![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#26 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Uit wat de belzieke 'parlementaire democratie', alias de particratie, alias de 'Natie' van datgene bakt dat zij zelf als 'democratie' verkoopt?
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Begin misschien eens met excuses voor het meer dan 100 jaar wachten op een deftige Nederlandstalige tekst van de grondwet van uw belgistan. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Vreemdeling
|
België. Jaja, België. Wat denk je dan? Aan de zogezegde democratie dat België heeft?Ik dacht het niet. Ik denk dan aan de miljardenstroom naar Wallonië, aan de vele verschillen tussen Noord en Zuid en de twee democratieën dat België heeft. Dat laatste is duidelijk. Zie naar dossier B-H-V!! Wallonië wil niet praten, er is grote ruzie! Is dat volle democratie?? Maak Vlaanderen onafhankelijk en maak het een staat want als men blijft de staat België steunen is het over 30 jaar een ontwikkelingsland. Weg met de armoezaaiers van Wallonië!! Leve Vlaanderen!!
. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bestaat uw argumentarium enkel uit kappen op het waalse volk? Zijt gij een vlaamsgezinde omdat de walen u niet aanstaan of zo? Als ej een ideologie gaat baseren op de haat tegenover een buurvolk ben je pover bezig. Ik zou haast denken dat Vlaanderen bestaat uit gratie van het afgeven op de walen, dat dat de voornaamste betekenis is: vlaams ontleent zijn identiteit uit anti-waals zijn.
Ken uw vijand en de vijand is niet 'de walen' maar de belgische staat en haar heersende klasse.
pri alies opinioj, nepre legu! Laatst gewijzigd door Pelgrim : 29 maart 2005 om 14:49. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
U spreekt dus uw partijgenoot "VB'er" tegen die de Franstalige Belgen voor "armoezaaiers" uitmaakt?
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mag dat niet? Zijn ze in de BUB het allemaal honderd procent eens of zo? Niet dat me dat zou verbazen...
|
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Dat mag zeker, maar dat ze het dan ook eens toegeven.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
Is er hier iemand die het boek gelezen heeft? Want zo te lezen is dat niet het geval.
|
|
|
|
#37 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat zegt u de miljardenstroom van Vlaanderen naar Wallonië, solidariteit heeft zijn grenzen ! Neen ik ben Vlaming en er fier op, ik wil leven en ook laten leven, maar als je ziet hoe er geprofiteerd en misbruik gemaakt wordt van onze goedheid is het nu welletjes geweest en moet die kraan serieus dichter gedraaid worden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|