![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 6 april 2005 om 12:32. |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik versta dat je niet van de slimste bent maar in het vervolg zou ik toch betere argumenten gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap de logica van sommigen hier toch niet, hoor. Ik kan begrijpen dat zo'n concert waarschijnlijk geen VB-kiezers gaat overtuigen, maar hoe zou een concert voor verdraagzaamheid nu mensen in de armen van het VB drijven??
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
de nieuwe snaar en n-va? zou kunnen, maar herinner het me niet.
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() dEUS maakt geweldige muziek! Een gratis concert? Zalig toch? Het gaat er niet echt om mensen te overtuigen, eerder om aan te tonen dat er ook nog niet-VB Antwerpenaren bestaan. Hij wou de allochtone gemeenschap er heel sterk bij betrekken (focus). Er gingen nog een stuk of 5 andere groekes ook komem (nog niet bekend), waarscheinlijk in het stadspark. Ik kijk er al naar uit ze. Denk dat er wel veel kans is op rellen, en dan heb ik het niet alleen over de marokkanen...
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan is elke politicus en politiek-geïnteresseerde onverdraagzaam omdat die altijd wel ergens tegen is. Laatst gewijzigd door Hans1 : 6 april 2005 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 6 april 2005 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus een vegetariër mag niet optreden voor een vleesfabricant of zo ? daarom dat Deus gratis optreedt zeker... daarmee loopt de zaal misschien eens vol...
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |