![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien moet u, en ik dring er nog eens op aan, de artikelen over vrije meningsuiting van uw eminente collega-jurist Matthias Storme maar eens lezen, dan kan u voor uzelf opmaken dat eigenlijk een censuur-voorstander bent wanneer hetr wel in uw kraam past....
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik daar zou zeggen dat BUB elk jaar een gratis pensenkermis zou organiseren, kwets ik daar niemand mee. Maar het is niet waar (denk ik toch ![]()
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Tja Wat voor een stemmenmakerij.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsss, jullie BUB'ers zijn echt nog zieliger dan ik dacht. Lager kan je echt niet vallen, en dan nog anoniem. We weten trouwens ook wel dat dat anoniem geval één van de hier aanwezige BUB'ers is (of jullie gebande minister van propaganda en geschiedsvervalsing), na wat er hier reeds gebeurd is acht ik jullie tot alles in staat (behalve enkelen zoals Kim).
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hoe laag kunnen ze nog vallen? Kunnen ze wel nog lager vallen? Een open-source webproject misbruiken ter (gratis) ondersteuning van hun politieke propaganda. Je moet niet vragen wat voor een lafaards dat ze zijn.
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
oh ja, en een paardekop ![]()
God save the king, 'cause no one else will -- Blackadder Laatst gewijzigd door big bad wolf : 13 april 2005 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() wikipedia is echt wel nuttig en plezant, kheb er zelf al dingen opgezet! maar inderdaad, het slechtste wat je kan doen daarop is eigen propaganda, zeker voor politieke doeleinden. Hetgeen er centraal staat is objectiviteit en neutraliteit, al zie ik in dat het moeilijk is met anonieme posters.
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 |
|
![]() en als ik dan vergelijk met hoe rustig en sereen het lemma over de LSP is...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linkse_...stische_Partij
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
" Toenemende verrechtsing van de SP (ondertussen omgedoopt tot SP.a) leidde ertoe dat haar arbeidersbasis afkalfde." "De partij strijdt voor de rechten van de arbeiders en de bevolking in het algemeen. Zij keren zich tegen alle onderdrukkende regimes en verwerpen daarom uitdrukkelijk zowel het onderdrukkende regime van Stalin in de Sovjet-Unie als elke vorm van extreem-rechts. Zij zijn meestal aanwezig op betogingen en vormen een strijdbare groep die ook nog jongeren weet te bereiken." Laatst gewijzigd door Patriot! : 13 april 2005 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De trotskisten hebben al van in de jaren '20 kritiek opStalin en het stalinissme geleverd. Zelfs toen Stalin nog in hetr westen populair was ( zie bijv de Fabians en Dobbs). Voor de val van de Muur stond het CWI ( internationale waar de LSP de Belgische afdeling van is) in contaact met illegale oppositiegroepen. En de LSP als socuialistische partij wil de arbeidersklasse organiseren om haar belangen te verdedigen. Verschillende leden vand e LSP zij delegees in hun bedrijf of spelen een rol in een buurtcomité".
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 13 april 2005 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Pure objectiviteit bestaat niet. Bijna alle informatie is subjectief. Die ligt ook aan de basis van een gezonde democratie zolang de tegenspraak gegarandeerd wordt. Waarschijnlijk is het dat wat jullie stoort.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 14 april 2005 om 11:01. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
een goede woordkeuze is dus prioritair bij het opstellen van een neutrale tekst
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|