![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat u doet is zonder meer een boeman verzinnen, en dan allerlei roddels over die boeman vertellen. Aan feiten stoort u zich niet. Dat u een lijst met Joodse namen ergens vindt volstaat om Joodse Controle op de economie te poneren. Dat een Palestijns agentschap beweert dat Sharon beweert dat Amerika in zijn broekzak zit is voor u voldoende om dat voor waar te houden. Dan moet u niet bij mij afkomen met selectief redeneren, want wie hier arbitraire selecties maakt, dat bent u wel. Arbitraire selecties om de meest afgezaagde en primaire waanidee van de laatste eeuw toch maar te kunnen volhouden. Veel inzicht, veel ratio zie ik hier niet. Einde discussie wat mij betreft.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien verdoezel ik niets. Ik zeg alleen maar wat miljoenen andere mensen weten en denken. Ook heb ik geen boeman nodig, ik zou niet weten waarvoor. Wat wel selectief is, is jouw manier van redeneren. Als je iets hoort dat je niet aanstaat of dat je niet kan vatten, zelfs als er steunend materiaal wordt gegeven, doe je dit direct af als conspirationeel, hoax, niet rationeel ... en welke adjectieven gebruikt u ook alweer. De economie in de States wordt beheerst door de banquaire sector. Als ik nu een lijstje geef van wie de aandeelhouders van de FED zijn, en die blijken grotendeels ook joods te zijn, dan ben ik natuurlijk weeral selectief, niet rationeel, hoaxachtig, enz... 1+1= niet steeds gelijk aan 2. Daar hebben veel mensen het moeilijk mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer en niet minder. Vermits het uw vooroordelen bevestigd gelooft u het. Dezelfde pers beweert dat de aanslagen van 9/11 door Al Qaeda werden gepleegd en geloven niet in uw Illuminati verhalen. Dit komt niet overeen met uw vooroordelen en hier gelooft u de pers niet. Steunend materiaal heeft u net niet gegeven. U geeft lijstjes, precies zoals de dodenlijsten van de conspiracisten. Met selectieve lijsten kan men alles bewijzen. En, het zal u misschien verbazen, maar 1 + 1 = 2.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steunend materiaal dan... ik volg voor één keertje jouw redenering... als kwaliteitskranten het schrijven, moet het wel waarheid zijn. Zij chequen immers hun verhalen ( zij hebben daar tijd en geld voor ). Lijsten ... die de grootste media-concerns in de States omvatten ... dat is niet zomaar ee lijstje. Dit is inderdaad een heel selctief lijstje ... volledig gericht naar 1 specifieke industrie. Een industrie die de meningen van de mensen bepaalt ( geldt niet voor vrijdenkers ). 1 + 1 = 2, maar niet altijd, ze kunnen elkaar ook opheffen tot er niet van overschiet ( quantum mechanica ). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 april 2005 om 10:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Tsja.. Zij leven op reclamegelden en abonnementsgelden, dus objectiviteit gewaarborgd, nietwaar?
Citaat: Oorspronkelijk bericht door /\|cazar Lijsten ... die de grootste media-concerns in de States omvatten ... dat is niet zomaar ee lijstje. Dit is inderdaad een heel selctief lijstje ... volledig gericht naar 1 specifieke industrie. Een industrie die de meningen van de mensen bepaalt ( geldt niet voor vrijdenkers ). Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Dit zijn oordelen. Waar zijn de feiten die bewijzen dat uw lijstje geen selectief lijstje is?
Of, wat is de bron van uw lijstje, zodat ik ze kan controleren en kan gaan zoeken naar de rest van het lijstje?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 april 2005 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het principe van dit soort lijsten is dat het volstaat dat er ooit een Jood in een organizatie of bedrijf een hoge functie bekleedde om aan te tonen dat het een "Joodse organizatie of bedrijf" is. (En dus deel van een Joods complot om de wereld te beheersen.) Merk gewoon het onwetenschappelijk karakter van de lijst op! Geen eenheid van tijd, geen eenheid van functie, geen context (wat met de andere bedrijven), geen statistische gegevens. Gewoon een "Jodenlijst".
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 april 2005 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Volgens mij hè, zijn al die netwerken waar hier over gebabbeld wordt, puur vrijetijdsclubjes. Wij zien ze als "heel groots", sommigen noemen ze "staatsgevaarlijk". Maar uiteindelijk zijn het 30 of 40 mensen die hier werden vernoemd. 40 van een personeelsbestand (van de betrokken bedrijven) van zéker 40.000. En de vraag is, of ze elkaar kènnen. Want wat stormers zien als een club, hoeft nog geen club te zijn.
En het "old boys netwerk" is overal, altijd. Ik ken mijn buurman en krijg iets gedaan. Old Boys. Als president ken ik de keizer van Rome. En ik krijg iets gedaan. Old Boys (letterlijk in deze zin, want dit was ancient). Het enige probleem dat ik vaststel bij die vaststellingen van Alcazar, is het volgende: Waarom moet de wereldleiding toch altijd worden beschouwd als iets wat wij gaan doen? Wij, als onderdeel van onze maatschappij, gaan zorgen dat de wereld goed bestuurd wordt. Moet iedereen wel naar ONS luisteren. Dat is wat de USA doet, dat is wat Azië doet, dat is wat Europa doet en dat is wat de rest ook doet. Uiteindelijk overroepen ze elkaar allemaal, belanden ze in een zoveelste oorlog en is er weer geen consensus. Terwijl "het volk", "de bevolking", niets liever wil dan gewoon naar verweggistan kunnen reizen zonder al die maffe paspoortcontroles en grensblokkades. Zonder het risico te lopen opgeblazen te worden, als gevolg van 'verkeerde' politiek.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 april 2005 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ergens snáp ik dat ook wel. Als je je mening over de Joden baseert op die paar maffe orthodoxen die met hun kop tegen de muur staan te bonken, dan wil je al snel gaan geloven dat álles een 'conspiracy' is. Zoals zij dat ook doen. Of is dit nu weer wáy out of line? Thanx for bron, Fire. Wat mensen trouwens vaak vergeten, is dit: de wereld is klein. Het is niet zo vreemd, dat GM zaken doet met Toyota, als je bedenkt dat dit de 2 grootste autoproducenten ter wereld zijn. Dat de mensen aan de top vrij eenzaam zijn, moge duidelijk zijn. Mensen met veel macht en weinig anderen om zich heen die ook zoveel macht hebben. Dat de kliek zich beperkt tot 100 families die 80% van de kapitaalstromen in de wereld 'sturen', is ook al niet zo vreemd, als je bedenkt dat het juist al deze familiebedrijven zijn, die zo keihard hebben gevochten voor de positie die ze nu bekleden. Dat dat 'niet altijd' met schone handen ging, moge duidelijk zijn. Daar laat ik mij hier nu ook niet over uit. Zoiets, nietwaar, mijn beste?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 9 april 2005 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen mag posten wat hij wil (binnen de beperkingen die de moderators hebben bepaald, uiteraard). Maar wanneer iemand beweringen plaatst, dan is het evenzeer mijn recht om te vragen waar deze beweringen op gebaseerd zijn. In het concreet geval hier toonden de 'antwoorden' dat de basis van de beweringen niets meer dan vooroordelen waren.
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Joden maken amper 0,04 % van de Amerikaanse bevolking uit.
Toch bevolken ze massaal topposities in sleutelpunten: banquaire wereld, media, en ook gedeeltelijk politiek. Dat is een anomalie. Citaat:
![]() Maar een old boys clubje als Rotary, Lions, ... is wel iets anders dan een groep die handelt vanuit een zekere geloofsovertuiging... In het vetgedrukte: ben ik volledig mee akkoord. Maar je moet al stekeblind zijn om niet vast te stellen dat het omgekeerde in de maak is. 11 september wordt gebruikt als excuus om Orwells natte droom te installeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een anomalie, zegt u. Hoe lost u deze "anomalie" op? Quota's? En begrijp ik het goed dat netwerken waar u deel van uitmaakt goedaardig zijn en netwerken (zo ze bestaan) waar u geen deel van uitmaakt kwaadaardig zijn? ![]() Als u denkt dat de meeste Joden "handelen vanuit een zekere geloofsovertuiging" ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 april 2005 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergeet trouwens ook niet, dat een politicus in Israël 24 uur per dag wordt begeleid door bodyguards. Zie je het hier al gebeuren? Dat zorgt voor een andere mentaliteit. Zie deze foto: ![]() Foto uit 2000. Israëlisch premier ontmoet Nederlands politicus. Zie die aap op de achtergrond staan! Wat je laatste woorden betreft: Heeft niets met Joden te maken, dan kun je het beter gaan zoeken bij de Texaanse olie (Bush), de pijpleiding door Afghanistan (USA) en de olievelden in Irak (Amerikaanse bedrijven). Dat dat leidt tot 1984, is wellicht de natte droom van Rumsfeld (Ook joods misschien?) en Cheney. Voor Orwell is dit een nachtmerrie. Geen enkel kunstenaar wil zijn maatschappijkritiek als realiteit ervaren.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Speciaal voor de massaal van de klif afspringende lemmings : http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...bb.20040112.rm : maingstream shit.
firestone, u vraagt mij wat een goede oplossing zou zijn, u suggereert een quotum. Vanuit mijn jarenlange ervaring met vechtkunst weet ik dat het slechts 10 seconden duurt alvorens je door het dichtknijpen van de hoofdslagader door wurging, je iemand definitief kan uitschakelen. Ik ben niet mals, omdat ik ook de misbruiken constateer. Geef mij 10 seconden en ik los de problemen op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
<cryptic> Laatst gewijzigd door /\|cazar : 10 april 2005 om 04:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |