Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 6 april 2005, 12:32   #21
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Turkje : 6 april 2005 om 12:32.
Turkje is offline  
Oud 6 april 2005, 12:35   #22
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

Ja, de Ultra-topkrantjes zijn wel dé autoriteit als het aankomt op muzikale kwaliteit.
Dynamite en K3 zijn dus beter dan Deus!
Everytime is offline  
Oud 6 april 2005, 12:53   #23
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Terecht dus als ik jullie Vlaams-nationale "logica" volg...
Zeg, heb jij wel ogen in je kop? Bril nodig? Deus geeft een concert tegen het VB, dat is dus een politieke actie, terwijl de Strangers gewoon als opluister een concert gaven voor dé partij van Antwerpen.

Ik versta dat je niet van de slimste bent maar in het vervolg zou ik toch betere argumenten gebruiken.
Stubaf. is offline  
Oud 6 april 2005, 12:59   #24
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ik snap de logica van sommigen hier toch niet, hoor. Ik kan begrijpen dat zo'n concert waarschijnlijk geen VB-kiezers gaat overtuigen, maar hoe zou een concert voor verdraagzaamheid nu mensen in de armen van het VB drijven??
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 6 april 2005, 13:11   #25
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik snap de logica van sommigen hier toch niet, hoor. Ik kan begrijpen dat zo'n concert waarschijnlijk geen VB-kiezers gaat overtuigen, maar hoe zou een concert voor verdraagzaamheid nu mensen in de armen van het VB drijven??
Omdat een concert tegen een partij helemaal geen concert voor verdraagzaamheid is.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 6 april 2005, 13:14   #26
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet belachelijk doen, hè. Als je optreedt voor zo'n partij, blijkt daaruit steun. Tenzij je het echt alleen voor het geld doet, die arme artiesten. Maar dat geldt voor Deus misschien ook;
Daar blijkt dan helemaal geen steun uit. Een zoveelste demonstratie van Hans zijn "Als je niet tegen bent, ben je voor"-logica...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 6 april 2005, 13:28   #27
lievendr
Provinciaal Gedeputeerde

lievendr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet belachelijk doen, hè. Als je optreedt voor zo'n partij, blijkt daaruit steun. Tenzij je het echt alleen voor het geld doet, die arme artiesten. Maar dat geldt voor Deus misschien ook;
er zijn genoeg artiesten die voor het geld voor verschillende partijen hebben opgetreden. hetgeen ook normaal is.
de nieuwe snaar en n-va? zou kunnen, maar herinner het me niet.
Oud 6 april 2005, 14:08   #28
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlomsBelang
Net gelezen in Metro dat Deus op de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen een concertje gaat geven tegen het Vlaams belang.

En dan nog de schonen uitleg dat Antwerpen ook een ander gezicht heeft.
Ja, da van de Marokkanen en de illegale Georgiers en albanezen....

Het zal wel weer een extreem-links feestje worden...maar laat ze maar doen..
Zonen onbekende Vlaamse zanger die nooit in den top 10 staat zal toch nie veel aantrek hebben.

Op naar de 40% in Antwerpen, en in Mechelen naar de 35%!!!
Hoeveel asielzoekers gaan ze daarvoor weer optrommelen?
Volksstormer is offline  
Oud 6 april 2005, 14:10   #29
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Dynamite en K3 zijn dus beter dan Deus!
Hoort "Alle kleuren van de regenboog" misschien niet thuis op datDeus-feestje?
Volksstormer is offline  
Oud 6 april 2005, 16:26   #30
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

dEUS maakt geweldige muziek! Een gratis concert? Zalig toch? Het gaat er niet echt om mensen te overtuigen, eerder om aan te tonen dat er ook nog niet-VB Antwerpenaren bestaan. Hij wou de allochtone gemeenschap er heel sterk bij betrekken (focus). Er gingen nog een stuk of 5 andere groekes ook komem (nog niet bekend), waarscheinlijk in het stadspark. Ik kijk er al naar uit ze. Denk dat er wel veel kans is op rellen, en dan heb ik het niet alleen over de marokkanen...
la_Principessa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:28   #31
la_Principessa
Banneling

la_Principessa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Hoort "Alle kleuren van de regenboog" misschien niet thuis op datDeus-feestje?
Ik dacht het niet.
la_Principessa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:32   #32
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Zeg, heb jij wel ogen in je kop? Bril nodig? Deus geeft een concert tegen het VB, dat is dus een politieke actie, terwijl de Strangers gewoon als opluister een concert gaven voor dé partij van Antwerpen.

Ik versta dat je niet van de slimste bent maar in het vervolg zou ik toch betere argumenten gebruiken.
Ah dus, volgens uw "slimme" logica is optreden vóór het Blok wél toegestaan, maar niet ertegen?
Hans1 is offline  
Oud 6 april 2005, 16:34   #33
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Omdat een concert tegen een partij helemaal geen concert voor verdraagzaamheid is.
Ah dus volgens uw Blok-logica zijn we onverdraagzaam wanneer we tégen de de onverdraagzame ideeën van het Blok ageren? Amai, de flaminganten hebben weer eens slecht geslapen precies.

Dan is elke politicus en politiek-geïnteresseerde onverdraagzaam omdat die altijd wel ergens tegen is.

Laatst gewijzigd door Hans1 : 6 april 2005 om 16:35.
Hans1 is offline  
Oud 6 april 2005, 16:36   #34
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Deus onbekend? Maar jongen toch, Deus heeft al meer verwezenlijkt dan jij of uw partij ooit zal doen! 8)
jesus, what the f*ck is Deus
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:38   #35
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
dEUS maakt geweldige muziek! Een gratis concert? Zalig toch? Het gaat er niet echt om mensen te overtuigen, eerder om aan te tonen dat er ook nog niet-VB Antwerpenaren bestaan. Hij wou de allochtone gemeenschap er heel sterk bij betrekken (focus). Er gingen nog een stuk of 5 andere groekes ook komem (nog niet bekend), waarscheinlijk in het stadspark. Ik kijk er al naar uit ze. Denk dat er wel veel kans is op rellen, en dan heb ik het niet alleen over de marokkanen...
die hebben toch geen geld... 't zal moeten gratis zijn voor die toeristen... bel eens SSteve SStevaert en ene "Moussaka", zorg maar voor genoeg buitenwippers... liefst Albanezen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 6 april 2005 om 16:39.
ancapa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:40   #36
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Yeps, er is zoveel aandacht voor het VB in Antwerpen dat de stad er als het ware mee vereenzelvigd wordt. Ten onrechte, en dat mag gerust (luid) geuit worden.
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 6 april 2005, 16:41   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
Hoeveel asielzoekers gaan ze daarvoor weer optrommelen?
misschien kan Remmery eens sponsoren... met gratis TV reclame
ancapa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:46   #38
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hans de zwans is weer druk bezig zinloze besluiten te trekken... allesbehalve logica terug te vinden !

dus een vegetariër mag niet optreden voor een vleesfabricant of zo ?

daarom dat Deus gratis optreedt zeker... daarmee loopt de zaal misschien eens vol...
ancapa is offline  
Oud 6 april 2005, 16:47   #39
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah dus volgens uw Blok-logica zijn we onverdraagzaam wanneer we tégen de de onverdraagzame ideeën van het Blok ageren? Amai, de flaminganten hebben weer eens slecht geslapen precies.

Dan is elke politicus en politiek-geïnteresseerde onverdraagzaam omdat die altijd wel ergens tegen is.
Er is een verschil tussen een concert tegen onverdraagzame ideeën en een concert tegen een politieke partij. Daarmee wil ik niet zeggen dat er geen concerten tegen politieke partijen mogen gehouden worden, maar zoiets zal echter weinig uithalen volgens mij. Mensen laten hun stemgedrag nauwelijks of niet beïnvloeden door muzikanten. Hoeveel concerten zijn er in de VS niet geweest tegen de herverkiezing van Bush? Ze hebben in ieder geval niet veel geholpen.
Dave Brocatus is offline  
Oud 6 april 2005, 16:48   #40
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot
Yeps, er is zoveel aandacht voor het VB in Antwerpen dat de stad er als het ware mee vereenzelvigd wordt. Ten onrechte, en dat mag gerust (luid) geuit worden.
dat ze in Gent eens gaan optreden... misschien valt er de stroom nog eens uit
ancapa is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be