![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat hij gisteren onwel geworden is doet me eigenlijk niet raar hoor, je moet het maar kunnen hé zo'n leven hebben, chapeau daarvoor, maar het zou niet voor mij zijn.
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen. Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren Laatst gewijzigd door bartje : 30 maart 2005 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Verhofstadt in Toscane dan ook al 'zo'n leven'?
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Is het gepermiteerd ja om ook nog effe vakantie te nemen? Elk mens heeft daar toch recht op dacht ik. En dat het nu juist in Toscane voortkomt is omdat zijn lichaam ontregeld is.
Tja de schrijfels in die quote spreken weer boekdelen!
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan gaan wij daar mekaar vast en zeker tegenkomen, ... met mijn slecht karakter is er maar een plaats om mij veilig op te bergen dat is den binnenste cirkel van de hel, als de Satan nie oppast, gaat hij nog ne geweldige concurent aan mij hebben ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel u maar voor dat ze ons in den hemel steken...
Trouwens die rijstpap of dat dat nu met een gouden lepelken is of een zilveren, da steekt toch tegen achter 14 dagen, ... en die engelen hebben daar geen geslacht, dus eigenlijk zijn dat allemaal homo's of lesbische, maar zelf dat is eigenlijk niet duidelijk, want ze hebben geen geslacht. neen den hemel is veel te politiek correct voor ons, geef mij maar de duistere diepten van de hel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die hartklachten betreft : wat men Verhofstadt zeker niet kan ontnemen is dat de man hard werkt. Ik ben het volledig oneens met zijn ommezwaai in de politiek en zeker met zijn links beleid, maar hij werkt wel hard. En het is bekend dat hartklachten bij hardwerkende mensen meestal bij een moment van ontspanning (bijvoorbeeld op vakantie) voorkomen. Laatst gewijzigd door Antoon : 30 maart 2005 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Je moet daar niet mee lachen. Toscaanse wijn smaakt heel wrang en je kan er echt misselijk van worden bij te grote hoeveelheden.
Het verwondert mij wel, Verhofstad gaat er toch prat op om zelf wijn te cultiveren. Waarschijnlijk is het de melange, teveel zuiderse wijn, gemengd met noord italiaanse levert veel foezel op. Dat is vragen om problemen. De wijn uit het zuiden moet langer liggen en vraagt dus meer kosten dan de noord italiaanse, die vinniger en dynamischer is. Een goede wijboer weet echter dat je de zuiderse wijn niet onbeperkt mag laten liggen, dan kruipt er alleen maar extra geld in en ze wordt er toch niet van beter. De kunst bestaat erin te weten wanneer je moet ophouden met investeren in dat soort wijn. Het is ook niet goed beide soorten te mengen want de wijn uit het zuiden smaakt onmiddelijk teveel door. Verhofstad had beter moeten weten !!! Hij kan beter ophouden met zijn experimenten en zich concentreren op de wijn uit zijn noordelijke wijngaard.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() see you in hell Herr Flick....
Ik krijg trouwens het zuur als ik teveel rijstpap eet...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal mije goeie vriend Beëlzebub vragen om hij het vuur wat hoger stookt... kwestie van den barbeque op temperatuur te hebben als ge arriveert ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Begin vorig jaar overleed ook iemand die ik kende aan een hartaderbreuk, 25 jaar. En ja zoals Antoon zegt, zo'n leven mag je niet onderschatten zu! Je moet het maar doen en je pleegt in feite roofbouw op je lichaam hé en niet ieder lichaam is hetzelfde hé, de ene kan daar beter tegen dan de andere!
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Komt waarschijnlijk omdat het niet bepaald mijn favorieten zijn. Goed dat er nog slimme mensen zijn zoals gij om ons daarop attent te maken. Ik zou ook niet graag hebben dat ze mijn naam zouden schrijven als Konfucius...
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Dat is dan waarschijunlijk het enigste wat men kan waarderen aan verhofstadt dat hij hard werkt.. ik herinner me nog bij de verkiezingen vorig jaar toen filmden ze waar men de uitslagen volgde in de melsenstraat , ze zaten daar allemaal in zwart maatpak ... een donkere kamer, sommige zonnebril op , meeste een dikke sigaar aan het smoren en dan verhofstadt die bij elke uitslag zei dat men het beter deed dan verwacht en een lakei die hem steeds geljk gaf. Die man staat volgens mij wel heel ver van het volk, ik dacht eerder dat ik naar een bijeenkomst van de maffia aan het zien was .. met de peetvader aan het hoofd.
En dan was er nog een campagnefilm iop canvas ... en voortdurend was hij bezig van de meida dit , de media dat ..zelfs om een jas te kiezen ad hij een spin-doctor nodig. En dan op de markt , hij had amper een blik over voor de gewone man... hij had zoiets over zich van "moet ik dit nu echt doen , met dat stom gepeupel..". De vleesgeworden arrogantie , maar wel energiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |