Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Moet de Franse staat het maffiastaatje Monaco annexeren?
Ja, zo snel mogelijk. 12 36,36%
Neen. Leve de maffia. 21 63,64%
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2005, 21:38   #21
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
zelf bouwen kan ook

http://www.metaphor.dk/guillotine/Pa...awing1792.html

zouden die dingen op de lijst van verboden wapens staan ?

8)
bedankt voor de link - echt te zot.
Volgens mij zult ge met een guillotine wel op straat mogen als ge ze onschadelijk maakt - er een plastieken mes in steekt of zo.
Maar zelfs puur symbolisch vind ik het meedragen van een nep-guillotine in een manifestatie wel een sterk symbool. Kwestie van te laten zien dat t menens is.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 08:14   #22
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
wat een zever. jaloers op de monegasken guderian?
Neen, jaloezie is voor zwakkelingen. Maar vertel mij gerust eens hoeveel echte Monegasken er nog zijn indat ministaatje van 2km² oppervlakte. Het is een zeer kleine minderheid van 15% in dat vorstelijk maffiastaatje, en de vraag is dan nog in hoeverre deze dorpelingen een apart volk vormen. Niet dus.

Maar wat kan uw reactie verklaren buiten de gekende, en steeds meer achterhaalde, aversie bij de Vlaamsche Beweghing voor de Franse staat? Omwille van die onnozele zever dat we solidair zouden moeten zijn met Basken, Corsicanen, Bretoenen, Occitanen,...
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 09:53   #23
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

veel mensen, vooral van het kleinburgerlijke soort, kijken ontzettend op naar rijke mensen.
het zijn hun idolen, zeg maar.

Laatst gewijzigd door Mitgard : 22 april 2005 om 09:53.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 11:32   #24
Chipke
Banneling

Chipke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
veel mensen, vooral van het kleinburgerlijke soort, kijken ontzettend op naar rijke mensen.
het zijn hun idolen, zeg maar.
Veel mensen, vooral van het werkschuwe soort, kijken ontzettend neer op mensen die hun pamper betalen ...
Chipke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 11:43   #25
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipke
Veel mensen, vooral van het werkschuwe soort, kijken ontzettend neer op mensen die hun pamper betalen ...
dankzij werklozen e.d. kunde gij u eens goed voelen, en fier op de borst kloppen dat gij toch niet werkloos zijt.
wees blij dat er werklozen zijn.
waar zou ge anders 'boven' staan?

Laatst gewijzigd door Mitgard : 22 april 2005 om 11:53.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 15:52   #26
Knipp
Banneling

Knipp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipke
Zit iets in.

Maar een groot deel van de mensen die de pampers betalen, vergeten meestal dat ze zelf al bij hun geboorte met hun gat in de pampers zijn gevallen.

Rijk geboren worden en dan kakken op het 'werkschuw' volk,
daar ken ik ook veel voorbeelden van...

Laatst gewijzigd door Knipp : 22 april 2005 om 15:53.
Knipp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 16:01   #27
Ambiorix

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Neen, jaloezie is voor zwakkelingen. Maar vertel mij gerust eens hoeveel echte Monegasken er nog zijn indat ministaatje van 2km² oppervlakte. Het is een zeer kleine minderheid van 15% in dat vorstelijk maffiastaatje, en de vraag is dan nog in hoeverre deze dorpelingen een apart volk vormen. Niet dus.

Maar wat kan uw reactie verklaren buiten de gekende, en steeds meer achterhaalde, aversie bij de Vlaamsche Beweghing voor de Franse staat? Omwille van die onnozele zever dat we solidair zouden moeten zijn met Basken, Corsicanen, Bretoenen, Occitanen,...
Wat kan úw reactie verklaren? Want jij bent het die wilt annexeren, dus jij moet dat motiveren. Ik veronderstel dat er een soort staatsnationalisme mee gemoeid is? Als je deze veronderstelling belachelijk vind, wees gerust, ik vond dat ook van uw stelling. Als jij Monaco weg wilt, waarom dan niet Andorra, Liechtenstein, Luxemburg, en andere belastingsparadijzen?
(trouwens: je moet niet alles wat ik zeg in de context van de Vlaamse Beweging of vlaams-nationalisme zien)
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 16:13   #28

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Wat kan úw reactie verklaren? Want jij bent het die wilt annexeren, dus jij moet dat motiveren. Ik veronderstel dat er een soort staatsnationalisme mee gemoeid is? Als je deze veronderstelling belachelijk vind, wees gerust, ik vond dat ook van uw stelling. Als jij Monaco weg wilt, waarom dan niet Andorra, Liechtenstein, Luxemburg, en andere belastingsparadijzen?
(trouwens: je moet niet alles wat ik zeg in de context van de Vlaamse Beweging of vlaams-nationalisme zien)
idd we moeten al die belastingparadijzen annexeren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 22 april 2005, 16:42   #29
Chipke
Banneling

Chipke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Zit iets in.

Maar een groot deel van de mensen die de pampers betalen, vergeten meestal dat ze zelf al bij hun geboorte met hun gat in de pampers zijn gevallen.

Rijk geboren worden en dan kakken op het 'werkschuw' volk,
daar ken ik ook veel voorbeelden van...
Dat klopt als een 'bush'...
Die ken ik ook...

