![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() vb'er zou het misschien niet gemakkelijker zijn om u direkt bij Vlaams Belang aan te sluiten ipv eerst op je eentje een partij op te richten om dan samen te gaan met het VB ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Jozef Ostyn is volgens mij de slaaf van kim. Die extreem-linksen is volgens mij goed voor de democratie. Kim: ik hou mijn smoel niet => Jozef Ostyn: Ik ook niet!!
Leve links, hahahahahaahahahhahahaahah Vlaams belang eerst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is gewoon voor zekerheid. Het Vlaams Belang is al jaren in het slechte daglicht geplaatst door de traditionele partijen. Ik vind dat een nieuwe partij goed is. En misschien later, het op te richten om dan als het Vlaams Belang nog bestaat of nog aan de macht staat, mijn partij er bij te voegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben allesbehalve extreem links en Jozef is verre van een slaaf van mij.
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat je trouwens een partij in dienst van het Belang opricht toont je laag Vlaams-nationalistisch gehalte aan. Een partij voorop stellen aan de belangen van Vlaanderen en al haar inwoners getuigt niet echt van volksnationalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Centrum rechts.
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() En je zijt Belgicist?? Wat vind jij van de standpunten van het Vlaams Belang??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En niemand verbiedt je hier toch je mening te verkondigen?? Vrije mening is helemaal niet hetzelfde als geen kritiek aanvaarden. Als het al niet kan verdragen dat mensen kritiek geven op je mening ga je helemaal niet ver komen in de politiek. Dat is waar het trouwens om draait bij vrije meningsuiting: kritiek geven en ontvangen. En de wereld wordt helemaal niet geregeerd door linkse zakkenvullers. Laat dat links er maar van af, want voor de politieke elite doet het er helemaal niet toe of ze nu links of rechts zijn. De Volksunie werd vroeger ook genoeg geboycot alhoewel ze centrum waren. Ik heb zo de indruk dat jij iedereen die ook maar een beetje anti-Vlaams of pro-Belgisch is de linkse stempel geeft. Maar besef nu eens dat dat weinig met links of rechts te maken heeft maar wel met opportunisme en machtswellust, en dat is hetgeen waar VLD en SPA in verward zitten. Zou SPA in de oppositie zitten, zou ze wat onafhankelijker zijn van haar vakbond zou ze eveneens de Vlaamse kaart trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk ben ik Belgiciste, daarom hoef ik nog niet links te zijn he!
![]() Hetgeen ik nu ga zeggen is een persoonlijke mening, is dus geen uitspraak in naam van mijn partij! In Antwerpen kunnen we niet ontkennen dat we met een probleem van criminaliteit zitten en hoe je het ook draait of keert, die criminaliteit wordt in hoofdzaak begaan door allochtonen. Ikzelf woon in Hoboken en zie ook wat daar gaande is. Het Vlaams Belang haalt dit niet alleen aan, maar speelt er ook op in. Daarom stemmen er zoveel mensen voor het VB. Ze voelen zich niet meer veilig in hun buurt/straat en denken dat het VB garant zal staan voor hun veiligheid. Ik vind het goed dat het VB dit aankaart, maar ze moeten ook niet overdrijven. Ik heb geen enkel probleem met de marokkaan of turk in mijn straat, ik heb wel een probleem met de marokkaanse jongerenbendes die op het Zwaantje mensen overvallen en er niet voor terugdeinzen iemand neer te steken voor een gsm.
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() zeg,
krijg je die foto automatisch bij het inschrijven van die service misschien? ![]()
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
SM-neigingen zijn mij vreemd. Ik ben bijgevolg niemands slaaf. Wat mijn politieke overtuiging betreft weet iedereen dat ik een Vlaamse christen-democraat ben (alle drie die elementen zijn belangrijk voor mij). Zelf hou ik niet zo van het links-rechts-schema, al vinden de meeste mensen die mij persoonlijk kennen mij behoorlijk rechts. Persoonlijk verkies ik om mezelf te omschrijven als conservatief. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geef Kim gelijk. De criminaliteit in Antwerpen en ander grootsteden worden meestal gepleegd door grote allochtone bendes. Het VB zet een stap verder. Hoe minder er hier komen, hoe minder allochtone criminaliteit!
Meneer Jozef Ostyn, Als u vlaams christen en democraat ben, zou u dan geen plaatsje kunnen vinden bij het VB?? Als u toch rechts bent en democratisch en conservatief en Vlaams?? Het VB staat voor al deze politieke ingevingen. www.vlaamsbelangeerst.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heb je dan wel heel slecht ingeschat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Je bent toch niet de enige in de BUB die daar zo over denkt? Ik denk dat je er nog van zou verschieten hoeveel stemmen je haalt in Antwerpen door een rechts programma naar voor te schuiven. |
|
![]() |
![]() |