NU), het verdwijnen van uw afdeling Vlaams-Brabant en het uitblijven van een serieuze werking in Antwerpen zou uw werking uitgebreid zijn? Nu zit je te onderhandelen met twee andere dwergjes (Solide en Liberaal Alternatief) en dat moet indruk maken?
zorroaster is offline  
Oud 24 maart 2005, 20:48   #35
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hoe dan? Door het onstaan van twee splintergroepen (Liberaal Alternatief en NU), het verdwijnen van uw afdeling Vlaams-Brabant en het uitblijven van een serieuze werking in Antwerpen zou uw werking uitgebreid zijn? Nu zit je te onderhandelen met twee andere dwergjes (Solide en Liberaal Alternatief) en dat moet indruk maken?
Het dagelijks bestuur is aan het onderhandelen met diverse rechts-liberale groeperingen en partijen en daarbij horen inderdaad Solide en Liberale Alliantie.

Van de splintergroepen NU en Liberaal Alternatief heb ik nog nooit iets gehoord.

Er is een serieuze interne werking in Antwerpen, maar u moet begrijpen dat na het overlijden van onze stichter-voorzitter onze interne werking een tijdje stil heeft gelegen. Nadat Coveliers uit de VLD is gezet, zijn er onmiddelijk ondergandelingen begonnen waar u binnenkort een concreet resultaat zal zien.
Oud 25 maart 2005, 01:12   #36
Dwaallicht
Vreemdeling

Standaard

Politiek secretaris? Bestaat dit ook al in het donkerblauwe LA?
Jaja, de wereld wordt alsmaar gekker...
Oud 25 maart 2005, 15:29   #37
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dwaallicht
Politiek secretaris? Bestaat dit ook al in het donkerblauwe LA?
Jaja, de wereld wordt alsmaar gekker...
Alle geluk dat u er bent om dat te bevestigen.
Oud 25 maart 2005, 15:45   #38
Azal
Burger

Standaard

Ik hoop dat de geschiedens zich niet zal herhalen en dat LA eens eindelijk van zich zal afbijten.

Veel geluk en ik hoop dat jullie wel beseffen (en blijven beseffen) wat eigenhijd is.

Trouwens ik heb er een goed oog in als Coveliers jullie rangen vervoegt.

Veel sterkte!
Azal is offline  
Oud 25 maart 2005, 16:34   #39
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strasser
De liberale mensonterende ideologie is "links" en predikt "gelijkheid" en "egalitarisme" wat ingaat tegen de natuurlijke orde want mensen zijn ongelijk
Liberalisme streeft naar "gelijkwaardigheid", geen gelijkheid. Belangrijk verschil.

Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 25 maart 2005 om 16:34.
Zijne Heerlijkheid is offline  
Oud 25 maart 2005, 16:38   #40
LA'er
Provinciaal Gedeputeerde

LA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azal
Ik hoop dat de geschiedens zich niet zal herhalen en dat LA eens eindelijk van zich zal afbijten.

Veel geluk en ik hoop dat jullie wel beseffen (en blijven beseffen) wat eigenhijd is.

Trouwens ik heb er een goed oog in als Coveliers jullie rangen vervoegt.

Veel sterkte!
Danku voor uw steunbetuiging!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be