Gelukkig zijn die kakkers uitzonderingen en worden de pampers betaald door mensen, die keihard moeten werken, zoals de doorsnee werkgever en werknemer...
Chipke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2005, 16:45   #30

Standaard

de frustratie zit lekker diep hehehehehehe
wat een lol !
Oud 22 april 2005, 19:58   #31
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
Ik vind dat ik met Turkse troepen Monaco moet binnenvallen en het land moet annexeren.
Zeg, maffe Turk, je ondertitel klopt niet! De holocaust is uit de 2e wereldoorlog, terwijl Darwin in 1809 werd geboren. Of wil jij beweren dat die man nog woorden uitsprak op zijn 150e?
Oud 22 april 2005, 22:20   #32
MaXiMuS
Banneling

MaXiMuS's schermafbeelding

Standaard

NEEN natuurlijk.

Leve het vrije monaco.
mocht het vd landen als bel, fra ea afhangen, zij (fra bel ea) waren de enige maffia.
MaXiMuS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2005, 10:49   #33
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
De ministaatjes importeren alleen de baten en de lusten, en ze exporteren hun lasten.

Ze zijn dus niet solidair met de rest van Europa. Ik vind dat ze ekonomisch gewurgd moeten worden. Tot aan hun opname in het hen omringende land. (vb. Andorra: ze mogen zelf kiezen in een referendum of ze bij Spanje of bij Frankrijk willen komen.)
Wat is een "mini-staatje"? En waarom hebben kleine staten minder recht op voortbestaan dan grote?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2005, 10:53   #34

Standaard

@ hierboven

het feit dat ze klein zijn geeft hun het recht niet om de centen aan te trekken die via belastingontduiking oa worden onttrokken aan de staten die hen omringen.

het is niet het feit dat ze klein zijn dat ons het volste recht geeft ze te annexeren
het is het feit dat het belastingparadijzen zijn dat ons dat recht geeft.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 10:53.
Oud 23 april 2005, 10:54   #35
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
@ hierboven

het feit dat ze klein zijn geeft hun het recht niet om de centen aan te trekken die via belastingontduiking oa worden onttrokken aan de staten die hen omringen.

het is niet het feit dat ze klein zijn dat ons het volste recht geeft ze te annexeren
het is het feit dat het belastingparadijzen zijn dat ons dat recht geeft.
Voor Nederlanders die aan de vermogensbelasting willen ontsnappen is België een belastingparadijs. Ik neem aan dat u pleit voor de annexatie van België door Nederland?
Oud 23 april 2005, 11:55   #36

Standaard

neen ik pleit voor de invoering van een vermogensbelasting in Belgie en voor de bevrijding van onze noordelijke ( door rijke hollanders ) bezette gebieden.

En nog meer pleit ik ervoor om de verschillende fiscale systemen van de verschillende europese lidstaten op elkaar af te stemmen. Omgekeerd met de huidige tendens dus die zoveel mogelijk verschillen en chaos wil om de belangen van fraudeurs en andere criminelen te behartigen

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 11:59.
Oud 23 april 2005, 12:07   #37
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
neen ik pleit voor de invoering van een vermogensbelasting in Belgie en voor de bevrijding van onze noordelijke ( door rijke hollanders ) bezette gebieden.

En nog meer pleit ik ervoor om de verschillende fiscale systemen van de verschillende europese lidstaten op elkaar af te stemmen. Omgekeerd met de huidige tendens dus die zoveel mogelijk verschillen en chaos wil om de belangen van fraudeurs en andere criminelen te behartigen
Wees eens wat toleranter! Ik hou wel van diversiteit. Waarom wil u per se van de wereld éénheidsworst maken?
Oud 23 april 2005, 12:43   #38

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Wees eens wat toleranter! Ik hou wel van diversiteit. Waarom wil u per se van de wereld éénheidsworst maken?
ik heb geen probleem met Nederlanders - helemaal niet zelfs - maar wel met fraudeurs en maak daarin geen onderscheid tussen belgen - vlamingen - marokkanen - hollanders of chinezen. Al eens bij stil gestaan dat door de intocht van rijke hollanders de vastgoedprijzen in de bezette gebieden uit de pan rijzen en dat daardoor belgische armen het gebied waarin zij zich nog huisvesting kunnen permiteren weer aanzienlijk kleiner wordt ? Maar ja ik veronderstel dat dat uw zorg niet zal zijn wss.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 23 april 2005 om 12:43.
Oud 23 april 2005, 12:48   #39

Standaard

en wat de wetgeving betreft daarin is eenheidsworst toch zeker aangewezen - zoniet welke zin heeft een europa dan eigenlijk ?

Allemaal verschillende mensen kunnen onder dezelfde (grond)wet leven.
Er bestaan universele wetten die op iedereen van toepassing kunnen zijn ongeacht de cultuur. Mensen hoeven zich daarvoor niet te assimileren

zo is er bvb de wet dat diefstal een misdaad is
er is denk ik geen enkele cultuur waarin dit niet zo is
en ik heb ook nog geen enkel cultuur tegen gekomen waarin fraudeurs schap als zijnde ethisch wordt beschouwd
Oud 23 april 2005, 12:48   #40
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
ik heb geen probleem met Nederlanders - helemaal niet zelfs - maar wel met fraudeurs en maak daarin geen onderscheid tussen belgen - vlamingen - marokkanen - hollanders of chinezen. Al eens bij stil gestaan dat door de intocht van rijke hollanders de vastgoedprijzen in de bezette gebieden uit de pan rijzen en dat daardoor belgische armen het gebied waarin zij zich nog huisvesting kunnen permiteren weer aanzienlijk kleiner wordt ? Maar ja ik veronderstel dat dat uw zorg niet zal zijn wss.
Mijn zorg gaat o.m. uit naar democratie, zelfbeschikkingsrecht en vrije ontwikkeling van elk volk. Maar daar hebt u helemaal geen boodschap aan begrijp ik. Iedereen moet in het gelid. Daar bedank ik voor.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be