![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [In veel Usenetnieuwsgroepen bestaat de traditie dat de thread afgelopen is zodra zo'n vergelijking wordt gemaakt. Degene die de nazi's als eerste noemt heeft automatisch verloren, ongeacht het onderwerp dat werd besproken. Daarbij komt dat degene die er op wijst dat de Wet van Godwin op de draad van toepassing is, eveneens als verliezer van de discussie wordt beschouwd, omdat het als een slechte gewoonte wordt gezien om de wet expliciet aan te roepen. ] Laatst gewijzigd door la_Principessa : 30 april 2005 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik deed niet eens mee! Geboren verliezer ik. 8) Laatst gewijzigd door la_Principessa : 30 april 2005 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(of gewoon onsportief van mij, dat ik niet toegeef dat ik heb verloren en niet jij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En dan? Dat de moslims de meerderheid vormen. U doet net of de moslims de EU zouden afschaffen, alles om zeep gaan helpen en iedereen uitmoorden.
Beetje overdreven. En daarbij, als alle moslims hier zouden zitten. Ga jij dan naar hun land van afkomst, daar zit dan niemand meer. En de moslims zouden niet naar daar komen omdat ze het toch allemaal al gezien hebben. En u leeft in het warme zuiden, vrij van alle zorgen. Mooi toch?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben eerder bang van mensen die bang zijn voor moslims, die hebben meestal rare kronkels in hun hersenpan....
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste extreem-rechtsen zijn in gebieden waar weinig tot geen allochtonen wonen. Laatst gewijzigd door sinan123 : 3 mei 2005 om 18:38. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[size=4]RECONQUISTA[/size] Laatst gewijzigd door tsebbe : 3 mei 2005 om 19:23. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het was gewoon een gezellig dag met veel multiculturele inbrengen en veel oranje op straat. Leve de Koninigin! Pim Fortuyn was niet extreem rechts. We zien nu dat de PvdA in de peilingen de grootste partij in Rotterdam is. Je kan zeggen dat dit komt omdat er veel allochtonen in Rotterdam wonen, maar dan zou het onlogisch zijn dat een paar jaartjes geleden Pim Fortuyn veel kiezers had in Rotterdam. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Koningen bezoket 1 of 2 plaatsen in Nederland, waar het dan erg druk wordt. Er zijn vele openluchtfeesten en vrijmarkten (ook in Rotterdam dus) Tijdens de vrijmarkten verkopen kinderen hun oude speelgoed en volwassenen hun rommel. Ook mogen kinderen hun kunstjes vertonen. Amsterdam: (kon geen foto's van R'dam vinden) ![]() Het weer zat ook mee en het was heel druk met heel veel kraampjes. Laatst gewijzigd door sinan123 : 3 mei 2005 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik had helaas geen tijd om even langs de Linnaeussraat een kort eerbetoon voor Theo te gaan brengen. Toch raar idee achteraf, al die mensen die op die bootjes staan te dansen, terwijl terzelfdertijd Hirsi Ali en Geert Wilders in de gevangenis moeten leven omwille van hun gedachten. Raar land, Nederland.
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 3 mei 2005 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Toch is er bij ons geen enkele crimineel in de (grote) familie. Hoe zou dat komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() waarom zou ik bang moeten zijn van een moslim?
niet alle moslims zijn slechte mensen e |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet omdat men een lagere opleiding heeft gehad, dat men daarom crimineler is. In dit land, ook nederland, is hongersnood onbestaande, en hebben ook de allerlaagste klassen een dak boven hun hoofd. Enkel de verwaarloosbare kleine uitzonderingen bevestigen deze regel.
Men heeft allang de link Armoede & Allochtone criminaliteit sterk ontkracht, en de oorzaak eerder gelegd bij cultuur & kille afkeer tegen de Westerse maatschappij en haar normen. Wat dat laatste betreft kan ik enkel maar mee akkoord gaan, gezien de zowat de helft van m'n kennissen ondertussen al een strafblad hebben, maar geeneen een lage opleiding heeft/volgt.